Strona 73 z 73

Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

: 21 paź 2024, 22:14
autor: Wolfchen
MisiekK pisze:
wczoraj, 9:42
Co najmniej 30 jest do zorganizowania w ciągu tygodnia - wystarczy, że zrobią badania :P
A to już PWPW zrobiła dystrybucję nowych druków pozwoleń tramwajowych? 8-(
Olek007 pisze:
wczoraj, 11:34
263 kończące trasę w Wilanowie 2 przystanki przed tramwajem? WTF?
Zawadzkie ptaszki ćwierkają, że co niektórzy życzyli sobie bezpośredniego dojazdu do cmentarza.
Georg pisze:
wczoraj, 19:41
Trochę martwi mnie wysyp linii co 30 a nawet co 60 minut. Drugi Wawer.
W sumie w tamtych rejonach zabudowa podobna. Mentalność też.

Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

: 21 paź 2024, 22:39
autor: fik
Emyl pisze:
wczoraj, 22:07
Ja tam widzę próbę doprowadzenia do stanu pożądanego w skróceniu 518. Jak będzie zombie po przejechaniu przez Żoliborz to się znow skróci do M Marymont.
A docelowo to 116 powinno być silniejsze, wręcz wydaje się mnie, że pożywić je należy uzyskiem z 522. Nie wiem natomiast, czy powinno jechać w takiej sile aż na Wilanów. Może raczej połowa na pełnej trasie i połowa Stegny - Andersena (jest zawrotka na Reymonta zaraz za przystankiem 03). W ten sposób środek trasy co 5’, końcówki co 10’.
Bardziej pewnie jednak środek trasy co 10', ale za to 36m. Zwłaszcza, że zawrotka zawrotką, ale postoju to tam nie bardzo.

Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

: 21 paź 2024, 22:41
autor: pawcio
Gdyby 116 wchłonęło E-2 i skrócenie 518, to spokojnie mogłoby w szczycie jeździć co 7,5 minut w szczycie B i jeszcze częściej w szczycie A. Generalnie by się nie marnowało.

Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

: 21 paź 2024, 22:56
autor: Emyl
fik pisze:
wczoraj, 22:39
Emyl pisze:
wczoraj, 22:07
Ja tam widzę próbę doprowadzenia do stanu pożądanego w skróceniu 518. Jak będzie zombie po przejechaniu przez Żoliborz to się znow skróci do M Marymont.
A docelowo to 116 powinno być silniejsze, wręcz wydaje się mnie, że pożywić je należy uzyskiem z 522. Nie wiem natomiast, czy powinno jechać w takiej sile aż na Wilanów. Może raczej połowa na pełnej trasie i połowa Stegny - Andersena (jest zawrotka na Reymonta zaraz za przystankiem 03). W ten sposób środek trasy co 5’, końcówki co 10’.
Bardziej pewnie jednak środek trasy co 10', ale za to 36m. Zwłaszcza, że zawrotka zawrotką, ale postoju to tam nie bardzo.
No mówimy o idealnym świecie z dynamicznym SB w zależności od sytuacji ruchowej itd. Obecnie to chyba jednak prędzej 518 połączą z 503, a przynajmniej to mniej by mnie zaskoczyło :term:

Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

: 21 paź 2024, 23:17
autor: MisiekK
Emyl pisze:
wczoraj, 22:07
Ja tam widzę próbę doprowadzenia do stanu pożądanego w skróceniu 518. Jak będzie zombie po przejechaniu przez Żoliborz to się znow skróci do M Marymont.
I tak powinno stać się dawno temu. Krok pośredni w postaci Bielańskiej jest niepotrzebny.
Wolfchen pisze:
wczoraj, 22:14
A to już PWPW zrobiła dystrybucję nowych druków pozwoleń tramwajowych? 8-(
PWPW obecnie bardzo szybko temat dokumentów komunikacyjnych załatwia.

Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

: 22 paź 2024, 0:33
autor: adamrozbicki
Bywalec pisze:
wczoraj, 12:22
TGM pisze:
wczoraj, 12:12

251 zostaje co 30. Razem to co 15.
W konsultacjach też było 251 co 30/40/40 oraz 239 15/20/20 więc mimo wszystko oferta słabsza w porównaniu do tego co było proponowane.
Ale 251 miało być do Kabat a zostaje do Wilanowskiej.

Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

: 22 paź 2024, 0:38
autor: adamrozbicki
adam2239 pisze:
wczoraj, 14:33
Czy nie mogli zamienić końcówek w przypadku linii 14 i 19, tak, by 14 kończyła bieg na Stegnach, a 19 zapewniała bezpośredni dojazd do Dworca Centralnego zarówno mieszkańcom Mokotowa, jak i Wilanowa?
Pewnie się przestraszyli, że po likwidacji 35 sama 15 na Filtrowej to za mało.

Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

: 22 paź 2024, 0:40
autor: adamrozbicki
Olek007 pisze:
wczoraj, 14:35
Matt Cubis pisze:
wczoraj, 12:00


Wystarczy Vogla - Branickiego - RP - Wilanowska - Wilanów.

Ale pewnie tak nie będzie XD
Teraz jeszcze widzę, że będą kursy skrócone 164 również kończące trasę 2 przystanki przed tramwajem. Naprawdę nie dało się zrobić z tych dwóch potworków jednej sensownej linii, która by dowoziła do szyny?
Ale jak przepraszam połączyć 163 i 164 skoro jadą do Vogla z przeciwnych stron?

Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

: 22 paź 2024, 0:43
autor: adamrozbicki
wincenty pisze:
wczoraj, 14:47
adam2239 pisze:
wczoraj, 14:33
Czy nie mogli zamienić końcówek w przypadku linii 14 i 19, tak, by 14 kończyła bieg na Stegnach, a 19 zapewniała bezpośredni dojazd do Dworca Centralnego zarówno mieszkańcom Mokotowa, jak i Wilanowa?
Dokładnie, to by miało sens i odpowiadało na liczne postulaty z MW o bezpośrednim dojeździe do Dw. Centralnego.
A 14 jako linia jednak marginalna idealnie pasowałaby na ten jednoprzystankowy ogryzek do Stegien, tym bardziej że to akurat Stegny mają połącznie z Ochotą w postaci 187.
I w ogóle dlaczego proponowana 16 nie jest 19 - to 19 kiedyś kursowała przecież Marszałkowską, a nie 16, byłoby ładne nawiązanie.
Plus numerkowe skojarzenie z 519 na znacznym docinku trasy...
A 16 na ciąg Jana Pawła, bo tam ostatnio przecież jeździła.
A to 519 do Dw. Południowego to jawna kpina, na zasadzie chcieliście linii z tym numerkiem to macie, pewnie i tak skończy za jakiś czas jako zwykła linia, tylko bez sensu znowu zajmują numer 239 dla dotychczasowego 264... (choć wydłużenie na Kabaty to akurat bardzo dobra zmiana).
A 130 na zabetonowanej korkiem Idzikowskiego to będzie linia-widmo, która pewnie z czasem pójdzie do piachu, bo nikt tym jeździć nie będzie...
19 nigdy nie jeździła Marszałkowską poza odcinkiem Pl. Zbawiciela - Pl. Unii