: 10 wrz 2006, 21:36
też dobra myśl , ale zbliża się remont Krakowskiego więc na czas remontu przez JP II
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
Ale zanim to wprowadzą to po Krakowskim Przedmieściu będą jezdzic tramwaje...barluk pisze:też dobra myśl , ale zbliża się remont Krakowskiego więc na czas remontu przez JP II
na razie to nic nie słychać o tramwajach na KPdjmc100 pisze:Ale zanim to wprowadzą to po Krakowskim Przedmieściu będą jezdzic tramwaje...barluk pisze:też dobra myśl , ale zbliża się remont Krakowskiego więc na czas remontu przez JP II
Konne tramwaje.MeWa pisze:na razie to nic nie słychać o tramwajach na KPdjmc100 pisze: Ale zanim to wprowadzą to po Krakowskim Przedmieściu będą jezdzic tramwaje...
I dlatego predko zmian nie bedzieMeWa pisze:na razie to nic nie słychać o tramwajach na KP
barluk pisze:Możnaby lekko "ożywić" kraniec DW.ZACHODNI
I tak się składa, że setki tych "zajęcy" chciałyby wsiąść tam w jakiś autobus, który dowiezie ich z pętli do centrum, a nie przechodzić przez tunel i czekać na zatłoczone 127, 517 czy E-5 (całe szczęście, że są jeszcze 128 i 130, ale to już rzadziej).Fikander pisze:PO CO? Pętla położona niemalże wśród pól i lasów, po których hasają zające.
Dziękuję za podkreślenie słowa "tylko". Właśnie o to mi chodziło, że PKS-ami też jeździ mnóstwo ludzi. Wystarczy zobaczyć, ile autobusów przyjeżdża i odjeżdża stamtąd w ciągu każdej godziny.R-11 Kleszczowa pisze:Idąc od pociagu i tak trzeba iść tunelem. Chyba, że się jezdzi tylko PKSami.
3MZ pisze: Dziękuję za podkreślenie słowa "tylko". Właśnie o to mi chodziło, że PKS-ami też jeździ mnóstwo ludzi. Wystarczy zobaczyć, ile autobusów przyjeżdża i odjeżdża stamtąd w ciągu każdej godziny.
A tymi autobusami (wysokiej klasy- zresztą teraz takie autobusy na trasach międzymiastowych w PKSach to prawie codzienność) jezdzą UFOLudki, które nie korzystają z KMdjmc100 pisze:3MZ pisze: Dziękuję za podkreślenie słowa "tylko". Właśnie o to mi chodziło, że PKS-ami też jeździ mnóstwo ludzi. Wystarczy zobaczyć, ile autobusów przyjeżdża i odjeżdża stamtąd w ciągu każdej godziny.
reszta to autokary wysokiej klasy (wysokiej jak na Polske oczywiscie)
Po pierwsze: jakich turystów? Ludzie przyjeżdżają przecież autobusami do pracy, na studia, do rodzin, a nie tylko w celach turystycznych. Nie wszystkie, nawet duże miejscowości mają przecież dostęp do kolei. Poza tym chodzi właśnie o to, żeby tacy nie ludzie nie zapełniali jeszcze bardziej 517, którym podróżują głównie mieszkańcy Ursusa. 508 dobrze spełniało tam swoją rolę.djmc100 pisze:Wiekszosc turystow (...) wsiada do 517 ale nie zawsze.
A jakiż to wybór? 167 i? W nieco innej relacji zaś 154 i? W tym właśnie sęk, że dojazd z Ochoty i Okęcia, a także Włochów, na Bemowo (szeroko rozumiane) jest bezdennie nieudolny i nieefektywny. No chyba, że się ma własny samochódMeWa pisze:Jak ktoś jedzie z Ochoty na Bemowo, to sobie podjedzie tramwajem do Banacha, skąd ma większy wybór autobusów... i nie trzeba wówczas zwiększać częstotliwości 154, skoro obecnie ta linia nie cierpi na tłok.
A mnie, gdybym jechał w kierunku Górczewskiej i/lub Górców, by zachęciło z całą pewnością. Poza tym, po zwiększeniu częstotliwości kursowania 154, linia ta miałaby szansę na wyrównanie napełnienia na poszczególnych odcinkach trasy. Zwłaszcza, gdyby pojechała na LotniskoMeWa pisze:żeby 154 spełniało zadanie wysuwane przez djmc-a, to powinno jeździć co najmniej tak często jak tramwaj... BO mając w godzinach szczytu tramwaj co 3-5 minut, to na pewno 154 jeżdżące co 15 minut mnie nie zachęci...
Zdecydowanie TAKPaki pisze:Na początek kasacja przystanku HALA KOPIŃSKA dla 408, 523...
W relacji Bemowo - Okęcie. Chociażby. Przypuszczam, że także w relacjach Praga Płd i Trasa Łazienkowska - Okęcie (bo wątpię, żeby ludzie wybierali kluczące 182).Fikander pisze:W jakich relacjach?djmc100 pisze:Ludzie z trasy łazienkowskiej do tramwaju np.
Żadnego problemu nie będzie, bo przesiadki się wykona na Zachodnim.djmc100 pisze:i 517 będzie sie zatrzymywał tylko przy Hali Kopinskiej jak to teraz jest, a 408 i 523 tylko przy Grójeckiej.R-11 Kleszczowa pisze:Problem w tym, że 517 nie zatrzymuje się obecnie przy Wawelskiej
Coprawda bedzie istnial problem dojazdu na trasie TŁ - URSUS przesiadki do 517 ale jest jeszcze dw. zachodni oraz 187 jedzie do ursusa
Taa, tylko że Praga Płd ma tramwaj na Okęcie, sama TŁ nie generuje specjalnych potoków, bo wszystko jedzie 'skądś', i z tego skądsia mają lepsze połączenia na Okęcie. Zwłaszcza pasażerowie 523 z Olsztynki i Wiatraka.Dennis pisze:Przypuszczam, że także w relacjach Praga Płd i Trasa Łazienkowska - Okęcie
Oczywiście. I nasuwa się tu odrazu projekt Dennisa ze 148.Fikander pisze: Relacja Bemowo - Okęcie to inna bajka, ale na pewno należy ją wzmocnić w nieco inny sposób, niż zatrzymując dla trzech osób 408 i 523 przy Wawelskiej.