
Reforma stref biletowych
Moderator: JacekM
Ja nie mam pretensji, bo wiem że dlatego został wybrany inny tańszy przeźnik niż MZA, ponieważ ich nie było stać na linie obsługiwana przez MZA. Z drugiej strony jest to ciekawy ekperyment. Miałem tylko cichą nadzieje że dojdzie do poszerzenia. Ciekawi mnie jeszcze czy w tym roku uda sie dogadać z gminami na temat 3 strefy biletowej i czy na WKD zostanie zawarte porozumienie z gminami o poszerzeniu na 2 strefe biletową i ewnetualna 3 strefe.
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
Z Halinowa większość osób jednak jeździ 704, kolej wybiera mniejszość - głownie jednorazowi. Aczkolwiek, wraz z podwyżkami cen sieciówek, może stać się opłacalne kupno miesięcznego kolejowego i miejskiego... 

S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 414 | 523 | N43
od 1 sierpnia KM podwyższyło ceny i to informując prawie z dnia na dzień, za co przepraszali na swoje stronie i w mediach. Zreszta cennik biltow po podwyżce zamieszczono 2 sierpnia, tlumaczac to klopotami technicznymi na serwerze.
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
Powiat Legionowski, Gazeta Echo: Podwyżka biletów uderza w drugą strefę, może rozważyć pierwszą?
Miasto Legionowo w budżecie na 2013 rok przeznaczyło na komunikację 5 mln zł.
Miasto Legionowo w budżecie na 2013 rok przeznaczyło na komunikację 5 mln zł.
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9
-
- Posty: 1233
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
To się chyba nadaje do tego tematu: http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje, ... 12441.html Ciekawe kiedy kolejne miasta?
Ciekawe czy taka zmiana będzie powodować, że więcej ludzi zdecyduje się osiedlić w danym miejscu, że deweloperzy będą tam więcej mieszkań budować. W takim przypadku dla miasta może to być niezła inwestycja i zysk.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
Dla Marek, bo ogólnie to dalej sankcjonujemy jakąś ogromną wędrówkę ludów z rana.

No właśnie o Markach myślałem. Ciekawe czy inni też nie będą chcieli więcej dopłacić widząc w tym szansę na rozwój.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
Ząbki też kiedyś były w pierwszej (kolejowej) strefie, później z niej same wyszły... Jeśli ktokolwiek kupuje mieszkanie w Markach, bo "tani bilet", to jest naiwny. Podobnie, jak naiwni są ludzie kupujący mieszkania na Os. Derby, bo "łąka za oknem", albo w tych blokach JW Construction przy Wola Parku, bo "trasa NS nigdy nie powstanie".
Ale po wyjściu Ząbek z kolejowej 1. strefy, wyraźnie wzrosło zatłoczenie tamtejszych linii autobusowych. Choć uruchomienie przystanku Zacisze-Wilno nieco zniwelowało różnice w bilecie kombinowanym i utrata "Wspólnego Biletu" nie była tak odczuwalna. 

S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 414 | 523 | N43