Awarie i utrudnienia w metrze

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
rhemek
Posty: 2459
Rejestracja: 23 cze 2007, 16:22
Lokalizacja: Anin

Post autor: rhemek » 25 lut 2013, 0:26

michalek^ pisze:Rozumiem, że ludzie mają problemy w życiu, wszystko rozumiem, ale po kiego grzyba rzucać się pod pociąg metra?! Nie można skoczyć z mostu? Mało ich w Warszawie? Albo z wieżowca? Mało ich w Warszawie? Tylko jakiś idiota musi iść na stacje metra, na oczach setek ludzi skoczyć pod pociąg, chociaż przed śmiercią by mógł pomyśleć, że ten pociąg nie jeździ sam, tylko prowadzi go człowiek i ten człowiek będzie miał traumę do końca życia, że kogoś zabił, do tego ludzie, dzieci na stacji...
Wątpię, żeby osobę w takim stanie obchodziło cokolwiek.

radeom
Posty: 4231
Rejestracja: 22 lis 2007, 17:29

Post autor: radeom » 25 lut 2013, 3:09

MichalJ pisze:Ale czy przy każdym tego typu wypadku zamyka się drugi tor?
Jakoś nie wyobrażam sobie, jak prokurator wraz z innymi osobami prowadzi oględziny ciała, a tuż obok przejeżdża sobie pociąg metra z pasażerami.

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 25 lut 2013, 4:01

radeom pisze:
MichalJ pisze:Ale czy przy każdym tego typu wypadku zamyka się drugi tor?
Jakoś nie wyobrażam sobie, jak prokurator wraz z innymi osobami prowadzi oględziny ciała, a tuż obok przejeżdża sobie pociąg metra z pasażerami.
W tramwajach takie rzeczy się zdarzały. Sam raz byłem świadkiem (z jadącego w przeciwnym kierunku tramwaju było widać wszystko jak na dłoni, bo policyjny parawan był niski), miło tego nie wspominam.
noidea

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 25 lut 2013, 11:11

radeom pisze:Jakoś nie wyobrażam sobie, jak prokurator wraz z innymi osobami prowadzi oględziny ciała, a tuż obok przejeżdża sobie pociąg metra z pasażerami.
Widzisz. Na kolei to normalne, w szczególności zanim prokurator przyjedzie i mu coś odwali i zamknie i drugi tor.
A w Metrze i tak dużo mniej widać niż na kolei.

Paweł D.
Posty: 5623
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 25 lut 2013, 14:25

Panowie, dziś pełnia... nie dziwcie się pewnym zachowaniom...

Michalk001
Posty: 1231
Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
Lokalizacja: Piastów

Post autor: Michalk001 » 04 mar 2013, 16:10

Ciekawe kiedy coś się stanie w metrze?
http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje, ... 78488.html

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 04 mar 2013, 16:15

No... A miałoby się stać? Błąd człowieka, z artykułu wynika, że wszystko zadziałało prawidłowo i niebezpieczeństwa nie było, więc w czym problem?
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

kaszlarz
Posty: 4
Rejestracja: 09 gru 2012, 16:54

Post autor: kaszlarz » 04 mar 2013, 20:56

[quote="Michalk001"][/quote]
D

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 04 mar 2013, 22:35

Rutyna. Wygląda na to, że maszyniście pomyliły się stacje.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 05 mar 2013, 11:29

MeWa pisze:Rutyna. Wygląda na to, że maszyniście pomyliły się stacje.
A czy wobec maszynistów są stosowane jakieś sposoby na walkę z tym? Chodzi mi o sprawy typu bhp, medycyna pracy? I czy są w jakiś sposób rózne od tych stosowanych wobec maszynistów na kolei?
Popatrz, jaka franca!

Awatar użytkownika
Bernard
(MANiak3333)
Posty: 10808
Rejestracja: 09 sie 2006, 21:15
Lokalizacja: Legionowo/Rembertów

Post autor: Bernard » 04 kwie 2013, 8:19

102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14826
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 04 kwie 2013, 14:43

Pociąg ruszył z otwartymi drzwiami i zaczął nabierać prędkości. Ludzie uciekli w głąb wagonu, ale paniki nie było. Pasażerowie zareagowali racjonalnie, próbując skontaktować się za pomocą przycisku z maszynistą.
Gdyby pasażerowie zareagowali racjonalnie, to w całym składzie byłyby zerwane hamulce bezpieczeństwa... :mur:

Cóż, zawiodła technika, ale ludzie także (w tym pasażerowie)...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Paweł D.
Posty: 5623
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 04 kwie 2013, 14:46

Wolfchen pisze:Cóż, zawiodła technika, ale ludzie także (w tym pasażerowie)...
A co ludziom innego pozostało, bo jakoś nie rozumiem sensu wypowiedzi?

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 04 kwie 2013, 14:56

Zerwać hamulec bezpieczeństwa.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14826
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 04 kwie 2013, 15:00

Dokładnie.
A dodatkowo obsługa stacji nie zauważyła, że rusza z otwartymi drzwiami - a przeciez jest monitoring.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

ODPOWIEDZ