515 - co dalej z tą linią?

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Emdegger
Posty: 1699
Rejestracja: 24 wrz 2006, 12:30
Lokalizacja: z kobiety
Kontakt:

Post autor: Emdegger » 14 sie 2007, 14:19

mariow pisze:no takie zdecydowanie mniejsze
O półtora tysiąca mieszkańców... ;)
mariow pisze:przeciez 405 obsługuje południową cześć Witolina
Ale jest bez szans wobec podaży linii jadących na Płowiecką, mieszkańcy tej części osiedla i tak najczęściej nie jeżdzą 405 bo uśredniony czas oczekiwania w porówaniu z resztą gromadki jest dlań druzgoczący.
mariow pisze:to mnie dzis zdziwiło - myslałem ze raczej dadzą Bródno-Stegny .....
Będzie Bródno - Arkadia i być może równiutki takt dla 506.
"Coś ci powiem chłopcze! Gdy będziesz wracał do domu dziś wieczór, a jakiś psychopata rzuci się na ciebie z garścią malin, nie przyłaź mi tutaj skomleć." - John Cleese

Krzysiek_S
Posty: 5095
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 14 sie 2007, 14:25

emdegger pisze:Będzie Bródno - Arkadia i być może równiutki takt dla 506.
O E-3 mówisz?

rudy
Posty: 1803
Rejestracja: 21 maja 2007, 12:26
Lokalizacja: Skorosze

Post autor: rudy » 14 sie 2007, 14:39

emdegger pisze:Ale jest bez szans wobec podaży linii jadących na Płowiecką, mieszkańcy tej części osiedla i tak najczęściej nie jeżdzą 405 bo uśredniony czas oczekiwania w porówaniu z resztą gromadki jest dlań druzgoczący.
No to rozumiem, z tego co piszesz, że jest on na Ostrobramskiej niepotrzebna :?: Bo rozumiem, że jedyne, co by ją jakoś ratowało to bardzo dobra częstotliwość - 8-10 min., co byłoby strasznie brygadochłonne i chyba jednak bez sensu.

PiotrekP
Posty: 3498
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 14 sie 2007, 16:09

Nazgul pisze:Chyba nigdy nie było linii całotygodniowej z Rembertowa przez Ostrobramską przy istnieniu 143 na Grochów
Ach tak? :>
trasbus pisze:HUTA - Kasprowicza - Oczapowskiego - al. Reymonta - Żeromskiego (powrót: Żeromskiego - Przybyszewskiego - Kasprowicza) - Słowackiego - pl. Wilsona - Mickiewicza - pl. Inwalidów - Mickiewicza - Andersa - pl. Bankowy - Marszałkowska - pl. Konstytucji - Waryńskiego - al. Armii Ludowej - most Łazienkowski - al. Stanów Zjednoczonych - Ostrobramska - Marsa - Żołnierska - Strażacka - al. Chruściela - REMBERTÓW AON.

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5307
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 14 sie 2007, 16:16

emdegger pisze:
mariow pisze:to mnie dzis zdziwiło - myslałem ze raczej dadzą Bródno-Stegny .....
Będzie Bródno - Arkadia i być może równiutki takt dla 506.
Skąpstwo i tyle :!: Po tym jak zabrano 524 i jak zabiorą 416 i jak... inne cięcia robiono, to powinny być dwie linie: jedna do arkadii i E-1 na Stegny (oczywiście cz. 10 minut po południu minimum). A pchanie E-1 na Hutę to znów prowizorka, która pewnie jest przymiarką do pełnego wycięcia tej linii. Na Bielanach żadna nowa linia poza jakimiś Z-x nie powinna się pojawiać. No chyba że metro jeszcze 10 lat będą kopać...

ness
Posty: 1029
Rejestracja: 13 lut 2007, 20:19
Lokalizacja: pro-Q3dm6

Post autor: ness » 14 sie 2007, 19:04

Litosci! Cybernetyki to podstawowy przystanek w komunikacji GM Ursynow.
Litosci! Proponuje czytac parokrotnie...

W strone Ursynowa/Kabat GM wsiada na Rzymowskiego, a nie na Cybernetyki. Pisalem o kasacji Cybernetyki w tym kierunku:
ja pisze:Przydaloby sie ja odchudzic jeszcze z Cybernetyki->kabaty
Czyli Cybernetyki zostaje tylko w kierunku -> Dw. Centralny.

ja0306
Posty: 615
Rejestracja: 02 lut 2006, 15:44
Lokalizacja: Warszawa-Natolin Zachodni

Post autor: ja0306 » 14 sie 2007, 21:06

ness pisze:
Litosci! Cybernetyki to podstawowy przystanek w komunikacji GM Ursynow.
Litosci! Proponuje czytac parokrotnie...

W strone Ursynowa/Kabat GM wsiada na Rzymowskiego, a nie na Cybernetyki. Pisalem o kasacji Cybernetyki w tym kierunku:
ja pisze:Przydaloby sie ja odchudzic jeszcze z Cybernetyki->kabaty
Czyli Cybernetyki zostaje tylko w kierunku -> Dw. Centralny.
Uwagi do porzystanków Warunkowych na Trasie 436 i mijanych odcinek TAŚMOWA-CENTRUM ONKOLOGII

1.Wszystkie przystanki w zespole Postępu dla linii zwykłych muszą obowiązywać jako stałe ze względu na wykorzystanie ich przy kązdym przejeździe jakiejkolwiek 1xx.

2.Przystanki Cybernetyki na linii 436 mają wykorzystanie za każdym razem gdy ono tam jedzie, chyba że ujednolici się trasy linii 436 i 165 na Natolinie to wtedy można je skasować z linii 436/505

3.Przystanki w zespole Herbsta mają wykorzystanie w obie strony za każdym razem gdy jedzie tam 505 i jeździło 504 więc powinny być stałe.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27443
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 14 sie 2007, 21:09

ja0306 pisze:1.Wszystkie przystanki w zespole Postępu dla linii zwykłych muszą obowiązywać jako stałe ze względu na wykorzystanie ich przy kązdym przejeździe jakiejkolwiek 1xx.
ja0306 pisze:3.Przystanki w zespole Herbsta mają wykorzystanie w obie strony za każdym razem gdy jedzie tam 505 i jeździło 504 więc powinny być stałe.
Tylko niech ktoś w to przypadkiem nie wierzy, proszę.
ness pisze:Czyli Cybernetyki zostaje tylko w kierunku -> Dw. Centralny.
Ups. Co nie zmienia faktu, że jestem raczej przeciwny, nie wyobrażam sobie, aby to blokowisko miało zostać tylko ze 138 czy co tam teraz jeździ.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

ja0306
Posty: 615
Rejestracja: 02 lut 2006, 15:44
Lokalizacja: Warszawa-Natolin Zachodni

Post autor: ja0306 » 14 sie 2007, 21:14

Fikander pisze:
ja0306 pisze:1.Wszystkie przystanki w zespole Postępu dla linii zwykłych muszą obowiązywać jako stałe ze względu na wykorzystanie ich przy kązdym przejeździe jakiejkolwiek 1xx.
ja0306 pisze:3.Przystanki w zespole Herbsta mają wykorzystanie w obie strony za każdym razem gdy jedzie tam 505 i jeździło 504 więc powinny być stałe.
Tylko niech ktoś w to przypadkiem nie wierzy, proszę.
ness pisze:Czyli Cybernetyki zostaje tylko w kierunku -> Dw. Centralny.
Ups. Co nie zmienia faktu, że jestem raczej przeciwny, nie wyobrażam sobie, aby to blokowisko miało zostać tylko ze 138 czy co tam teraz jeździ.
Sprawa przystanków zespole Postepu dotycząca tylko linii zwykłych i przystanków Herbsta dla 505 jest prawdą którą widze za każdym razem jak jadę tamtędy, i jestem pewien tego co pisze i zrobienie tych zespołów przystankowych jako stałych jest konieczną normalnoscią

ness
Posty: 1029
Rejestracja: 13 lut 2007, 20:19
Lokalizacja: pro-Q3dm6

Post autor: ness » 14 sie 2007, 21:43

Wiesz to co teraz to nas teges :>
Ma jezdzic 136 z podciagnieta czestotliwoscia, do tego dosc czeste 138 (po wakacjach miejmy nadzieje ze zasila je czyms w szczycie).
O ile nad Gotarda sie mozna jeszcze zastanawiac o tyle Cybernetyki, z ktorego kawalek blizej niz z Gotarda/Rzymowskiego maja mieszkancy paru blokow, jest imo bezsensem.
Czerwone linie maja lykac asfalt, a nie stawac co 200m dla pozornej wygody paru osob :>

ja0306
Posty: 615
Rejestracja: 02 lut 2006, 15:44
Lokalizacja: Warszawa-Natolin Zachodni

Post autor: ja0306 » 14 sie 2007, 21:47

ness pisze:Wiesz to co teraz to nas teges :>
Ma jezdzic 136 z podciagnieta czestotliwoscia, do tego dosc czeste 138 (po wakacjach miejmy nadzieje ze zasila je czyms w szczycie).
O ile nad Gotarda sie mozna jeszcze zastanawiac o tyle Cybernetyki, z ktorego kawalek blizej niz z Gotarda/Rzymowskiego maja mieszkancy paru blokow, jest imo bezsensem.
Czerwone linie maja lykac asfalt, a nie stawac co 200m dla pozornej wygody paru osob :>
Ja nie biorę pod uwagę tego projektu bo nie wejdzie w życie taki jaki został podany, nie wiem co dokładnie będzie dlatego co do Cybernetyki jak ma być daojazd na natolin to 165 musi pozostać na odcinku METRO WILANOWSKA-WYCZÓŁKI, wtedy tylko zmiana trasy na natolinie by zastąpiła 436, mimo że będzie kluczyć. Co do Herbsta to pisze też co jest ale korzystający ludzie nie jeżdżą tylko z Kabat do Herbsta i z powrotem ale od Puławskiej i do Puławskiej też

ness
Posty: 1029
Rejestracja: 13 lut 2007, 20:19
Lokalizacja: pro-Q3dm6

Post autor: ness » 14 sie 2007, 21:51

To bylo do Fikandera ;P

Z Toba nie polemizuje bo... nie :D

ja0306
Posty: 615
Rejestracja: 02 lut 2006, 15:44
Lokalizacja: Warszawa-Natolin Zachodni

Post autor: ja0306 » 14 sie 2007, 21:52

ness pisze:To bylo do Fikandera ;P

Z Toba nie polemizuje bo... nie :D
aha, myslełem że do mnie bo sa moje kawałaki wypowiedzi wcześniej
Jak kogoś się omija to trzeba cytowac, najlepiej cytować zawsze

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27443
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 14 sie 2007, 22:11

ja0306 pisze: Sprawa przystanków zespole Postepu dotycząca tylko linii zwykłych i przystanków Herbsta dla 505 jest prawdą którą widze za każdym razem jak jadę tamtędy, i jestem pewien tego co pisze i zrobienie tych zespołów przystankowych jako stałych jest konieczną normalnoscią
Sralalala. Postępu ma solidne wykorzystanie, ale bardzo godzinozależne, a takie 182 to w ogóle na pusto tamtędy jeździ chyba. Herbsta to jakiś koszmarek do obsługi przez linie lokalne, a 505/504 ma tam góra 50% zatrzymań, często wysiadam jako jedyny.
ness pisze:Ma jezdzic 136 z podciagnieta czestotliwoscia
To ja już dziś nic nie piszę na forum w sumie, kolejna wtopa. #-o
ness pisze:Czerwone linie maja lykac asfalt, a nie stawac co 200m dla pozornej wygody paru osob :>
Tak, tylko w momencie, gdy linia czerwona ma frekwencję na granicy muchowozowatości, to każdy dodatkowy zlikwidowany przystanek może zlikwidować tę linię.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

ness
Posty: 1029
Rejestracja: 13 lut 2007, 20:19
Lokalizacja: pro-Q3dm6

Post autor: ness » 14 sie 2007, 22:13

Liczylem na to ze wylapiesz z kontekstu dyskusji do czyjej wypowiedzi to sie odnosilo.
Widac sie przeliczylem :P
A cytowanie wszystkiego i przy kazdej okazji owocuje tym ze na zamiast strony dyskusji jest 3/4 strony quotow + 4 linijki odpowiedzi. Kiepsko sie to sledzi :>
Dobra dosc offtopa bo sie bany posypia.

//edit to do usera "ja0306"

@Fikander

Pare razy zdarzylo mi sie w ostatnim czasie tj przed wakacjami jechac 436 i muchowozem bylo raz - wieczorem z Natolina (w porywach z 15-20 os na pokladzie gniota)
Fakt ze jezdzilem tylko popoludniu, ale jezdzac codziennie rano 172 mniej wiecej widze jaka 436 ma frekwencje. Zwykle na ZiW nie jest zle. Siedzenia zajete (u15) pare os stoi.
Dane sprzed wakacji bo przy obecnym rozkladzie ciezko jest w 436 trafic na dystansie 1 przystanku.

A jesli nawet w porownaniu z innymi liniami jest muchowozem, obecna propozycja wg mnie stara sie w odpowiedni sposob temu zaradzic.

Co do naszego spornego stopu to ze 2 razy (fakt ze ciezko z tego wyciagac jakas statystyke) byla sytuacja typu:
Przy GM wsypuje sie spora gromadka, drugie tyle juz jest w busie.
Bus rusza ktos naciska NZ. Cybernetyki wysiada 1 osoba, bus nie wyrabia sie na zielone przy Gotarda i juz tym sposobem jest ze 2 min w plecy. Nie wiem jak inni pasazerowie tego busa, mnie to wnerwilo :>

I jeszcze jedna moim zdaniem wazna sprawa.
Relacja Ursynow - Sluzewiec+ZiW - Zawiszak nawet jesli w obecnym momencie nie generuje potokow uzasadniajacych puszczanie tam mocnej stalej czerwonej linii, z bardzo duzym prawdopobienstwem bedzie takiego polaczenia wymagac w niedalekiej przyszlosci.
Oczywiscie mozna zakladac ze 'to sie potem pomysli', 'costam sie przetrasuje', ale osoby odpowiedzialne za KM zapominaja ze oprocz taboru, czestotliwosci i paru jeszcze innych policzalnych kryteriow liczy sie stalosc ukladu.
Zonglowanie trasami i numerami nie buduje zaufania pasazerow, szczegolnie wsrod sporadycznie korzystajacych, na ktorych przesiadce na stale do KM, powinno rownie mocno zalezec ZTM, co na komforcie jazdy regularnie poruszajacych sie zbiorkomem.

ODPOWIEDZ