Tabor SKM w Warszawie
Moderator: JacekM
Chodziło mu chyba o to:
http://kurierkolejowy.eu/opinie/512/Mod ... powac.html
Sam chciałbym znać werdykt. Szczerze cieszyłbym się, gdyby postawiono na sprzedanie 14WE i kupienie nowych.
http://kurierkolejowy.eu/opinie/512/Mod ... powac.html
Sam chciałbym znać werdykt. Szczerze cieszyłbym się, gdyby postawiono na sprzedanie 14WE i kupienie nowych.
35WE na Szczęśliwicach
http://www.garnek.pl/ficek/21205287/35we-001
http://www.garnek.pl/ficek/21205287/35we-001
-
- Posty: 1231
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Ktoś wziął śrubokręt i wykręcił. Śrubując rekord wykręconych śrubek.Czotyk pisze:śrób
Właśnie dlatego się zastanawiam ile 27we obsługuje S3 i S9przewoz pisze:S2 miało 5 obiegów chyba, a teraz może mieć 6. Ale nie zakładałbym wszystkich ELFów w ruchu liniowym. Jakieś przeglądy etc plus serwis - zawsze jakaś sztuka jest poza.
i czy coś poza 27 WE jest na S3
ewentualnie co poza 27 We i 1x19WE jest na S9
Mówią, że S3 to 55 minut jazdy, a skoro kursy są co godzinę... Stawiam na 2-3 pociągi. Ale to tylko spekulacje.Nxo pisze:Właśnie dlatego się zastanawiam ile 27we obsługuje S3 i S9
i czy coś poza 27 WE jest na S3
ewentualnie co poza 27 We i 1x19WE jest na S9
No i teoretycznie nic poza 27WE nie ma prawa być na S3, bo lotnisko.
Były na bank 4 obiegi. Teraz jest ich 5. Na S3 jest jeden dodatkowy obieg w porannym szczycie a później to na 3 obiegi chybaprzewoz pisze:S2 miało 5 obiegów chyba, a teraz może mieć 6. Ale nie zakładałbym wszystkich ELFów w ruchu liniowym. Jakieś przeglądy etc plus serwis - zawsze jakaś sztuka jest poza.