Strona 8 z 73

: 17 sty 2009, 20:35
autor: ppdk
Dw. Centralny 27 (na ulicy Chałubińskiego po prawej stronie jadąc w stronę...a zresztą sam zobacz: Nieużywany przystanek - zdjęcie na dole strony.

: 18 sty 2009, 11:59
autor: NR
Wz wiązku z powyższym postem mam do was pytanie
W ZP DWC przystanki przelotowe to od 1 do 10
od 11 do 16 były przystanki na starej pętli, potem znowu przelotowe 17 i krańcowy 18
Ciekawo mnie natomiast wschodnia strona Emilii Plater. W numeracji mamy DWC 20 a obok 26, czy istniały kiedyś 22 i 24 i potem wspomniany #27 oraz obecne krańcowe.

Dodatkowo w zespole Emilii Plater mamy po zachodniej stronie przystanek 01 i 09 (pierwszy i ostatni w numeracji,) po zachodniej stronie przystanku 01 też jest zatoka , też coś tam było
CZY KTOŚ TO MOŻE WYTŁUMACZYĆ ???
SKĄD TE NIEŁAD ???

: 18 sty 2009, 12:14
autor: pawcio
Zaszłość historyczna.
Na Emilii Plater masz też przystanek 05, a wcześniej występował też 03 zanim przebudowano odcinek między DH Emilką, a Złotą.
Zatoka z DWC 18 formalnie składa się z dwóch przystanków DWC 18 i DWC 19. Natomiast o przystankach 21-24 nigdy nie słyszałem. DWC 25 istniało obok DWC 17 zanim wybudowano Złote Tarasy.

: 18 sty 2009, 13:22
autor: NR
To jakoś naprawdę po hińsku
Po wschodniej stronie 18,19,20,26
Po zachodniej 17,25

Ale ekspedytor z dawnej budy na DWC Emilii Plater mówił że był też przystanek techniczny,i jeszcze jakiś przed wjazdem do zatoki #20,

: 03 lut 2009, 23:34
autor: Misiek997
Mam sprawę:
Chodzi o pętlę Szczęśliwice.
Problem polega na przystanku na którym krańcują linie 157 i 414. Otóż na 157 jest 14 brygad i przez postoje stoją czasem nawet 4 wozy przez co nie mieszczą się na stanowisku.
Czy nie dałoby się przenieśc krańca lini 414 do terminala gdzie krańcuje linia 150? Byłoby luźniej.

: 03 lut 2009, 23:42
autor: Bastian
Niech dzwonią z ekspedycji.

: 03 lut 2009, 23:43
autor: NR
Pomysł został już kierownictwu rejonu doręczony

: 03 lut 2009, 23:47
autor: Bastian
No to będzie podstawa do działania ;)

: 04 lut 2009, 9:08
autor: Misiek997
tygrys pisze:Pomysł został już kierownictwu rejonu doręczony
Bastian pisze:No to będzie podstawa do działania
dziękować :D

: 01 kwie 2009, 1:35
autor: Krzysiek_S
Nowa pętla na ulicy Prusa u wlotu ulicy Brata Alberta.
http://wesola.waw.pl/nowa/attachments/4 ... 0Prusa.pdf
Pętla ma powstać do 20 czerwca 2009.
Więcej na ten temat można poszukać na stronie dzielnicy Wesoła w dziale Przetargi.

: 16 kwie 2009, 9:04
autor: Glonojad
ZTM pisze:Wybudują nową pętlę

Cztery firmy ubiegają się o kontrakt na budowę pętli Esperanto. Dziś (5 marca) zostały otwarte oferty przetargowe.

Pętlę chcą budować następujące firmy:

1. Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych "POL-AQUA" z Piaseczna - ok. 2,65 mln zł brutto
2. FAL-BRUK B.B.Z. FALENTA z Warszawy - ok. 3,3 mln zł brutto
3. Mrozek z Warszawy - ok. 2,3 mln zł brutto
4. Królik Włodzimierz "KROL" ZAKŁAD ROBÓT DROGOWYCH I INŻYNIERYJNO-INSTALACYJNYCH z Wołomina - ok. 2 mln zł brutto

Nowa pętla powstanie u zbiegu ulic Esperanto i Anielewicza. W miejscu planowanego postoju, funkcjonuje obecnie prowizoryczna "zawrotka", z której korzystają dwie linie: 107 i 111. Są tam jednak bardzo ciężkie warunki. Prowizoryczny postój jest bardzo ciasny. Kierowcy z trudem manewrują autobusami. Dodatkowo sytuację pogarsza zniszczona nawierzchnia.

Na nowej pętli znajdą się trzy perony przystankowe dla autobusów. Dodatkowo wybudowana zostanie ekspedycja. Dzięki niej kierowcom poprawią się warunki socjalne.

Od dnia podpisania umowy, wykonawca będzie miał 6 miesięcy na realizację inwestycji.

Warto dodać, że również w tym roku cztery kolejne pętle zostaną wyremontowane. Zmodernizowane zostaną postoje: Wilanów, Cmentarz Północny-Brama Główna, Międzylesie oraz Stare Bemowo. W tym roku na ten cel przeznaczone zostanie ok. 3,45 mln zł.

Wyremontowane zostaną zarówno perony przystankowe, jak i miejsca postojowe dla autobusów. Perony zostaną obłożone elegancką kostką brukową. Na krawędziach znajdą się płytki z wypustkami, które ułatwią orientację osobom niewidomym lub słabowidzącym. Wyremontowane będą także nawierzchnie pętli, dzięki temu łatwiej będzie manewrować kierowcom autobusów. Zyskają one także oświetlenie. Wykonawcy robót zadbają również o otaczającą je zieleń.

Pierwsze przetargi na projekty i remonty pętli, zostaną ogłoszone najprawdopodobniej jeszcze w marcu. Wszelkie prace modernizacyjne powinny zakończyć się przed końcem roku. Co ważne, prace remontowe będą najprawdopodobniej prowadzone, bez konieczności całkowitego wyłączania pętli z ruchu, dzięki temu utrudnienia w funkcjonowaniu komunikacji miejskiej, będą nieznaczne.
http://www.ztm.waw.pl/esperanto.php

I znowu marketoidy mają obłożone mózgi. ](*,) Dowiedzieć się także można, że autobusy będą w ramach remontu pętli oświetlone... jakieś halogenki w chodnikach skierowane na autobus? :shock:

: 16 kwie 2009, 15:28
autor: MeWa
Glonojad pisze:Dowiedzieć się także można, że autobusy będą w ramach remontu pętli oświetlone... jakieś halogenki w chodnikach skierowane na autobus?
może takie światełka w jezdni jak w Bratysławie na deptakach, które się zapalają jak jedzie tramwaj? :)
ZTM pisze:Perony zostaną obłożone elegancką kostką brukową.
od kiedy przystanki są wykładane kostką brukową? I do tego elegancką? Trudno nazwać kostkę, potocznie zwaną Bauma, mianem bruku, i to eleganckiego...

: 16 kwie 2009, 19:05
autor: Glonojad
Zacznijmy od tego, że tu się nawet czasownik nie zgadza - nie WYłożone, ale OBłożone napisali. :shock:

: 16 kwie 2009, 23:59
autor: NR
Wyremontowany kraniec Szczęśliwice to coś niesamowitego, nierówności chodnika i miejsc postojowych (ale zawsze to lepiej od ŻERANIA FSO wygląda)

: 27 wrz 2009, 18:09
autor: Thompson04
Stare pocięte na kawałki szyny z podkładami.

Obrazek

Cały przystanek i zdjęte częściowo płyty chodnikowe.

Obrazek

Pusty łuk, kable i w tle pocięte na kawałki szyny z podkładami, za nimi pętla autobusowa.

Obrazek

Cały przystanek i zdjęte częściowo płyty chodnikowe.

Obrazek

Resztki podkładów, zdjęte częściowo płyty chodnikowe i stara wiata przystankowa do wymiany

Obrazek