: 14 maja 2012, 21:42
Prawde Ty piszesz? Pamietm je jako takie tam, niepuste-niepelne.TGM pisze:Pewnie dlatego, że nieraz w DS 501 i 519 razem co 10 minut to było ciut przymało,mw158979 pisze:Czy wiadomo juz po co?
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
Prawde Ty piszesz? Pamietm je jako takie tam, niepuste-niepelne.TGM pisze:Pewnie dlatego, że nieraz w DS 501 i 519 razem co 10 minut to było ciut przymało,mw158979 pisze:Czy wiadomo juz po co?
Za czasów częste 501+słabe 519 to już tak było. Za czasów duetu słabe 501+słabe 519 to i ja pamiętam, że były kłopoty z zabieralnością.mw158979 pisze:Prawde Ty piszesz? Pamietm je jako takie tam, niepuste-niepelne.TGM pisze:Pewnie dlatego, że nieraz w DS 501 i 519 razem co 10 minut to było ciut przymało,
Tym bardziej nakładanie na linie sobiesko-wilanowskie pasażerów "tranzytowych" do Powsina jest nonsensem...TGM pisze:Dramatu może i nie było, ale dlaczego niby komfort na Sobieskiego ma być sporo niższy niż w innych rejonach miasta gdzie np. 1 tramwaj w DS jeździ co 7-8 minut?
Z tą jedynką to trafiłeś jak kulą w płotTGM pisze:Dramatu może i nie było, ale dlaczego niby komfort na Sobieskiego ma być sporo niższy niż w innych rejonach miasta gdzie np. 1 tramwaj w DS jeździ co 7-8 minut?
Zwłaszcza, że wielu spacerowiczów z Powsina mieszka w okolicach Sobieskiego. Dalsze dzielnice mają swoje tereny zielone.Glonojad pisze: Tym bardziej nakładanie na linie sobiesko-wilanowskie pasażerów "tranzytowych" do Powsina jest nonsensem...
Jeden, nie jedynka...primoż pisze:Z tą jedynką to trafiłeś jak kulą w płotTGM pisze:Dramatu może i nie było, ale dlaczego niby komfort na Sobieskiego ma być sporo niższy niż w innych rejonach miasta gdzie np. 1 tramwaj w DS jeździ co 7-8 minut?
Mi to wygląda na łączenie potoków DWC-Sobieskiego-Wilanów i Sobieskiego-Powsin (choć pewnie trochę ludzi jeździ też do Powsina z innych dzielnic, miejscowościGlonojad pisze:Toż to podobno na wojewódzką skalę atrakcja, wszak z centralnego "musi" mieć własną linię...
Jakieś przykłady takich miejsc?TGM pisze:Dramatu może i nie było, ale dlaczego niby komfort na Sobieskiego ma być sporo niższy niż w innych rejonach miasta gdzie np. 1 tramwaj w DS jeździ co 7-8 minut?
Jak tak, to tym bardziej trzeba było skorzystać ze 130...R-9 Chełmska pisze:
Zwłaszcza, że wielu spacerowiczów z Powsina mieszka w okolicach Sobieskiego. Dalsze dzielnice mają swoje tereny zielone.
Bemowo, 23. Jelonki, 26.fik pisze:Jakieś przykłady takich miejsc?TGM pisze:Dramatu może i nie było, ale dlaczego niby komfort na Sobieskiego ma być sporo niższy niż w innych rejonach miasta gdzie np. 1 tramwaj w DS jeździ co 7-8 minut?
Na ogniska ściągam znajomych z całego kraju, więc nawet krajowa - tyle, że najczęściej jedziemy przez Kabaty - zaopatrzenie przy pętliGlonojad pisze:Toż to podobno na wojewódzką skalę atrakcja, wszak z centralnego "musi" mieć własną linię...
Można pojechać następnym i się przesiąść.Georg pisze:Od ostatniej zmiany (tj. od skrócenia 519 do Centrum).MichalJ pisze:A przy okazji - od kiedy jest tak mało kursów przez Stare Kabaty (wiem, mogę sam poszukać)?
A tak jak już poruszyłeś temat podjazdów do Starych Kabat to czemu nie można zrobić tam normalnego krańca, tak, żeby wybrane kursy tam kończyły. Osoby chcące tam dojechać najpierw muszą odsiedzieć swoje na pętli w Powsinie. Po co?