: 12 lis 2012, 17:18
Ta, limuzyna bez klimyR-9 Chełmska pisze:Jezusiemaryjo, masz jakąś wersję limuzynową
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
Ta, limuzyna bez klimyR-9 Chełmska pisze:Jezusiemaryjo, masz jakąś wersję limuzynową
Rozpatrując czysto teoretycznie: mniej obrotów = tłok mniej razy "zalicza" punkt zwrotny = mniej paliwa spalone. Ale to takie proste nie jest - obciążenie silnika czy wtryskiwana dawka paliwa też się liczy; najmniej spala samochód w ruchu jednostajnym, bez przyśpieszeń (o ruszaniu nie wspominając) i z umiarkowaną prędkością.Daniel_FCB pisze:A z tymi niskimi obrotami to nie jest jak z jałowym u Grodzia, że im niższe obroty, tym mniejsze spalanie?
Żaden problem. Avensis 1,6, maksymalna katalogowa bodajże 195km/h i spokojnie można na piątym (najwyższym) biegu z prędkością 65km/h jechać. Problemy pojawiają się dopiero przy wzniesieniach.Wolfchen pisze:No logiczne, ale żeby piątka przy 65 km/h wchodziła, to bolid musiałby mieć oszałamiającą Vmax...
A to Excelem można coś zmierzyć? Yyy... masz na myśli, że pudełkiem po Excelu, prawda?R-9 Chełmska pisze:Excela nie masz?Bastian pisze: Nie, brak mi aparatury pomiarowej
Ja elką wyprzedziłem KamazaSzeregowy_Równoległy pisze:Znajdź mi kierowców jadących wolniej niż elka
O, to mi udostepniano wersję odwrotną, z naprawdę bardzo wydajną klimą, ale bez obrotomierza.BJ pisze:Ta, limuzyna bez klimyR-9 Chełmska pisze:Jezusiemaryjo, masz jakąś wersję limuzynową
Z tego, co się orientuję, to i tego nie uczy. Za mało praktyki.Szeregowy_Równoległy pisze:Zresztą kurs na prawko kat. B nie ma uczyć jazdy ekonomicznej, tylko bezpiecznej i przepisowej.
Miałem, w tym wyprzedzanie i zawracanie na drodze z wykorzystaniem jakiejś gruntowej drogi do lasu (ściślej: DK12).R-9 Chełmska pisze:Zdaje się, że w przepisach jest, że każdy kursant musi pojechać w teren niezabudowany.
Nie mierzyłeś nigdy szerokości kolumny?Bastian pisze: A to Excelem można coś zmierzyć? Yyy... masz na myśli, że pudełkiem po Excelu, prawda?
Na egzaminie wyprzedziłem rowerzystę.Szeregowy_Równoległy pisze: Znajdź mi kierowców jadących wolniej niż elka
Nie, nie byłem poza miastem. Może ten przepis doszedł później.R-9 Chełmska pisze:Zdaje się, że w przepisach jest, że każdy kursant musi pojechać w teren niezabudowany. Nie kazali Ci się wtedy rozpędzić?
Powiedz to kierowcom ciężarówek z szesnastoma biegamiKwZ pisze:A przy 100 km/h dziesiątka ?
W Toyotach, które mają wskaźnik do jazdy ekonomicznej "prośba" elektronik o wrzucenie piątki zapala się przy około 55 km/h a szóstka przy ok. 70. Inna sprawa, że i na czwórce do 100 bez problemu dociągniesz.Wolfchen pisze:No logiczne, ale żeby piątka przy 65 km/h wchodziła, to bolid musiałby mieć oszałamiającą Vmax...
JacekM pisze:Mnie uczono na yarisie, że bieg zmienia się co 10 km/h - więc piątka wychodziłaby koło 50 km/h.
A przy ruszaniu - zerowy?KwZ pisze:A przy 100 km/h dziesiątka ?