Autobusy testowane w Warszawie

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 12 sty 2008, 19:32

Skoro mają o 2 metry dłuższe przejście to ile może mieć więcej miejsc? Z 8 siedzących +może 10 stojących. Czy warto wydawać dodatkowe kilkaset tysięcy za 20 miejsc?

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 12 sty 2008, 19:36

Premo pisze:Czy warto wydawać dodatkowe kilkaset tysięcy za 20 miejsc?
:shock:

Własnym oczom nie wierzę...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 12 sty 2008, 19:40

Zmieniłem zdanie na temat 20-metrowców. Lecz nie Mercedesów

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 12 sty 2008, 19:42

Premo pisze:Lecz nie Mercedesów
A ile razy nimi jechałeś? :>
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 12 sty 2008, 19:44

Na DTP ;p

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6106
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 12 sty 2008, 20:37

Trzeba by mieć dokładną cenę tego CapaCity, czy faktycznie jest on dużo droższy od normalnego przeguba.
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Awatar użytkownika
kulikowski
Posty: 894
Rejestracja: 29 sie 2007, 9:39
Lokalizacja: Rakowiec

Post autor: kulikowski » 12 sty 2008, 21:21

Dajcie tego CapaCity na testy na 512 w szczycie A lub na 175 w szczycie A zamiast E-4. Na tych dwóch liniach to dopiero jest hardcore dla busów :!:

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6106
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 12 sty 2008, 21:25

kulikowski pisze:Dajcie tego CapaCity na testy na 512 w szczycie A.
Po co? E-4 w szczycie A nie starczy?
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Awatar użytkownika
Koszałek
Posty: 120
Rejestracja: 06 sty 2008, 23:46
Lokalizacja: Po drugiej stronie lustra

Post autor: Koszałek » 12 sty 2008, 21:30

A tak właściwie, to czemu mielibyśmy się rozmieniać na drobne? Taki Van Hool też by się raczej w Warszawie nie marnował. Mieszkańcy Targówka i Ursusa z pewnością przywitaliby go z uśmiechem. To, co się potrafi dziać w 517 naprawdę mnie zdumiewa.

Oba są ponadstandardowe i oba powinny mieć indywidualnie załatwiane dopuszenie do ruchu. Jak się bawić w papierkologię, niech ma to przynajmniej sens. Jego promień skrętu jest większy raptem o 0,5 m od SU 18. A różnica między 18 metrami a 24,7 jest bezsprzecznie bardziej zauważalna niż między 18 a 20. Widać też wyraźnie za co się dopłaca.

Po Szwecji mogą jeździć, za Odrą mogą, w Lucernie też są. Czy Polska jest naprawdę tak ciasna, że się te autobusy u nas nie zmieszczą? ](*,)

Awatar użytkownika
Mihau
Posty: 98
Rejestracja: 29 gru 2007, 19:10
Lokalizacja: Warszawa Ursynów Płn.

Post autor: Mihau » 12 sty 2008, 21:56

Kiedyś jeździły potrójne składy tramwajowe. Zrezygnowano z nich, żeby tramwaje były krótsze, ale jeździły częściej (w domyśle zamiast dwóch trójskładów jeździły trzy dwuskłady). Dlaczego to przytaczam? Bo np. zamiast jednego 20-metrowca mogą wyjechać dwa 18-metrowce. Częściej i ludzi więcej wejdzie

Wiem, uczepiłem się tych pojazdów, ale naprawde uważam że to będzie marnowanie pieniędzy

Awatar użytkownika
Filip7370
Posty: 517
Rejestracja: 01 lis 2006, 14:01
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Filip7370 » 12 sty 2008, 22:13

Ale też policz że w każdym z tych 2 przegubów (18m) jedzie 2 kierowców i bądź co bądź (chyba tutaj nikt się ze mną nie zgodzi) działają 2 silniki.
Na zawsze w mojej pamięci Jelcz M180/Volvo B10MA/Steyr SG18 MZA #7370 1993-2009 :rip:
Już każdy powiedział to co wiedział, trzy razy wysłuchał dobrze mnie. Wszyscy zgadzają się ze sobą, a będzie nadal tak jak jest.
Moje życie jest jak beczka, tylko nie wiem czy śmiechu czy prochu.

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6106
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 12 sty 2008, 22:18

Mihau pisze:Kiedyś jeździły potrójne składy tramwajowe
Kiedyś? Dzisiaj widziałem.

[ Dodano: 2008-01-12, 22:18 ]
Koszałek pisze:Taki Van Hool też by się raczej w Warszawie nie marnował.
To byłby ciekawy ruch :P I prawie 25m autobus to wtedy rozumiem taki wydatek, a nie 1.5 metra dłuższy od normalnych przegubów...
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Awatar użytkownika
Filip7370
Posty: 517
Rejestracja: 01 lis 2006, 14:01
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Filip7370 » 12 sty 2008, 22:33

Piotrek, zgodzisz się że na 708 jak znalazł.
Na zawsze w mojej pamięci Jelcz M180/Volvo B10MA/Steyr SG18 MZA #7370 1993-2009 :rip:
Już każdy powiedział to co wiedział, trzy razy wysłuchał dobrze mnie. Wszyscy zgadzają się ze sobą, a będzie nadal tak jak jest.
Moje życie jest jak beczka, tylko nie wiem czy śmiechu czy prochu.

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6106
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 12 sty 2008, 22:38

Filip7370 pisze:Piotrek, zgodzisz się że na 708 jak znalazł.
W szczycie to tak ;) Poza to nie ma co przesadzać. Nie mniej powtórzę, że Van Hool prawie 25m. może być jako tako traktowany na zasadzie zastępstwa tramwaju, ale na pewno nie CapaCity...
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Awatar użytkownika
Mihau
Posty: 98
Rejestracja: 29 gru 2007, 19:10
Lokalizacja: Warszawa Ursynów Płn.

Post autor: Mihau » 12 sty 2008, 22:44

Piotrek pisze:
Mihau pisze:Kiedyś jeździły potrójne składy tramwajowe
Kiedyś? Dzisiaj widziałem.
Chodziło mi o ówczesny powód ich rozłączenia, a nie sam fakt ich kursowania i przy okazji pokazanie analogii w moim rozumowaniu z rozumowaniem TW w tamtym czasie :P

ODPOWIEDZ