Strona 8 z 23

: 25 lut 2012, 15:10
autor: Bastian
On w ogóle niczego nie policzył, tylko wymienił niektóre rzeczy, które według niego powinny być policzone. A tę rzeczywiście pominął.

: 29 lut 2012, 23:30
autor: tarantula01
Glonojad pisze:
tarantula01 pisze:Przesunięcie pętli Żerań Wschodni kilkaset metrów dalej pod CHT Marywilska,
Fajnie. Czyli dla miejsca funkcjonującego głównie w weekendy, obsługiwanego solówkami co bodajże kwadrans, przedłużamy tramwaj z koniecznością budowy kilkudziesięciometrowych obiektów nad kanałem i Płochocińską...
Przy takim podejściu, to teraz w życiu nie ulokowano by R-4 tam gdzie ją ulokowano 50 lat temu.
Glonojad pisze:
tarantula01 pisze:a wyprowadzenie tramwaju na Płochocińską po to, aby kiedyś powstał tramwaj wzdłuż tej ulicy aż do Kobiałki.
Super. To Radni Białołęki marudzą na tramwaj na zabudowane gęściej Derby, a na domki w Kobiałce mieliby z chęcią przystać?

Choć, może, skoro w porywach trzypiętrowe osiedla na Derbach "zasługują" na metro, to rzeczywiście, tramwaj powinien zabudowę jednorodzinną obsługiwać...
Kiedyś tramwaj wzdłuż Płochocińskiej myślę, że będzie.
Ja tam na tramwaj na Derby nie marudzę i w konsekwencji byłem przeciw uchwale o metrze do stacji Grodzisk.

: 11 mar 2012, 6:14
autor: Glonojad
tarantula01 pisze:Przy takim podejściu, to teraz w życiu nie ulokowano by R-4 tam gdzie ją ulokowano 50 lat temu.
Wiesz, że R4 nie jest pętlą, lecz zajezdnią?
Ja tam na tramwaj na Derby nie marudzę i w konsekwencji byłem przeciw uchwale o metrze do stacji Grodzisk.
Gwoli sprawiedliwości to na Grodzisk miałby więcej sensu, niż do CH Targówek zamiast na Bródno...

: 28 mar 2013, 18:56
autor: Bastian

Zajezdnia R-5 Annopol

: 16 sty 2014, 22:36
autor: Solaris U10
Jesteśmy o krok bliżej do powstania R-5. Tramwaje ogłosiły przetarg na projekt.

Zajezdnia R-5 Annopol

: 19 sie 2014, 18:10
autor: Solaris U10
Był przetarg, był wybrany wykonawca, ale niestety umowa nie została podpisana i zrobiliśmy krok wstecz.

Warszawa: Drugie podejście do nowej zajezdni tramwajowej

Zajezdnia R-5 Annopol

: 19 sie 2014, 21:28
autor: MisiekK
Solaris U10 pisze:Był przetarg, był wybrany wykonawca, ale niestety umowa nie została podpisana i zrobiliśmy krok wstecz.
Nie zrobiliśmy kroku wstecz, bo założenia i SIWZ zostają. Firma chciała za mocno przycwaniakować - dobrze, że się zorientowali zawczasu a nie w sądzie gdy przyjdzie bulić kary. Następne postępowanie już będzie bez nich.

Zajezdnia R-5 Annopol

: 19 sie 2014, 22:34
autor: Solaris U10
MisiekK pisze:
Solaris U10 pisze:Był przetarg, był wybrany wykonawca, ale niestety umowa nie została podpisana i zrobiliśmy krok wstecz.
Nie zrobiliśmy kroku wstecz, bo założenia i SIWZ zostają. Firma chciała za mocno przycwaniakować - dobrze, że się zorientowali zawczasu a nie w sądzie gdy przyjdzie bulić kary. Następne postępowanie już będzie bez nich.
Jestem skłonny zatem uznać, że nie zrobiliśmy kolejnego kroku naprzód. :-)

Zajezdnia R-5 Annopol

: 08 lut 2017, 11:11
autor: Stary Pingwin
Ponieważ coś drgnęło w temacie ZaNaKoŚ, nasuwa się kilka pytań. Zjazd z ulicy Annopol będzie oczywiście osygnalizowany, w warunkach warszawskich oznacza to jeden skład na cykl, w rezultacie zator w kierunku Żerania Wschodniego.
Na ulicy Rembielińskiej tramwaj odbija się od tramwaju, a nowa zajezdnia dołoży do tego 150 składów. Wyjazd do miasta musi być przez Żabę, która ma ograniczoną przepustowość, więc znowu zator. Chyba, że jest planowany drugi wyjazd, na wschód.

Zajezdnia R-5 Annopol

: 08 lut 2017, 14:09
autor: Wolfchen
Gdyby nie zarzucili planów Mostu Krasińskiego, to by problem braku alternatywnego wyjazdu nie istniał... :-k

Zajezdnia R-5 Annopol

: 08 lut 2017, 15:02
autor: beni
Żeby nie było jak na Żoliborzu kasa na sygnalizację poszła i do dziś nie działa by nie paraliżować wyjazdów/zjazdów. Ale fakt każda zajezdnia w Warszawie nie ma alternatywy:

Mokotów : zwykłe wykolejenie na pierwszej zwrotnicy na skrzyżowaniu zajezdnia uziemiona
Żoliborz : jak wyżej
Praga tym bardziej
Zaś Wola ma alternatywę w przypadku wykolejenia od Wolskiej tyłem lub przodem w Skierniewicką.
A tu kolejna zajezdnia na 150 składów i jeden wyjazd.

Zajezdnia R-5 Annopol

: 08 lut 2017, 17:57
autor: pawcio
Na Woli wyjazd w lewo i w pozostałych dwóch pozostałych kierunkach jest niezależny.

Zajezdnia R-5 Annopol

: 08 lut 2017, 18:53
autor: drobert
W przypadku R-4 też da radę wyjechać jeśli coś się wykolei na bramie bo zwrotnica wyjazdowa jest dopiero na wysokości dyspozytorni.

Zajezdnia R-5 Annopol

: 08 lut 2017, 22:00
autor: Szeregowy_Równoległy
Ale jak coś wyskoczy na wysokości dyspozytorni lub wcześniej to stoicie. Wola wyjedzie. Nie do końca w kierunku pożądanym, ale wyjedzie. No i Beniemu chodziło chyba o to, że na Woli można wyciąć tory pod bramą wyjazdową a wozy i tak wyjadą, tyle, że tyłem na Skierniewicką. Żaden inny zakład takiej opcji nie ma. Wszystkie inne da się wyłączyć jednym wykolejeniem, kwestia miejsca, a my zawsze jakoś wypełzniemy.

Zajezdnia R-5 Annopol

: 08 lut 2017, 22:03
autor: Flash8222
Wy jesteście jak karaluchy po prostu :P