Komunikacja miejska po M2C - plany, projekty

Moderator: Wiliam

Georg
Posty: 6021
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 01 lip 2014, 16:11

fik pisze:
Georg pisze:Jeśli zwykłe 137, to maksymalnie na Zachodni, uwalając 182.
Co ile minut miałoby to jeździć, żeby utrzymać podaż na TŁ?
Tak jak obecne 182. Co 6 minut w godzinach szczytu, co 10 minut w międzyszczycie i co 10 minut w DS.

bartoni722
Posty: 12142
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 01 lip 2014, 16:12

SławekM pisze:http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje, ... 27181.html ."527 i 105 nie zmienią tras? "Z dużym prawdopodobieństwem""
Niby prywata, ale to 151 było naprawdę zacnym pomysłem...a tak to może to doprowadzić do całego wysypu różnych badziewi (bo skoro 105 i 527 zostały, to 342 Góra Kalwaria - Łomianki przez Białołękę Dworską też trzeba dla dobra pasażerów uruchomić)...
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25411
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 01 lip 2014, 16:13

Georg pisze:Bardziej widziałbym powrót zwykłego 137 na trasie MARYSIN-METRO POLITECHNIKA. Miejsca na 1 wóz starczy, a postój dłuższy może odbywać się na Marysinie. 520 na Ochotę nie wchodzi w grę, bo Pawcio kiedyś pisał, że Ostrobramska musi jechać z Politechniki z Waryńskiego.
Na Politechnice to już jest za ciasno i wypadałoby coś wysłać w diabły. Ochota odpada z powodów wymienionych.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27425
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 01 lip 2014, 16:19

Georg pisze:
fik pisze: Co ile minut miałoby to jeździć, żeby utrzymać podaż na TŁ?
Tak jak obecne 182. Co 6 minut w godzinach szczytu, co 10 minut w międzyszczycie i co 10 minut w DS.
Weź dwie silne (nie bez powodu) linie, zostaw jedną bez zmiany częstotliwości. Wyborne. Czy mógłbyś już nie pisać na tym forum?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

reserved
Posty: 14638
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 01 lip 2014, 16:19

A czemu przystanek CENTRUM 03 nie jest wykorzystywany dla linii dziennych jako krańcowy? Przecież przynajmniej jedna linia mogłaby zamiast do Politechniki (gdzie miejsca już nie ma) pojechać Marszałkowską, Al. Jerozolimskimi, Emilii Plater, Świętokrzyską, Marszałkowską i postać sobie właśnie na tym przystanku. Przecież tam jest miejsce.

Awatar użytkownika
Vilén
Posty: 787
Rejestracja: 14 sty 2012, 11:47
Lokalizacja: z getta pozawarszawskiego

Post autor: Vilén » 01 lip 2014, 16:21

fik pisze:Co ile minut miałoby to jeździć, żeby utrzymać podaż na TŁ?
Gdyby dać taką linię co 5/7,5/10, a na Witolin w zastępstwie skierować 187 podbite do 10/15/20 (dawcą brygad mogłoby być tu np. pocięte 517), to zdaje się byłoby wszystko po równo…

Georg
Posty: 6021
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 01 lip 2014, 16:21

Przecież 523 zostaje bez zmian. Napisałem, że zmiana dotyczy tylko 182->137.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25411
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 01 lip 2014, 16:23

A podaż z 520 to pójdzie piechotą?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25411
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 01 lip 2014, 16:24

reserved pisze:A czemu przystanek CENTRUM 03 nie jest wykorzystywany dla linii dziennych jako krańcowy? Przecież przynajmniej jedna linia mogłaby zamiast do Politechniki (gdzie miejsca już nie ma) pojechać Marszałkowską, Al. Jerozolimskimi, Emilii Plater, Świętokrzyską, Marszałkowską i postać sobie właśnie na tym przystanku. Przecież tam jest miejsce.
Właśnie z powodu tego karkołomnego dojazdu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Georg
Posty: 6021
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 01 lip 2014, 16:51

pawcio pisze:A podaż z 520 to pójdzie piechotą?
Na 182 są poza szczytem spore rezerwy. Wiem, że najlepiej byłoby posłać do piachu 188, a 137 i 523 zrobić co 5/7,5/10, ale na to raczej nie wystarczyłoby brygad. Jeśli zaś 137 miałoby jeździć do Politechniki, to w zasadzie mogłoby być bezpostojowe. Kiedyś ZTM proponował reformę dot. linii 411, 502 i 514, ale niestety nie przeszła. A szkoda, bo zapewniłaby miejsce na Politechnice (wyleciałoby 514, a 502 (z wchłoniętym 411) jeździłoby co 10/15/20. Co do miejsca na Politechnice to chyba nie jest tak źle, skoro planowane jest zakrańcowanie tam 187.

Awatar użytkownika
Gontar
(Rav5202)
Posty: 2281
Rejestracja: 15 paź 2009, 19:42
Lokalizacja: Warszawa - Witolin

Post autor: Gontar » 01 lip 2014, 17:15

Georg pisze:
pawcio pisze:A podaż z 520 to pójdzie piechotą?
Na 182 są poza szczytem spore rezerwy. Wiem, że najlepiej byłoby posłać do piachu 188, a 137 i 523 zrobić co 5/7,5/10, ale na to raczej nie wystarczyłoby brygad. Jeśli zaś 137 miałoby jeździć do Politechniki, to w zasadzie mogłoby być bezpostojowe. Kiedyś ZTM proponował reformę dot. linii 411, 502 i 514, ale niestety nie przeszła. A szkoda, bo zapewniłaby miejsce na Politechnice (wyleciałoby 514, a 502 (z wchłoniętym 411) jeździłoby co 10/15/20. Co do miejsca na Politechnice to chyba nie jest tak źle, skoro planowane jest zakrańcowanie tam 187.
187 ma krancowac na pl.Konstytucji (zapewne 09, gdzie obecnie krancuja pojedyncze kursy 411+502).
Czytam te wpisy i nie rozumiem, po kigo wala chcecie tworzyc 137 i kasowac 520? Zmiany zwiazane z otwarciem 2 nitki metra nie dotycza Marysina, Rembertowa i Witolina. Owszem, to co sie dzieje na TL to jest do korekcji, bo jest multum linii a nie zawsze z odpowiednia czestopliwoscia, ale nie do wielkich zmian.

Wracajac do tematu: ja bym byl sklonny pomyslec w kierunku sciecia 102 i zastapieniem 173 i 315, puszczajac od Szembeka przez Chlopickiego i Szaserow az do Stadionu. Przy okazji nie dublowaloby to 123 a spelnialoby to tez dowozowki do PKP OG.

Nurtuje mnie poprostu relacja Plowiecka-Szembeka-Chlopickiego-Szaserow, ktora jest dobrze wykorzystywana w nocy, za dnia niekoniecznie. Teraz do rzadkiego 245 dolaczylo Z42, ktore narazie nie cieszy sie popularnoscia, ale to raczej na swoj Wawerski kraniec.

Awatar użytkownika
Poc Vocem
(volviak)
Posty: 3612
Rejestracja: 01 mar 2008, 13:15
Lokalizacja: al. Rzepy pospolitej

Post autor: Poc Vocem » 01 lip 2014, 17:33

Georg pisze:Co do miejsca na Politechnice to chyba nie jest tak źle, skoro planowane jest zakrańcowanie tam 187.
Jest źle. W piątek ok. godziny 8 moje 131 straciło 7 minut na wjazd na przystanek.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27425
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 01 lip 2014, 17:48

Georg pisze:
pawcio pisze:A podaż z 520 to pójdzie piechotą?
Na 182 są poza szczytem spore rezerwy.
Czy mógłbyś już nie pisać na tym forum?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Georg
Posty: 6021
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 01 lip 2014, 18:16

Czy mógłbyś sobie kupić okulary? Ale faktycznie EOT.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27425
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 01 lip 2014, 18:47

Okulary posiadam, dziękuję za troskę. Pewnie dzięki nim widzę, że proponujesz zdjęcie z TŁ 10 wozów/h w szczycie, motywując to rzekomą rezerwą podaży w międzyszczycie. Czy mógłbyś już nie pisać na tym forum?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

ODPOWIEDZ