Strona 76 z 241

: 15 maja 2012, 19:55
autor: Piottr
Georg pisze:Tam są progi zwalniające.
Progi zwalniające można zawsze przebudować na progi wyspowe, zwalniające tylko samochody osobowe i nie zwalniające autobusów.

: 15 maja 2012, 19:58
autor: Georg
Masz rację. Tylko czemu dotąd tego nie zrobiono?

: 15 maja 2012, 20:01
autor: MichalJ
Faktycznie, zjadło mi linijkę z jednym kursem. Poprawię. :)

[ Dodano: |15 Maj 2012|, 2012 20:19 ]
Na Relaksowej progów nie ma, tylko by trzeba na końcu pętlę zbudować, a to pewnie sprzeczne z planem, który jest tam dość kuriozalny. A w ogóle to jest Ursynów, nie Wilanów. :)

: 15 maja 2012, 22:36
autor: Łukasz
Georg pisze:Tam są progi zwalniające.
Na Terenie CH Targówek też są.

: 16 maja 2012, 7:06
autor: Georg
Ale 126 i 140 jeżdżą tam chyba tylko tymczasowo? Jako objazd pętli CH MARKI.

: 16 maja 2012, 7:49
autor: Glonojad
Piottr pisze: Pracy przewozowej? Znaczy chcesz żeby jeździło jak najmniej pasażerów? ;-)
Nabroiłem. Tak, chcę, by praca przewozowa w transporcie autobusowym była mniejsza.

[ Dodano: |16 Maj 2012|, 2012 07:52 ]
Piottr pisze: Ale zauważ, że Powsin jest terenem rekreacyjnym wykorzystywanym głównie przez mieszkańców Wilanowa i Sadyby, .
Gdyby tak było, to do Powsina jeździłoby 130, a w zamian nie było nacisków na linię do Centrum (najpierw 522 OIDP, potem 519).

Owszem, silne linie są lepsze, ale jeśli mając N autobusów możemy albo podwoić częstotliwość 519, albo uruchomić podwójne 439 519 nie ruszając, to w tym drugim przypadku podaż miejsc zwiększamy z grubsza trzykrotnie, zamiast dwukrotnie, angażując tą samą liczbę autobusów, lub zapewniamy taką samą, angażując liczbę autobusów mniejszą (jeśli 439 podwójne by nie było).

: 16 maja 2012, 9:00
autor: Bastian
Glonojad pisze:Gdyby tak było, to do Powsina jeździłoby 130, a w zamian nie było nacisków na linię do Centrum (najpierw 522 OIDP, potem 519).
Zaraz, nie myl dwóch rzeczy. Dowóz do Powsina i kwestia 130/439/519 to jedno, a obrona 519 przez mieszkańców Powsina (z księdzem dobrodziejem na czele) to drugie. ZTM, wygląda na to, próbuje pogodzić te dwie racje.

I chyba się zgodzę, że jeśli 519 politycznie nie da się skasować, to nie ma co się bawić w inne rozwiązania.

: 16 maja 2012, 9:32
autor: MichalJ
Na pewno w PK jedna linia co 10 jest lepsza niż 2 co 20. Jadąc skądkolwiek poza Wilanowem miałbyś jedną linie co 20.
439 co 10 plus 519 co 20? No nie żartuj. Zaraz się okaże, że tyle kursów do PK nie trzeba i do widzenia. Poza tym może jednak lepsza silna linia na Sobieskiego niż do Dworca Południowego.
Do tego pętla przy PK wybitnie nie nadaje się do wyprzedzania brygad, więc jedna linia jest dużo lepszym rozwiązaniem.

I tylko te Stare Kabaty jak pekaesem...

: 16 maja 2012, 10:32
autor: Wolfchen
Bastian pisze:I chyba się zgodzę, że jeśli 519 politycznie nie da się skasować, to nie ma co się bawić w inne rozwiązania.
Można stopniowo uwalać, jak prawobrzeżną końcówkę 127, zamieniając na częste 2xx do :mewa: Wilanowska. Ewentualnie jakiś socjal krążący po Powsinie i okolicach, jadący na Stare Kabaty (z gatunku 3xx). :-k

: 16 maja 2012, 10:51
autor: Georg
Wolfchen pisze:
Bastian pisze:I chyba się zgodzę, że jeśli 519 politycznie nie da się skasować, to nie ma co się bawić w inne rozwiązania.
Można stopniowo uwalać, jak prawobrzeżną końcówkę 127, zamieniając na częste 2xx do :mewa: Wilanowska. Ewentualnie jakiś socjal krążący po Powsinie i okolicach, jadący na Stare Kabaty (z gatunku 3xx). :-k
Aha. Czyli teraz chcesz zrobić kursy ze Starych Kabat co 2 godziny tylko w DP (co sugeruje numer 3xx). To w sobotę i niedzielę mieszkańcy mają siedzieć w domu. Nawet do kościoła w Powsinie nie dojadą. Proboszcz walczący o 519 do Centrum nie byłby tym raczej zachwycony. =P~

: 16 maja 2012, 10:55
autor: Wolfchen
Georg pisze:Czyli teraz chcesz zrobić kursy ze Starych Kabat co 2 godziny tylko w DP (co sugeruje numer 3xx).
Co pół godziny, choć fakt, tylko w DP. W DS ewentualnie jakieś kilka podjazdów powsińskiego 2xx (ale w obie strony).

: 16 maja 2012, 11:00
autor: Georg
Ale nie wiem dlaczego jeśli są warunki to nie można zrobić porządnej linii co pół godziny na Stare Kabaty. Takie rozwiązanie zastosowano wcześniej np. na Odolanach, gdzie najpierw jeździło co 2 godziny 177, a obecnie co 30-40 minut podjeżdża 206. Uważam, że w przypadku Starych Kabat można zrobić podobnie. Jak nie można specjalnej linii to chociaż 130 z Wilanowa wydłużyć. Przy częstotliwości 30 minut pochłonęłoby to 5 całek i 1 dodatek A+B. To chyba nie jest tak dużo. Obecnie jest 7 całek. A 130 to i tak linia wyłącznie o charakterze socjalnym.

: 16 maja 2012, 11:01
autor: MichalJ
Myślisz, że kursy ze SK w niedzielę są skomunikowane z mszami?

Kod: Zaznacz cały

Przyjazd ze Starych Kabat / msza / czas oczekiwania
 6:18  7:00 0:42
 8:23  9:00 0:37
10:23 10:30 0:07
      12:00 1:37
16:23 18:00 1:37
:)

: 16 maja 2012, 11:03
autor: KwZ
Jeden jest :P

: 16 maja 2012, 11:05
autor: Wolfchen
Georg pisze:Ale nie wiem dlaczego jeśli są warunki to nie można zrobić porządnej linii co pół godziny na Stare Kabaty.
Pętla to nie wszystko. Brygady trzeba jeszcze mieć. 8-(