Pętle autobusowe i tramwajowe
Moderator: Wiliam
-
- (tygrys)
- Posty: 3178
- Rejestracja: 03 gru 2007, 8:53
- Lokalizacja: Dzielnica Bemowo m. st. Warszawy
Wz wiązku z powyższym postem mam do was pytanie
W ZP DWC przystanki przelotowe to od 1 do 10
od 11 do 16 były przystanki na starej pętli, potem znowu przelotowe 17 i krańcowy 18
Ciekawo mnie natomiast wschodnia strona Emilii Plater. W numeracji mamy DWC 20 a obok 26, czy istniały kiedyś 22 i 24 i potem wspomniany #27 oraz obecne krańcowe.
Dodatkowo w zespole Emilii Plater mamy po zachodniej stronie przystanek 01 i 09 (pierwszy i ostatni w numeracji,) po zachodniej stronie przystanku 01 też jest zatoka , też coś tam było
CZY KTOŚ TO MOŻE WYTŁUMACZYĆ ???
SKĄD TE NIEŁAD ???
W ZP DWC przystanki przelotowe to od 1 do 10
od 11 do 16 były przystanki na starej pętli, potem znowu przelotowe 17 i krańcowy 18
Ciekawo mnie natomiast wschodnia strona Emilii Plater. W numeracji mamy DWC 20 a obok 26, czy istniały kiedyś 22 i 24 i potem wspomniany #27 oraz obecne krańcowe.
Dodatkowo w zespole Emilii Plater mamy po zachodniej stronie przystanek 01 i 09 (pierwszy i ostatni w numeracji,) po zachodniej stronie przystanku 01 też jest zatoka , też coś tam było
CZY KTOŚ TO MOŻE WYTŁUMACZYĆ ???
SKĄD TE NIEŁAD ???
Zaszłość historyczna.
Na Emilii Plater masz też przystanek 05, a wcześniej występował też 03 zanim przebudowano odcinek między DH Emilką, a Złotą.
Zatoka z DWC 18 formalnie składa się z dwóch przystanków DWC 18 i DWC 19. Natomiast o przystankach 21-24 nigdy nie słyszałem. DWC 25 istniało obok DWC 17 zanim wybudowano Złote Tarasy.
Na Emilii Plater masz też przystanek 05, a wcześniej występował też 03 zanim przebudowano odcinek między DH Emilką, a Złotą.
Zatoka z DWC 18 formalnie składa się z dwóch przystanków DWC 18 i DWC 19. Natomiast o przystankach 21-24 nigdy nie słyszałem. DWC 25 istniało obok DWC 17 zanim wybudowano Złote Tarasy.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Mam sprawę:
Chodzi o pętlę Szczęśliwice.
Problem polega na przystanku na którym krańcują linie 157 i 414. Otóż na 157 jest 14 brygad i przez postoje stoją czasem nawet 4 wozy przez co nie mieszczą się na stanowisku.
Czy nie dałoby się przenieśc krańca lini 414 do terminala gdzie krańcuje linia 150? Byłoby luźniej.
Chodzi o pętlę Szczęśliwice.
Problem polega na przystanku na którym krańcują linie 157 i 414. Otóż na 157 jest 14 brygad i przez postoje stoją czasem nawet 4 wozy przez co nie mieszczą się na stanowisku.
Czy nie dałoby się przenieśc krańca lini 414 do terminala gdzie krańcuje linia 150? Byłoby luźniej.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36836
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
No to będzie podstawa do działania
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
-
- Posty: 5133
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Nowa pętla na ulicy Prusa u wlotu ulicy Brata Alberta.
http://wesola.waw.pl/nowa/attachments/4 ... 0Prusa.pdf
Pętla ma powstać do 20 czerwca 2009.
Więcej na ten temat można poszukać na stronie dzielnicy Wesoła w dziale Przetargi.
http://wesola.waw.pl/nowa/attachments/4 ... 0Prusa.pdf
Pętla ma powstać do 20 czerwca 2009.
Więcej na ten temat można poszukać na stronie dzielnicy Wesoła w dziale Przetargi.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26914
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
http://www.ztm.waw.pl/esperanto.phpZTM pisze:Wybudują nową pętlę
Cztery firmy ubiegają się o kontrakt na budowę pętli Esperanto. Dziś (5 marca) zostały otwarte oferty przetargowe.
Pętlę chcą budować następujące firmy:
1. Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych "POL-AQUA" z Piaseczna - ok. 2,65 mln zł brutto
2. FAL-BRUK B.B.Z. FALENTA z Warszawy - ok. 3,3 mln zł brutto
3. Mrozek z Warszawy - ok. 2,3 mln zł brutto
4. Królik Włodzimierz "KROL" ZAKŁAD ROBÓT DROGOWYCH I INŻYNIERYJNO-INSTALACYJNYCH z Wołomina - ok. 2 mln zł brutto
Nowa pętla powstanie u zbiegu ulic Esperanto i Anielewicza. W miejscu planowanego postoju, funkcjonuje obecnie prowizoryczna "zawrotka", z której korzystają dwie linie: 107 i 111. Są tam jednak bardzo ciężkie warunki. Prowizoryczny postój jest bardzo ciasny. Kierowcy z trudem manewrują autobusami. Dodatkowo sytuację pogarsza zniszczona nawierzchnia.
Na nowej pętli znajdą się trzy perony przystankowe dla autobusów. Dodatkowo wybudowana zostanie ekspedycja. Dzięki niej kierowcom poprawią się warunki socjalne.
Od dnia podpisania umowy, wykonawca będzie miał 6 miesięcy na realizację inwestycji.
Warto dodać, że również w tym roku cztery kolejne pętle zostaną wyremontowane. Zmodernizowane zostaną postoje: Wilanów, Cmentarz Północny-Brama Główna, Międzylesie oraz Stare Bemowo. W tym roku na ten cel przeznaczone zostanie ok. 3,45 mln zł.
Wyremontowane zostaną zarówno perony przystankowe, jak i miejsca postojowe dla autobusów. Perony zostaną obłożone elegancką kostką brukową. Na krawędziach znajdą się płytki z wypustkami, które ułatwią orientację osobom niewidomym lub słabowidzącym. Wyremontowane będą także nawierzchnie pętli, dzięki temu łatwiej będzie manewrować kierowcom autobusów. Zyskają one także oświetlenie. Wykonawcy robót zadbają również o otaczającą je zieleń.
Pierwsze przetargi na projekty i remonty pętli, zostaną ogłoszone najprawdopodobniej jeszcze w marcu. Wszelkie prace modernizacyjne powinny zakończyć się przed końcem roku. Co ważne, prace remontowe będą najprawdopodobniej prowadzone, bez konieczności całkowitego wyłączania pętli z ruchu, dzięki temu utrudnienia w funkcjonowaniu komunikacji miejskiej, będą nieznaczne.
I znowu marketoidy mają obłożone mózgi. Dowiedzieć się także można, że autobusy będą w ramach remontu pętli oświetlone... jakieś halogenki w chodnikach skierowane na autobus?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
może takie światełka w jezdni jak w Bratysławie na deptakach, które się zapalają jak jedzie tramwaj?Glonojad pisze:Dowiedzieć się także można, że autobusy będą w ramach remontu pętli oświetlone... jakieś halogenki w chodnikach skierowane na autobus?
od kiedy przystanki są wykładane kostką brukową? I do tego elegancką? Trudno nazwać kostkę, potocznie zwaną Bauma, mianem bruku, i to eleganckiego...ZTM pisze:Perony zostaną obłożone elegancką kostką brukową.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26914
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Zacznijmy od tego, że tu się nawet czasownik nie zgadza - nie WYłożone, ale OBłożone napisali.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Thompson04
- Posty: 202
- Rejestracja: 27 maja 2009, 19:36
- Lokalizacja: Bemowo Jelonki
Stare pocięte na kawałki szyny z podkładami.
Cały przystanek i zdjęte częściowo płyty chodnikowe.
Pusty łuk, kable i w tle pocięte na kawałki szyny z podkładami, za nimi pętla autobusowa.
Cały przystanek i zdjęte częściowo płyty chodnikowe.
Resztki podkładów, zdjęte częściowo płyty chodnikowe i stara wiata przystankowa do wymiany
Cały przystanek i zdjęte częściowo płyty chodnikowe.
Pusty łuk, kable i w tle pocięte na kawałki szyny z podkładami, za nimi pętla autobusowa.
Cały przystanek i zdjęte częściowo płyty chodnikowe.
Resztki podkładów, zdjęte częściowo płyty chodnikowe i stara wiata przystankowa do wymiany