Strona 72 z 285

: 11 paź 2007, 21:49
autor: pawcio
To zmiana faktycznie słuszna. Też ją popieram.

: 11 paź 2007, 21:50
autor: Jarek
No i 416 też poniekąd zostaje na Gocławiu. ;-) Rano na Stegny, po południu z powrotem zjazdy.

: 11 paź 2007, 21:51
autor: Piotrek
Jarek pisze:Rano na Stegny, po południu z powrotem zjazdy.
Jak byśmy mieli gdyński system zjazdówek... ;)

: 11 paź 2007, 21:53
autor: Jarek
Piotrek pisze:Jak byśmy mieli gdyński system zjazdówek...
Może się kiedyś uda to rozwinąć.

: 14 paź 2007, 8:35
autor: Klaklo19
Na temat linii 168 mam 0 komentarza :...: Ale na 148 to myślę że ona jest SUPER :jupi:

: 01 lis 2007, 20:03
autor: Rosa
Dawno, dawno temu mamiono nas tym że zamiast 303 będzie częste 111. Teraz okazuje się że od 3 listopada częstotliwość 111 w szczycie B sobie spadnie z co 10 na co 12 minut. ](*,)

: 01 lis 2007, 20:04
autor: pawcio
Te 10 minut i tak było na słowo honoru. Poza tym akurat w szczycie popołudniowym 111 zapełnieniem nie grzeszy (chyba, że przyjedzie pierwsze w stadzie na Muzeum Narodowe).

: 01 lis 2007, 20:25
autor: Rosa
Ale w drugą stronę , na Wildze była koordynacja bo było 111 i 509 oba co 10 min. Niestety zbyt dlugo to nie trwało i teraz znów mamy jeden autobus 32 , drugi 33 potem 43 i 44.

: 01 lis 2007, 21:42
autor: pawcio
10 i 12 są niekoordynowalne. Jak się przyjrzysz dokładnie, to będziesz miał potem układ 56-03-08-13-20.

: 01 lis 2007, 21:56
autor: Rosa
Ale BYŁO 10/10 i to skoordynowane a teraz zrobią 10/12 i co gorsza dalej nie ma sladu po wtyczkach w rozkładzie. Czy w ogóle będą jeszcze te wtyczki czy po cichu je wycofano?

: 01 lis 2007, 21:58
autor: pawcio
To w takim razie było to przypadek. 111 i 509 są uwiązane w takie koordynacje (które dodatkowo nie były ruszane przy okazji poprawiania rozkładu 509 od października), że nikt na pewno na to nie patrzył.

: 26 lis 2007, 19:48
autor: Rosa
PRZEKLINAM tego kto zadecydowal o wycofaniu 301 z Gocławia. Z Grenadierów na Wilge jechalem dzisiaj 30 min. bo na Zamienieckiej czekalem 10 min na 148 ktorym podjechalem na Umińskiego gdzie znowu 10 min czekania (brak w tym czasie 111 i 509) gdzie przyjechalo w końcu 123.


Przejrzalem sobie historię linii na Umińskiego.
w 1990 do 111 dolącza 123
w 1993 wzmocnieniem 123 na umińskiego staje się 301 (wtedy było potrzebne a teraz to już niby nie ](*,) ](*,) )
w 1996 dołączamy 303 jako wzmocnienie 111 (obie linie co 10 min w szczycie)

Ile od tego czasu powstało nowych budynkow? Na przelomie roku zostanie oddanych kolejne 500 mieszkań na Okulickiego a ostatnie zmiany spowodowaly że cofneliśmy się w rozwoju komunikacyjnym o 10 lat, do 1996 roku.

: 26 lis 2007, 21:30
autor: Colony
Moje pełne poparcie, nie wiem kto o tym zadecydował, ale nie dotarło do niego, że skarg nie było na ówczesny zawijas, a jedynymi ludźmi, którzy korzystali z tego obwodu w tej relacji byli Gocławiacy. :neutral:

: 26 lis 2007, 23:23
autor: Bastian
Colony pisze:skarg nie było na ówczesny zawijas, a jedynymi ludźmi, którzy korzystali z tego obwodu w tej relacji byli Gocławiacy. :neutral:
A więc linia może i była dobra dla Gocławiaków, ale niedobra dla wszystkich innych. A tych innych jest więcej, więc sprawiedliwości stało się zadość. Takie lokalne cele powinna realizować inna linia, niż ciągnąca się na Okęcie!

Nie płaczcie za tym 301, tylko starajcie się o uzupełnienie relacji lokalnych czymś, co nie będzie uzależnione od korków w całej południowej połowie miasta i od niezliczonych koordynacji, nawet na drugim jego krańcu. Macie człowieka w samorządzie, niech się zajmie czymś pożytecznym, miast tworzyć idiotyzmy.

: 27 lis 2007, 0:40
autor: bambi
Bastian pisze:... miast tworzyć idiotyzmy.
Oni czy ten człowiek? :-s