Tabor SKM w Warszawie

Moderator: JacekM

Michalk001
Posty: 1231
Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
Lokalizacja: Piastów

Post autor: Michalk001 » 24 kwie 2012, 19:37

Szkoda że zrezygnowano z doskonałego rozwiązania jakim był rozkładany stopień w 19WE. :neutral:

Awatar użytkownika
kaktus
Posty: 7
Rejestracja: 21 maja 2007, 18:33
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kaktus » 24 kwie 2012, 19:59

Dziś jeden z Impulsów widziany w Krakowie na małej obwodnicy. Jechał w kierunku Płaszowa, więc możliwe, że dalej do Newagu. Kurczę, fajny ten EZT :smile:

alojz
Posty: 2719
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 16 maja 2012, 22:01


VLnt7
Posty: 743
Rejestracja: 15 maja 2012, 11:57

Post autor: VLnt7 » 17 maja 2012, 11:53

Zastanawia mnie, czemu jeszcze tam stoją. Czyżby 001 nie wypadło w testach zbyt dobrze? Czy może wrócił do Sącza na naklejenie nalepki "IMPULS"?
W Warszawie miał być na "dosłownie ostatnie badania".

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 17 maja 2012, 12:06

Jeszcze nie są najwyraźniej skończone, a zakończone testy ruchowe na potrzeby badań wcale nie powodują automatycznego przyznania homologacji. Najpierw musi być opinia, pewnie właśnie jest to w trakcie załatwiania. Newag ma jeszcze czas na dostawę pierwszej sztuki, może dostarczą przed czasem. Inna sprawa to przeszkolenie obsługi i papierologia SKM<>Newag (odbiory etc).

alojz
Posty: 2719
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 17 maja 2012, 18:10

Kurier kolejowy pisze:Już w maju pierwsze 35WE dotrą do SKM

Pierwsze elektryczne zespoły trakcyjne Impuls trafią do stołecznej SKM pod koniec tego miesiąca. Pojazdy przeszły pomyślnie wszystkie testy w Instytucie Kolejnictwa.


- Zgodnie z umową dwie sztuki 35WE zostaną przekazane SKM pod koniec maja – mówi Józef Michalik, dyrektor marketingu Newag S.A. – Docelowo w następnych miesiącach szeregi spółki zasili sześć nowych pojazdów.

Konkretna data oddania dwóch pierwszych maszyn nie jest jeszcze znana. Jak poinformowała nas warszawska SKM, nie wyznaczono jeszcze konkretnego dnia odbioru pierwszej partii zamówienia. Wiadomo natomiast, że kolejne cztery 35WE Newag wraz z Millenium Leasing planują oddać do lipca br.

Zakończył się już także ostatni etap testowania pociągów w Instytucie Kolejnictwa. - Wynik testów jest pozytywny, nie stwierdziliśmy żadnych usterek – informuje Sławomir Walczak, kierownik Laboratorium Badań Taboru w IK. – Właśnie rozpoczął się proces dopuszczenia pojazdów do ruchu w UTK.
Obrazek
Obrazek
Fot. Newag S.A.

Nxo
Posty: 651
Rejestracja: 22 lut 2011, 10:42
Lokalizacja: Otwock Mały

Post autor: Nxo » 29 maja 2012, 14:52

czy wiadomo już kiedy 35WE trafią do obsługi liniowej

VLnt7
Posty: 743
Rejestracja: 15 maja 2012, 11:57

Post autor: VLnt7 » 29 maja 2012, 17:22

Nxo pisze:czy wiadomo już kiedy 35WE trafią do obsługi liniowej
Też jestem ciekawy. W końcu jest koniec maja, wg. umowy 2 sztuki powinny już być, ale ani widu, ani słychu. Codziennie szukam nowych zdjęć i filmów, ale nic nowego się nie pojawia. Na stronach z nowościami cisza. O inauguracji nikt nie słyszał do tej pory. Nawet (jeśli dobrze pamiętam) nie ma wyznaczonej konkretnej daty przekazania. A za oknem dalej słyszę tylko kible i elfy, czasem podwójne 19WE.

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 29 maja 2012, 18:25

W tym tygodniu miały jechać chyba pierwsze dwie do Warszawy.

Awatar użytkownika
rhemek
Posty: 2459
Rejestracja: 23 cze 2007, 16:22
Lokalizacja: Anin

Post autor: rhemek » 29 maja 2012, 20:04

Brzydkie są i z tego co pisze to po prostu połączone wąskim przejściem 3-członowce. Czyli konstrukcyjnie i wizualnie po Elfach duży krok w tył.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26936
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 29 maja 2012, 21:12

Za to w środku mniej stopni od Elfa - trzy strefy podwyższonej podłogi zamiast czterech.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

VLnt7
Posty: 743
Rejestracja: 15 maja 2012, 11:57

Post autor: VLnt7 » 29 maja 2012, 22:13

Spokojnie, spokojnie. Przejedźmy się, potem oceniajmy. Pytanie, kiedy przyjdzie nam się przejechać? Retoryczne.

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 29 maja 2012, 22:30

Mniej stopni i stopnie mniejsze, ale też chyba nierówne. Ale to trzeba ocenić na żywo, samemu.
Zobaczymy, jak się sprawdzą. W każdym razie pewnie jeszcze szkolenie maszynistów nas czeka, choć SKM ma nóż na gardle, bo jedna 19stka po wypadku, druga na PD...

Flash8222
Posty: 7829
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 30 maja 2012, 9:38

rhemek pisze:Brzydkie są i z tego co pisze to po prostu połączone wąskim przejściem 3-członowce. Czyli konstrukcyjnie i wizualnie po Elfach duży krok w tył.
W takim razie Alsthom też zrobił krok w tył, bo 35WE jest identycznie połączony co nowe EZTy Alsthomu.

alojz
Posty: 2719
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 30 maja 2012, 23:13


ODPOWIEDZ