Strona 71 z 110

Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

: 21 paź 2024, 19:30
autor: ashir
michael112 pisze:
21 paź 2024, 19:25
Czy jazzy będą też wjeżdżać na linię do Wilanowa czy same hyundai'e?
Pawcio już mi odpowiedział na to pytanie, że twardego zakazu nie będzie.

Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

: 21 paź 2024, 19:41
autor: Georg
Trochę martwi mnie wysyp linii co 30 a nawet co 60 minut. Drugi Wawer.
Jak to jest, że linia 192, która, kiedy powstawała parę lat temu, miała oprócz 179 być podstawą do obsługi Ursynowa, a teraz stanie się dziadem co pół godziny? Nie sprawdziła się.

Re: Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

: 21 paź 2024, 19:43
autor: Łukasz
Georg pisze:Trochę martwi mnie wysyp linii co 30 a nawet co 60 minut. Drugi Wawer.
Jak to jest, że linia 192, która, kiedy powstawała parę lat temu, miała oprócz 179 być podstawą do obsługi Ursynowa, a teraz stanie się dziadem co pół godziny? Nie sprawdziła się.
Mam wrażenie, że dopóki jeździła co 10 minut, to się sprawdzała.

Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

: 21 paź 2024, 19:46
autor: Georg
To dlaczego została pocięta? Pewnie przy okazji ferii albo wakacji.

Re: Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

: 21 paź 2024, 19:46
autor: Łukasz
Georg pisze:To dlaczego została pocięta? Pewnie przy okazji ferii albo wakacji.
I pandemii

Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

: 21 paź 2024, 19:57
autor: karmat
LINIA 518

Wprowadzimy niewielką korektę trasy linii 518 w Śródmieściu, której rola w obsłudze połączenia zachodniej Białołęki z centrum jest niewielka (podstawowo połączenie to zapewniają tramwaje i autobusy z przesiadką do linii metra M1).

518: NOWODWORY – Światowida – Hanki Ordonówny – Odkryta – Nowodworska – Mehoffera – Świderska – Porajów – Myśliborska – Światowida – Modlińska – al. Armii Krajowej – J. Słowackiego (powrót: J. Słowackiego – Włościańska – Żelazowska – al. Armii Krajowej) – pl. T.W. Wilsona – A. Mickiewicza – gen. W. Andersa – Muranowska – Bonifraterska – pl. Krasińskich – Miodowa – Senatorska – pl. Bankowy – al. Solidarności – Bielańska – BIELAŃSKA (powrót: Bielańska – Senatorska)

Dodatkowe kursy jednokierunkowe na trasie skróconej: NOWODWORY – … – J. Słowackiego – METRO MARYMONT

Częstotliwość kursowania – trasa podstawowa (i skrócona): 20 (10) / 20 / 20
Uwielbiam tę nowomowę urzędniczą, by skrócenie nazywać korektą :lol: Linia skracana metodą gotowania żaby. Ciekawe kiedy wszystkie kursy będą na Marymont? :-k

Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

: 21 paź 2024, 20:02
autor: adam2239
Zmiana trasy 518 to zwyczajne świństwo - akurat tutaj generatorem frekwencji, jeśli chodzi o odcinek śródmiejski, było UW i studenci, którzy korzystali z połączenia UW - Białołęka, a i od samego placu Trzech Krzyży autobus potrafił przyjechać nieźle zapełniony. W relacji do Bielańskiej to linia zupełnie dla nikogo, więc równie dobrze mogą kursy wariantowe do Metra Marymont wprowadzić jako trasę docelową.

Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

: 21 paź 2024, 20:05
autor: pawcio
Na odcinku Palma-UW wszystko potrafiło przyjechać dobrze wypełnione, ale to zależało tylko od (nie)regularności kursów. Brak 518 wiele tam nie zmieni.

Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

: 21 paź 2024, 20:06
autor: pawcio
Łukasz pisze:
21 paź 2024, 19:19
pawcio pisze:Że więcej nie wejdzie na Wilanów niż trzy sloty? Żaden żart. Jak by przy trzech torach miało wejść więcej?
Właśnie dokładnie 4.

3 stoją na końcu a czwarty wyjeżdża na przystanek, teraz co 2 minuty pojawia się nowy, ten z przystanku odjeżdża w miasto, jeden z końca wyjeżdża na przystanek, a nowy wjeżdża na wolny koniec. 6 minut na zmianę czoła.

Oczywiście teoretycznie, bo opór byłby duży.
Na który przystanek ma wjechać czwarty, skoro trzy stoją a są trzy tory?

Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

: 21 paź 2024, 20:09
autor: Bastian
pawcio pisze:
21 paź 2024, 20:05
Na odcinku Palma-UW wszystko potrafiło przyjechać dobrze wypełnione, ale to zależało tylko od (nie)regularności kursów. Brak 518 wiele tam nie zmieni.
Nie no, w ten sposób to można po kolei wykasować wszystkie kursy z Traktu Królewskiego i nadal twierdzić, że to wiele nie zmienia. Przed chwilą wyleciało stamtąd 222. 116 potrafi nie przyjechać przez pół godziny.

Zgadzam się, że 518 staje się jakimś zombie dla nikogo.

Re: Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

: 21 paź 2024, 20:13
autor: Łukasz
pawcio pisze:
Łukasz pisze:
21 paź 2024, 19:19
Właśnie dokładnie 4.

3 stoją na końcu a czwarty wyjeżdża na przystanek, teraz co 2 minuty pojawia się nowy, ten z przystanku odjeżdża w miasto, jeden z końca wyjeżdża na przystanek, a nowy wjeżdża na wolny koniec. 6 minut na zmianę czoła.

Oczywiście teoretycznie, bo opór byłby duży.
Na który przystanek ma wjechać czwarty, skoro trzy stoją a są trzy tory?
Nie ma wyjazdowego, „zbiorczego”?

Faktycznie, zapamiętałem że po rozjazdach przy sejmu czteroletniego będzie.

Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

: 21 paź 2024, 20:15
autor: ashir
Pytanie ile się zaoszczędzi na skróceniu do Bielańskiej? Przecież tam też trzeba dojechać przez Plac Bankowy. Warto to robić dla 1 brygady?

Re: Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

: 21 paź 2024, 20:16
autor: Łukasz
Bastian pisze:
pawcio pisze:
21 paź 2024, 20:05
Na odcinku Palma-UW wszystko potrafiło przyjechać dobrze wypełnione, ale to zależało tylko od (nie)regularności kursów. Brak 518 wiele tam nie zmieni.
Nie no, w ten sposób to można po kolei wykasować wszystkie kursy z Traktu Królewskiego i nadal twierdzić, że to wiele nie zmienia. Przed chwilą wyleciało stamtąd 222. 116 potrafi nie przyjechać przez pół godziny.

Zgadzam się, że 518 staje się jakimś zombie dla nikogo.
Są jeszcze 180, 503 i 128/175 oraz 111. Rano E-2. Nie no, nie przesadzajmy.

Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

: 21 paź 2024, 20:20
autor: esm
adam2239 pisze:
21 paź 2024, 20:02
Zmiana trasy 518 to zwyczajne świństwo - akurat tutaj generatorem frekwencji, jeśli chodzi o odcinek śródmiejski, było UW i studenci, którzy korzystali z połączenia UW - Białołęka, a i od samego placu Trzech Krzyży autobus potrafił przyjechać nieźle zapełniony. W relacji do Bielańskiej to linia zupełnie dla nikogo, więc równie dobrze mogą kursy wariantowe do Metra Marymont wprowadzić jako trasę docelową.
I jacyś nowi pasażerowie będą szukać przesiadek. A potem pytania, dlaczego ludzie nie przekonują się do komunikacji miejskiej... :-? Szczególnie o studentów warto "walczyć" na przyszłość.

Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

: 21 paź 2024, 20:24
autor: pawcio
Łukasz pisze:
21 paź 2024, 20:13
pawcio pisze: Na który przystanek ma wjechać czwarty, skoro trzy stoją a są trzy tory?
Nie ma wyjazdowego, „zbiorczego”?

Faktycznie, zapamiętałem że po rozjazdach przy sejmu czteroletniego będzie.
Przystanki są tylko przy peronie wyspowym opartym o przejście przy Branickiego.