Jeśli będą mieć płacone do Targówka, niekoniecznie przemysłowego, to żaden z przewoźników nie kwiknie, a będą zadowoleni, że puste kilometry zastąpiono płatnymi. I sami sobie temat ogarną tak, żeby nie ponieść strat i nie mieć problemu ze zjazdem. Tym się różni ajent od MZA: ajent potrafi się dostosować do najbardziej kretyńskich wymogów ZTM, na przykład rozkładając obsługę tak, żeby wóz zaczynał w innej zajezdni niż ta, do której zjeżdża. W MZA ktoś by padł na zawał na samą myśl o tym, że wóz ma spędzić noc w zakładzie innym niż macierzysty.ashir pisze:I dlaczego Mobilis i PKS mają mieć ochotę zjeżdżać akurat na Targówek Przemysłowy, choć do innych baz mają podobną odległość?
Zjazdy do zajezdni w rozkładach
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Na przykład dlatego, że dzisiaj własnoręcznie zjeżdżałem nią do Ursusa. I tyle byś swojego 160 zobaczył. Bez sensu takie kombinowanie na siłę, byle tylko kogoś gdzieś przewieźć. Zaczęłoby się zajeżdżanie na pętlach, panika wśród pasażerów nie przywykłych do skróconych kursów itp.Domas pisze:Kolejny przykład to 700-ka kończąca na DwC o godzinie 18 - dlaczego nie może w pół taktu jechać jako 160 nawet do Gorzykowskiej?
Znów mielibyśmy kolejne działanie pozornie dla dobra pasażera, tak naprawdę utrudniające mu życie.
noidea
To ja wiem, dlatego to nie ZTM ma się dostosować do ajenta, a na odwrót. Jak jest zapotrzebowanie to niech jedzie na dowolnej linii w dowolnym kierunku, niekoniecznie w stronę zajezdni przewoźnika.Szeregowy_Równoległy pisze:Jeśli będą mieć płacone do Targówka, niekoniecznie przemysłowego, to żaden z przewoźników nie kwiknie, a będą zadowoleni, że puste kilometry zastąpiono płatnymi. I sami sobie temat ogarną tak, żeby nie ponieść strat i nie mieć problemu ze zjazdem. Tym się różni ajent od MZA: ajent potrafi się dostosować do najbardziej kretyńskich wymogów ZTM, na przykład rozkładając obsługę tak, żeby wóz zaczynał w innej zajezdni niż ta, do której zjeżdża. W MZA ktoś by padł na zawał na samą myśl o tym, że wóz ma spędzić noc w zakładzie innym niż macierzysty.
No właśnie, poza tym dyskusja jest czysto akademicka, bo ZTM nie ma pieniędzy na dodatkowe kursy skrócone.Adam G. pisze:Na przykład dlatego, że dzisiaj własnoręcznie zjeżdżałem nią do Ursusa. I tyle byś swojego 160 zobaczył. Bez sensu takie kombinowanie na siłę, byle tylko kogoś gdzieś przewieźć. Zaczęłoby się zajeżdżanie na pętlach, panika wśród pasażerów nie przywykłych do skróconych kursów itp.
Znów mielibyśmy kolejne działanie pozornie dla dobra pasażera, tak naprawdę utrudniające mu życie.
Dlatego najpierw by się ajent zadeklarował z czego mógłby mieć dodatkowe zjazdy, tak jak ma to się podobnie do brygad nocnych - ile zadeklarują - tyle będzie.Adam G. pisze:Na przykład dlatego, że dzisiaj własnoręcznie zjeżdżałem nią do Ursusa. I tyle byś swojego 160 zobaczył.
Nie za bardzo rozumiem problemu w przypadku autobusów, które tor jazdy mają dowolny.Adam G. pisze:Zaczęłoby się zajeżdżanie na pętlach[...]
Jak już mówiłem - nie bądźmy wiecznie sto lat za murzynamiAdam G. pisze:[...]panika wśród pasażerów nie przywykłych do skróconych kursów itp.
MZA też jest ajentem, tyle że ze skostniałą strukturą.ashir pisze:To ja wiem, dlatego to nie ZTM ma się dostosować do ajenta, a na odwrót. Jak jest zapotrzebowanie to niech jedzie na dowolnej linii w dowolnym kierunku, niekoniecznie w stronę zajezdni przewoźnika.
To niech je znajdzie tnąc niepotrzebne na mieście brygady.ashir pisze:No właśnie, poza tym dyskusja jest czysto akademicka, bo ZTM nie ma pieniędzy na dodatkowe kursy skrócone.
Łatwo powiedzieć, trudniej wykonać.Domas pisze:To niech je znajdzie tnąc niepotrzebne na mieście brygady.
Można by kilka przykładów wymienić, ale nie jest to temat do tego.
Ale to jeszcze trzeba chcieć zmian, a z tym jest problem.
Jak już mówiłem - małymi krokami do przodu.
Trzy kroki w przód, dwa kroki w tył ? ...
Linia 155: 1966-2011
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
Nie.mobil one pisze:Trzy kroki w przód, dwa kroki w tył ? ...
Cała dyskusja jest absolutnie bez sensu. ZTM nie ma bladego pojęcia jakie są możliwości taborowe zajezdni ajentów. Dla niego liczą się grupy przetargowe. Aczkolwiek pamiętam rozterki jak na 517 w weekend mobilis dostał po raz pierwszy dwie brygady w przeciwfazie. I jakoś poszło.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Nie, wcale - przypomnę zjazdowe 160 do Gorzykowskiej. Przypadek?pawcio pisze:ZTM nie ma bladego pojęcia jakie są możliwości taborowe zajezdni ajentów.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
I włączenia 718 od Trockiej, BWL 718 + 175 też była...
W pojedyncze sztuki można się bawić. Systemowo tego ograć się nie da. Wątpię by mobilis oddał swoją elastyczność w rozdziale taboru.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Dobrze, Mobilis, ale dlaczego MZA nie może zjeżdżać częściej po trasie?