Na rowerach nie obowiązuje taryfa ZTM.Śmiało, obklejmy każdy rower
[M1] Eksploatacja, frekwencja itp.
Moderator: JacekM
Informuję, że powyższa wypowiedź stanowi wyłącznie moje prywatne zdanie i nie jest dozwolonym ażeby była wiązana z nieoficjalnym lub oficjalnym stanowiskiem organizacji lub firmy, z którą byłem, jestem lub będę zawodowo lub prywatnie związany.
ZTM nadzoruje projekt, ale nie obowiązuje taryfa ZTM.W pewnym sensie obowiązuje, w końcu to ZTM nadzoruje projekt.
Logotypy ZTM są umieszczane dla podkreślenia integracji systemu biletowego (taki sam w autobusach, tramwajach, metrze, skm).
Fajnie to zostało rozwiązane np. w czeskiej Pradze. Wozy posiadają naklejki z logo systemu biletowego "Pražská integrovaná doprava".
Informuję, że powyższa wypowiedź stanowi wyłącznie moje prywatne zdanie i nie jest dozwolonym ażeby była wiązana z nieoficjalnym lub oficjalnym stanowiskiem organizacji lub firmy, z którą byłem, jestem lub będę zawodowo lub prywatnie związany.
- kulikowski
- Posty: 894
- Rejestracja: 29 sie 2007, 9:39
- Lokalizacja: Rakowiec
Na stacji Dw. Gdański na wyjściu południowym do tej pory było tak, że rano były tylko 2 bramki wyjściowe, natomiast gdzieś od okolic południa to zmieniano i mieliśmy 3 bramki wyjściowe. Od jakiegoś tygodnia czy dwóch przez cały dzień działają tylko dwie bramki wyjściowe. Efekt mamy taki, że drzwi ewakuacyjne są non stop otwarte. O już był okres, gdy przez długi czas nikt ich niepotrzebnie nie otwierał.
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Może zgłosić to należy do dyżurnego stacji, nie wiem, jednak, czy tu jakichś dyspozycji nie wydaje ZTMQbeer pisze:Na stacji Dw. Gdański na wyjściu południowym do tej pory było tak, że rano były tylko 2 bramki wyjściowe, natomiast gdzieś od okolic południa to zmieniano i mieliśmy 3 bramki wyjściowe. Od jakiegoś tygodnia czy dwóch przez cały dzień działają tylko dwie bramki wyjściowe. Efekt mamy taki, że drzwi ewakuacyjne są non stop otwarte. O już był okres, gdy przez długi czas nikt ich niepotrzebnie nie otwierał.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
No czyli teraz jest po prostu lepiej bo lepsze są 2 bramki + otwarte drzwi niz 3 bramki.Qbeer pisze:Na stacji Dw. Gdański na wyjściu południowym do tej pory było tak, że rano były tylko 2 bramki wyjściowe, natomiast gdzieś od okolic południa to zmieniano i mieliśmy 3 bramki wyjściowe. Od jakiegoś tygodnia czy dwóch przez cały dzień działają tylko dwie bramki wyjściowe. Efekt mamy taki, że drzwi ewakuacyjne są non stop otwarte. O już był okres, gdy przez długi czas nikt ich niepotrzebnie nie otwierał.
Jak widzisz nie tylko mi to przeszkadza, ale także tym co otwierają wyjście awaryjne widząc kolejkę do dwóch bramek wyjściowych i 5-6? pustych wejściowych. I to nie ja o tym dziś napisałem tylko inni koledzy. A sytuacja taka jest od lat. Ale może tak ma być i jest OK.MeWa pisze:Gdzie pisałeś? Tu tylko? To jeszcze nie znaczy, że większej liczbie osób to przeszkadza i że coś z tym konstruktywnego zrobiły.
MW ogłosiło przetarg na naprawy główne Metropolisów
https://zamowienia.metro.waw.pl/servlet ... ntity=1411
https://zamowienia.metro.waw.pl/servlet ... ntity=1411
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Gdzieś umknęło, ale info o przyspieszeniu i zagęszczeniu kursowania. Temat nabiera konkretnych kształtów. O ile przetarg wypali.
http://www.transport-publiczny.pl/wiado ... u-542.html
http://www.transport-publiczny.pl/wiado ... u-542.html
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]