Strona 8 z 53

: 24 mar 2013, 21:45
autor: MichalJ
Przesiadka ze 175 do 182 jest najgorszą z możliwych. Jeszcze raz - nie można oferować takiej przesiadki z przejściem przez 5 jezdni i 16 pasów, a równocześnie bronić 175 jak niepodległości, "bo jednoperonowa przesiadka ze 188 do 128 będzie niewygodna".

: 24 mar 2013, 21:52
autor: endrju258
MichalJ pisze:Przesiadka ze 175 do 182 jest najgorszą z możliwych.
Przesiadka ze 175 do 182 jest taka sama jak do 187 czy 523. Czy wygodna? Myślę, że wielkiej tragedii nie ma, przejście z jednego przystanku na drugi zajmuje zwykle około 2 minut.

A ŻiW do zp Sasanki powinna mieć silną linię a'la obecne 175, na pewno to jest bardziej zasadne, niż 128 co 7-8 min w szczycie przez Dickensa. 188 nie spełnia tej roli.

: 24 mar 2013, 22:27
autor: kajo
endrju258 pisze:
MichalJ pisze:Przesiadka ze 175 do 182 jest najgorszą z możliwych.
Przesiadka ze 175 do 182 jest taka sama jak do 187 czy 523. Czy wygodna? Myślę, że wielkiej tragedii nie ma, przejście z jednego przystanku na drugi zajmuje zwykle około 2 minut.

A ŻiW do zp Sasanki powinna mieć silną linię a'la obecne 175, na pewno to jest bardziej zasadne, niż 128 co 7-8 min w szczycie przez Dickensa. 188 nie spełnia tej roli.
Wystarczyłoby zrobić pasy po wschodniej stronie skrzyżowania. Jakoś katastrofy by to nie spodobało, ale wielu ludziom ułatwiłoby życie.

: 24 mar 2013, 22:29
autor: ITS A 218
To może wrócić do pomysłu 275 na trasie Sasanki- Pl. Trzech Krzyży ?
Albo dać kursy skrócone linii 504 na trasie DW. Centralny- Sasanki....Bo pozostawienie ŻiW na odcinku Rakowiec- Sasanki na dość słabym 504 i słabym 188, to niezbyt dobry pomysł.

: 24 mar 2013, 22:57
autor: mak_gajwer
188 -> Szczęśliwice
128 -> do wycięcia
228 -> do podbicia
175 -> zostaje, jak jest

: 24 mar 2013, 23:38
autor: rufio198
MichalJ pisze:Pociąg z lotniska ma nie mniej pasażerów niż 175. Tylko jest większy, więc mniej to widać.
Wiesz - miałem okazję się dziś przejechać pociągiem z LCH do Warszawy Wschodniej na odcinku Zachodnia - Śródmieście.
Jakoś nie chce mi się wierzyć ze w 175 po pokonaniu połowy trasy jedzie - nawet w niedzielę wieczorem - 4 osoby na krzyż.

[ Dodano: Nie 24 Mar, 2013 23:46 ]
fik pisze:
rufio198 pisze: Rozumiesz że inaczej nie mogę taktować Twojej informacji jak zwykłej plotki?
Jak dla mnie możesz ją wydrukować i zrobić z niej samolocik.
Czyli inaczej mówiąc rozsiewasz plotki nie mające potwierdzenia w rzeczywistości

: 24 mar 2013, 23:58
autor: reserved
128 puste na odcinku Mołdawska - Szczęśliwice?! :shock: (-o<

: 24 mar 2013, 23:59
autor: R-9 Chełmska
Puste.

: 25 mar 2013, 0:01
autor: reserved
Jestem w szoku co się tutaj dowiaduję.

: 25 mar 2013, 6:55
autor: Autobus Czerwon
Ja się tutaj kiedyś dowiedziałem że 18 na odcinku Służewieckim, w dni świąteczne i sobotnie, wozi muchy... Coś całkiem duże te muchy ( http://postimg.org/image/3w4nbks5p/ ). Jakiś dziwny gatunek tych much...

: 25 mar 2013, 7:03
autor: fik
rufio198 pisze: Czyli inaczej mówiąc rozsiewasz plotki nie mające potwierdzenia w rzeczywistości
Masz prawo tak to sobie tłumaczyć. :}

: 25 mar 2013, 8:19
autor: Teokryt
Powiedzcie mi jakie znaczenie komunikacyjne ma 504 na odcinku POLECZKI - SASANKI?
Może wykastrować 504 do jakiś tam Wyczółek czy czegoś tam (bo kręcące sie po Ursynowie możne się przydawać, nie wiem), w zamian za to skierować 175 do M. Wilanowska lub innego krańca w rejonie Służewa/Służewca?
Potem trzeba by zreformować okolice 365 ale to zostawił bym komuś kto sie lepiej w tych rejonach wyznaje.

: 25 mar 2013, 8:37
autor: Kosiniak
reserved pisze:Jestem w szoku co się tutaj dowiaduję.
Spokojnie, tutaj wiele osób wie więcej. Nie ważne, że mieszkasz w okolicy, widzisz codziennie linię, albo co gorsze z niej korzystasz, oni wiedzą lepiej! ;-)

: 25 mar 2013, 9:02
autor: kajo
Kosiniak pisze:
reserved pisze:Jestem w szoku co się tutaj dowiaduję.
Spokojnie, tutaj wiele osób wie więcej. Nie ważne, że mieszkasz w okolicy, widzisz codziennie linię, albo co gorsze z niej korzystasz, oni wiedzą lepiej! ;-)
Nie no 128 jeździ dość puste na końcówce trasy (w szczycie B zajęte nie wszystkie miejsca siedzące), ja obserwuję ją często (co najmniej raz w tygodniu) na przystanku Wiślicka. Ale nie ma się to dziwić, 3-4 przystanki od pętli niewiele linii jest dobrze zapełnionych. Za to już przy wjeździe w Żwirki jest spoko, a Przy WUMie jest porządnie zapełniona, podobnie do 175, szczególnie, że z reguły jedzie tuż przed nim. Także gdyby ją nieco podbić mogłoby to wręcz pozytywnie wpłynąć na obsługę odcinka od racławickiej/pruszkowskiej do centrum.

: 25 mar 2013, 9:06
autor: reserved
Kosiniak pisze:Spokojnie, tutaj wiele osób wie więcej. Nie ważne, że mieszkasz w okolicy, widzisz codziennie linię, albo co gorsze z niej korzystasz, oni wiedzą lepiej! ;-)
Jeżdżę tam średnio parę razy w tygodniu. Nie no owszem na końcówce trasy dużo ludzi nią nie jeździ (to chyba normalne...) ale bliżej Żwirek jest całkiem sporo ludzi. Co więcej, zauważyłem, że sporo ludzi wsiada specjalnie w 128 (a nie w 175), ponieważ chce wysiąść na przystanku Mołdawska bo dzięki temu ma bliżej. Zdziwiony jestem bo akurat 128 jest jedną z najlepiej pracujących linii na Ochocie.