Strona 73 z 90

Plany remontowe Tramwajów Warszawskich

: 06 paź 2023, 12:46
autor: pawcio
Niestety jest też problem z uzyskiwaniem zgód na wyłączenia torowe m. in. z powodu braków kierowców na zetki. Kercelak miał być robiony w całości, zostały ochłapy z założeniem, że reszta w przyszłym roku. Słomińskiego i Grójecka są rzeźbione pod ruchem nocami, bo nic innego nie idzie ugrać (a przejazd przez Wawelską czeka chyba aż MZA odmówi jeżdżenia przez niego). Marszałkowska do zrobienia nocami się nie nadaje, bo trzeba płyty z międzytorza wyjmować. Kilka miejsc czeka na obiecywane od dawna kompleksowe wyłączenia (ze Średnicą w n+2 na czele). I tak to trzeba kombinować to tu, to tam.

Plany remontowe Tramwajów Warszawskich

: 06 paź 2023, 13:40
autor: Autobus Czerwon
pawcio pisze:
06 paź 2023, 12:46
przejazd przez Wawelską czeka chyba aż MZA odmówi jeżdżenia przez niego
O, to chyba na szczęście już niedługo

Plany remontowe Tramwajów Warszawskich

: 06 paź 2023, 14:34
autor: primoż
Nie zapominaj, że tam gdzie nie może jeździć MZA, to dla ajenta wysłać wóz w to miejsce to żaden problem :term:

Plany remontowe Tramwajów Warszawskich

: 06 paź 2023, 14:49
autor: pawcio
Za dużo linii i brygad.

Plany remontowe Tramwajów Warszawskich

: 06 paź 2023, 14:57
autor: primoż
To pociąć rozkłady. Ile brygad i wozokilometrów się oszczędzi :term:

Plany remontowe Tramwajów Warszawskich

: 06 paź 2023, 16:52
autor: Flash8222
pawcio pisze:
06 paź 2023, 12:46
Niestety jest też problem z uzyskiwaniem zgód na wyłączenia torowe m. in. z powodu braków kierowców na zetki. Kercelak miał być robiony w całości, zostały ochłapy z założeniem, że reszta w przyszłym roku. Słomińskiego i Grójecka są rzeźbione pod ruchem nocami, bo nic innego nie idzie ugrać (a przejazd przez Wawelską czeka chyba aż MZA odmówi jeżdżenia przez niego). Marszałkowska do zrobienia nocami się nie nadaje, bo trzeba płyty z międzytorza wyjmować. Kilka miejsc czeka na obiecywane od dawna kompleksowe wyłączenia (ze Średnicą w n+2 na czele). I tak to trzeba kombinować to tu, to tam.
Albo do uszkodzeń prywatnych samochodów. Są tacy co nie wiedzą o zapadnięciu i jadą dosyć szybko :D Doraźnie można by sfrezować jezdnię przy torowisku.

Plany remontowe Tramwajów Warszawskich

: 06 paź 2023, 17:11
autor: Nordyk110
Trzeba ustawić znak inne niebezpieczeństwo ( tylko jaki podpis garby, może nowy znak stworzyć wielbłąd dromader). :lol:
To powstało w miarę niedawno i zaskoczył mnie kierowca hamujący na środku skrzyżowania.
Gorzej jest w kierunku zachodniego, ale i druga strona coraz bardziej się dołuje.

Plany remontowe Tramwajów Warszawskich

: 06 paź 2023, 17:39
autor: KwZ
Nordyk110 pisze:
06 paź 2023, 17:11
Trzeba ustawić znak inne niebezpieczeństwo ( tylko jaki podpis garby, może nowy znak stworzyć wielbłąd dromader). :lol:
Dromader już jest:
1f9764b9ee836b287e14374f7f8a7b77.jpg
Znak drogowy A-11 Dromader.

Plany remontowe Tramwajów Warszawskich

: 06 paź 2023, 18:41
autor: Emyl
Będzie wesoło jak ktoś w końcu sobie tam urwie podwozie i spowoduje karambol. Może trzeba uwięzić na Grójeckiej dwukierunki skoro nie ma kierowców na SEV?

Plany remontowe Tramwajów Warszawskich

: 06 paź 2023, 18:48
autor: primoż
A są jakieś wolne nakładki jeszcze?

Plany remontowe Tramwajów Warszawskich

: 06 paź 2023, 18:56
autor: Bywalec
Annopol otwarty, więc jedna nakładka jest wolna.
Co do braków kierowców na zetki - skoro w trakcie remontu jest mniejsze zapotrzebowanie na tramwaje a co za tym idzie większe luzy w obsadzie to nie myślał nikt o współpracy na linii TW-MZA i skierowaniu motorniczych z kat. D na autobusowe zetki? 8-(

Plany remontowe Tramwajów Warszawskich

: 06 paź 2023, 19:06
autor: Autobus Czerwon
Gdyby było jedne przedsiębiorstwo to by się tak dało, w obecnej sytuacji niezbyt. W Berlinie czy Pradze jest jedna spółka, ale w Warszawie z jakiegoś powodu muszą być 4 (dobrze że nie ma sieci trolejbusowej, bo byłoby 5). Ale przynajmniej każda ma prezesa, zarząd i radę nadzorczą, więc jest gdzie wcisnąć kolesi.

Plany remontowe Tramwajów Warszawskich

: 06 paź 2023, 19:22
autor: Bywalec
Przy jednym przedsiębiorstwie byłoby prościej i bez zbędnych formalności. Przy różnych firmach też jest to możliwe bo sam kiedyś przez to przechodziłem w poprzedniej pracy tylko wymagana jest zgoda pracownika. I tu mógłby jedynie pojawić się jakiś problem, że pracownik by nie chciał, chociaż myślę, że niektórzy mogliby się zgodzić - miesiąc innej pracy dla urozmaicenia/rozrywki, ale to chyba moje miłośnicze zapędy się odzywają :P Albo od razu zakładając finansowe zachęty dla takich osób.

Plany remontowe Tramwajów Warszawskich

: 06 paź 2023, 20:00
autor: KwZ
Imho wewnątrz firmy to też zmiana stanowiska i należałoby uzyskać zgodę pracownika.

Plany remontowe Tramwajów Warszawskich

: 06 paź 2023, 20:29
autor: px33
Z tego co kojarzę to tacy podwójni pracownicy mają specjalne stanowiska tramwajowo-autobusowe i są nagradzani wyższą stawką, chyba niezależnie od tego czy w danym miesiącu jeżdżą różnymi trakcjami czy nie.