Tak jak obecne 182. Co 6 minut w godzinach szczytu, co 10 minut w międzyszczycie i co 10 minut w DS.fik pisze:Co ile minut miałoby to jeździć, żeby utrzymać podaż na TŁ?Georg pisze:Jeśli zwykłe 137, to maksymalnie na Zachodni, uwalając 182.
Komunikacja miejska po M2C - plany, projekty
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 12142
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Niby prywata, ale to 151 było naprawdę zacnym pomysłem...a tak to może to doprowadzić do całego wysypu różnych badziewi (bo skoro 105 i 527 zostały, to 342 Góra Kalwaria - Łomianki przez Białołękę Dworską też trzeba dla dobra pasażerów uruchomić)...SławekM pisze:http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje, ... 27181.html ."527 i 105 nie zmienią tras? "Z dużym prawdopodobieństwem""
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
Na Politechnice to już jest za ciasno i wypadałoby coś wysłać w diabły. Ochota odpada z powodów wymienionych.Georg pisze:Bardziej widziałbym powrót zwykłego 137 na trasie MARYSIN-METRO POLITECHNIKA. Miejsca na 1 wóz starczy, a postój dłuższy może odbywać się na Marysinie. 520 na Ochotę nie wchodzi w grę, bo Pawcio kiedyś pisał, że Ostrobramska musi jechać z Politechniki z Waryńskiego.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27425
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Weź dwie silne (nie bez powodu) linie, zostaw jedną bez zmiany częstotliwości. Wyborne. Czy mógłbyś już nie pisać na tym forum?Georg pisze:Tak jak obecne 182. Co 6 minut w godzinach szczytu, co 10 minut w międzyszczycie i co 10 minut w DS.fik pisze: Co ile minut miałoby to jeździć, żeby utrzymać podaż na TŁ?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
A czemu przystanek CENTRUM 03 nie jest wykorzystywany dla linii dziennych jako krańcowy? Przecież przynajmniej jedna linia mogłaby zamiast do Politechniki (gdzie miejsca już nie ma) pojechać Marszałkowską, Al. Jerozolimskimi, Emilii Plater, Świętokrzyską, Marszałkowską i postać sobie właśnie na tym przystanku. Przecież tam jest miejsce.
Gdyby dać taką linię co 5/7,5/10, a na Witolin w zastępstwie skierować 187 podbite do 10/15/20 (dawcą brygad mogłoby być tu np. pocięte 517), to zdaje się byłoby wszystko po równo…fik pisze:Co ile minut miałoby to jeździć, żeby utrzymać podaż na TŁ?
Przecież 523 zostaje bez zmian. Napisałem, że zmiana dotyczy tylko 182->137.
A podaż z 520 to pójdzie piechotą?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Właśnie z powodu tego karkołomnego dojazdu.reserved pisze:A czemu przystanek CENTRUM 03 nie jest wykorzystywany dla linii dziennych jako krańcowy? Przecież przynajmniej jedna linia mogłaby zamiast do Politechniki (gdzie miejsca już nie ma) pojechać Marszałkowską, Al. Jerozolimskimi, Emilii Plater, Świętokrzyską, Marszałkowską i postać sobie właśnie na tym przystanku. Przecież tam jest miejsce.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Na 182 są poza szczytem spore rezerwy. Wiem, że najlepiej byłoby posłać do piachu 188, a 137 i 523 zrobić co 5/7,5/10, ale na to raczej nie wystarczyłoby brygad. Jeśli zaś 137 miałoby jeździć do Politechniki, to w zasadzie mogłoby być bezpostojowe. Kiedyś ZTM proponował reformę dot. linii 411, 502 i 514, ale niestety nie przeszła. A szkoda, bo zapewniłaby miejsce na Politechnice (wyleciałoby 514, a 502 (z wchłoniętym 411) jeździłoby co 10/15/20. Co do miejsca na Politechnice to chyba nie jest tak źle, skoro planowane jest zakrańcowanie tam 187.pawcio pisze:A podaż z 520 to pójdzie piechotą?
187 ma krancowac na pl.Konstytucji (zapewne 09, gdzie obecnie krancuja pojedyncze kursy 411+502).Georg pisze:Na 182 są poza szczytem spore rezerwy. Wiem, że najlepiej byłoby posłać do piachu 188, a 137 i 523 zrobić co 5/7,5/10, ale na to raczej nie wystarczyłoby brygad. Jeśli zaś 137 miałoby jeździć do Politechniki, to w zasadzie mogłoby być bezpostojowe. Kiedyś ZTM proponował reformę dot. linii 411, 502 i 514, ale niestety nie przeszła. A szkoda, bo zapewniłaby miejsce na Politechnice (wyleciałoby 514, a 502 (z wchłoniętym 411) jeździłoby co 10/15/20. Co do miejsca na Politechnice to chyba nie jest tak źle, skoro planowane jest zakrańcowanie tam 187.pawcio pisze:A podaż z 520 to pójdzie piechotą?
Czytam te wpisy i nie rozumiem, po kigo wala chcecie tworzyc 137 i kasowac 520? Zmiany zwiazane z otwarciem 2 nitki metra nie dotycza Marysina, Rembertowa i Witolina. Owszem, to co sie dzieje na TL to jest do korekcji, bo jest multum linii a nie zawsze z odpowiednia czestopliwoscia, ale nie do wielkich zmian.
Wracajac do tematu: ja bym byl sklonny pomyslec w kierunku sciecia 102 i zastapieniem 173 i 315, puszczajac od Szembeka przez Chlopickiego i Szaserow az do Stadionu. Przy okazji nie dublowaloby to 123 a spelnialoby to tez dowozowki do PKP OG.
Nurtuje mnie poprostu relacja Plowiecka-Szembeka-Chlopickiego-Szaserow, ktora jest dobrze wykorzystywana w nocy, za dnia niekoniecznie. Teraz do rzadkiego 245 dolaczylo Z42, ktore narazie nie cieszy sie popularnoscia, ale to raczej na swoj Wawerski kraniec.
Jest źle. W piątek ok. godziny 8 moje 131 straciło 7 minut na wjazd na przystanek.Georg pisze:Co do miejsca na Politechnice to chyba nie jest tak źle, skoro planowane jest zakrańcowanie tam 187.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27425
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Czy mógłbyś już nie pisać na tym forum?Georg pisze:Na 182 są poza szczytem spore rezerwy.pawcio pisze:A podaż z 520 to pójdzie piechotą?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Czy mógłbyś sobie kupić okulary? Ale faktycznie EOT.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27425
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Okulary posiadam, dziękuję za troskę. Pewnie dzięki nim widzę, że proponujesz zdjęcie z TŁ 10 wozów/h w szczycie, motywując to rzekomą rezerwą podaży w międzyszczycie. Czy mógłbyś już nie pisać na tym forum?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?