515 - co dalej z tą linią?

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27437
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 16 sie 2007, 22:27

TGM pisze:
Jarek pisze:Może rozwiązaniem byłoby podzielenie E-1 na dwie linie: dowozówkę dowilsonowską oraz linię Stegny - rejon pl. Piłsudskiego.
A czemu właściwie nie można połączyć z E-3 Stegny-Bródno?
Bo E-3 chyba już skazali na trasę do Arkadii. Niech już im będzie, tylko niech chociaż przyzwoita częstotliwość będzie [-o<
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 16 sie 2007, 22:34

A czemu właściwie nie można połączyć z E-3 Stegny-Bródno?
A jaka trasa?

Dęboszczak
Posty: 1934
Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: Dęboszczak » 16 sie 2007, 22:35

TGM pisze:
Jarek pisze:Może rozwiązaniem byłoby podzielenie E-1 na dwie linie: dowozówkę dowilsonowską oraz linię Stegny - rejon pl. Piłsudskiego.
A czemu właściwie nie można połączyć z E-3 Stegny-Bródno?
A nie lepiej zrobić 2 krótsze i punktualniejsze trasy?

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 16 sie 2007, 22:37

Dęboszczak pisze:A nie lepiej zrobić 2 krótsze i punktualniejsze trasy?
Widzisz, może i połączenie Stegny - Bródno jest ciekawe, tylko czy dla linii ekspresowej? Aż taki potok miałby być, żeby to łączyć tak szybką linią? W dodatku linia ta musiałaby ominąć DW. GDAŃSKI.

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5307
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 16 sie 2007, 22:57

Dęboszczak pisze:
TGM pisze: A czemu właściwie nie można połączyć z E-3 Stegny-Bródno?
A nie lepiej zrobić 2 krótsze i punktualniejsze trasy?
No i gdzie? No i jak niby ma wyglądać odcinek dla Mokotowa jak planuje się liczbę linii na KP ograniczać? To gdzie tu nagle linie dzielić? Poza tym dla frekwencji na pewno bezpośrednie połączenie Pn. Pragi z Dolnym Mokotowem będzie korzystne (bo innych nie ma). Co do trasy to ja się nie orientuję w zawiłościach Pragi, ale dobrze by było, aby to to Starówkę obsłużyło.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36672
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 16 sie 2007, 23:19

TGM pisze:bezpośrednie połączenie Pn. Pragi z Dolnym Mokotowem będzie korzystne (bo innych nie ma)
Zniknąłeś 162 i 166.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Krzysiek_S
Posty: 5095
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 16 sie 2007, 23:21

Tymczasowa strona Pragi Południe pisze:Usprawnić komunikację miejską
Opublikowany sierpień 14th, 2007
Z inicjatywy władz Dzielnicy Praga Południe, w siedzibie Zarządu Transportu Miejskiego przy ul. Dzielnej 78, dnia 10 sierpnia br. odbyło się spotkanie z Koordynatorem Działalności Przewozowej ZTM. W spotkaniu udział wzięli: ze strony ZTM – Koordynator Działalności Przewozowej - Pan Andrzej Franków, Kierownik Zarządzania Infrastrukturą Przystankową – Pan Robert Czapiński oraz Pan Jarosław Szustek – z Działu Analiz Układu Komunikacyjnego.Władze Dzielnicy reprezentował Zastępca Burmistrza – Pan Marek Karpowicz oraz Pani Teresa Kuźmińska – radna Dzielnicy Praga Południe. Zarząd Dzielnicy, wychodząc naprzeciw potrzebom mieszkańców, po konsultacjach z Samorządem Terytorialnym Osiedla Gocław, postanowił wspólnie z ZTM-em usprawnić komunikację autobusową w rejonie tego największego pod względem liczby mieszkańców osiedla w Dzielnicy.

Ustalono co następuje:

1. trasa linii 151 zostanie skierowana na Gocławiu ulicami: Bora-Komorowskiego, Jugosłowiańską, Meissnera, Bora-Komorowskiego i dalej bez zmian

2. ponieważ likwidacji ulegnie linia 143, w celu zachowania połączenia z CH Promenada oraz ul. Ostrobramską, jak też zapewnienia wspólnego przystanku dla linii autobusowych wyjeżdżających z Gocławia w kierunku Trasy Siekierkowskiej (w tym także optymalnej przesiadki do/z Wawra przy Wale Miedzeszyńskim, trasa linii 301 ulega zmianie na następującą: Os. Ostrobramska-Łukowska-Rodziewiczówny-Ostrobramska-Fieldorfa-Abrahama-Bora-Komorowskiego-Trasa Siekierkowska i dalej bez zmian:

3. zlikwidowaną linię autobusową 143 zastąpi linia 168: od Ronda Wiatraczna-Zamieniecką-Fieldorfa-Bora-Komorowskiego-Trasą Siekierkowską i dalej trasą linii 143

4. przedyskutowano też możliwość bezpośredniego połączenia Osiedla Gocław z Urzędem Dzielnicy na ul. Grochowskiej. Jak ustalono, proponowane zmiany zostaną wprowadzone w IV kwartale br.
http://pragapld.wordpress.com/2007/08/1 ... e-miejska/

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36672
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 16 sie 2007, 23:28

trasa linii 301 ulega zmianie na następującą: Os. Ostrobramska-Łukowska-Rodziewiczówny-Ostrobramska-Fieldorfa
A jednak! :)
Trasa Siekierkowska i dalej bez zmian
A jednak! :evil:
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5307
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 16 sie 2007, 23:56

Bastian pisze:
TGM pisze:bezpośrednie połączenie Pn. Pragi z Dolnym Mokotowem będzie korzystne (bo innych nie ma)
Zniknąłeś 162 i 166.
Eeeee tam... Z takim E-1 niewiele by miły wspólnego. Praktycznie nic.
ponieważ likwidacji ulegnie linia 143, w celu zachowania połączenia z CH Promenada oraz ul. Ostrobramską, jak też zapewnienia wspólnego przystanku dla linii autobusowych wyjeżdżających z Gocławia w kierunku Trasy Siekierkowskiej (w tym także optymalnej przesiadki do/z Wawra przy Wale Miedzeszyńskim, trasa linii 301(...)
A do tych CH różnych nie jeździ się przeważnie w łikendy? Może i w niedziele zakażą ale Soboty pozostają...

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36672
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 17 sie 2007, 0:00

TGM pisze:A do tych CH różnych nie jeździ się przeważnie w łikendy? Może i w niedziele zakażą ale Soboty pozostają...
Hm. To daje nadzieję, że jednak kiedyś zrobi się z tego 1XX (z mokotowskim wyprostowaniem, rzecz jasna ;)). Tylko szkoda pochopnego wykorzystania numeru 168 teraz.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5307
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 17 sie 2007, 0:03

Bastian pisze:
TGM pisze:A do tych CH różnych nie jeździ się przeważnie w łikendy? Może i w niedziele zakażą ale Soboty pozostają...
Hm. To daje nadzieję, że jednak kiedyś zrobi się z tego 1XX
I potną 172 :-# .

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 17 sie 2007, 0:06

Mam nadzieje że te nowe zmiany jednak wskutek protestów przepadną i wszystko pozostanie po staremu :) Żle się dzieje skoro boję się wszelkich nowych pomysłów ZTMu.

Awatar użytkownika
Emdegger
Posty: 1699
Rejestracja: 24 wrz 2006, 12:30
Lokalizacja: z kobiety
Kontakt:

Post autor: Emdegger » 17 sie 2007, 0:07

TGM pisze:
Bastian pisze: Zniknąłeś 162 i 166.
Eeeee tam... Z takim E-1 niewiele by miły wspólnego. Praktycznie nic.
Mylisz się - nowa przelotówka Północ - Południe w relacji Bródno - Stegny wziąwszy pod uwagę rozwiązania możliwe i pożądane po zachodniej tego pierwszego osiedla w kontekście dojazdu na TK obowiązkowo musiałaby się wiązać z likwidacją 166. Na północ od Dolnej powstalyby dwie linie, z których żadna nie dojeżdżałaby na Dworzec Wileński zaś liczba pasażerów przerzucona na MŚ byłaby iluzoryczna, wskutek czego uruchomienie takiego połączenia dalekobieżnego stałoby kolejnym rzutem państwowej kasy w błoto.

Swoje spostrzeżenia wraz z propozycją rozwiązań przedstawię jutro.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36672
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 17 sie 2007, 0:08

TGM pisze:
Bastian pisze: Hm. To daje nadzieję, że jednak kiedyś zrobi się z tego 1XX
I potną 172 :-# .
Ja to bym może puścił 182 przez Odyńca i TS. Nawet by numerek pasował do 172 :]

A wtedy 301 - powrót na TŁ (Gocław - TŁ - Rakowiecka) :]
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

fraktal
Posty: 5500
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 17 sie 2007, 0:09

emdegger pisze:Szczerze mówiąc ruchy z E-1 są niejasne, z 520 także nie. E-1 jest prawdodobne na Kasprowicza, jak mówi dyr. Franków.
E-1 po prostu zniknie z Żeromskiego (to, że pojawi się na Kasprowicza jest mało prawdopodobne, bo i po co w zasadzie). 520 ma za zadanie złagodzić protesty części mieszkańców Bielan i Żoliborza po utracie 515. Tylko, że skutki tego są takie, że na Żeromskiego są stada busów, a Kasprowicza zostanie tylko z dwiema liniami na krzyż - wzrost frekwencji w 195 jest już zauważalny. Tak mi przyszło na myśl, że ZTM powinien stopniowo wygaszać 515 na Bielanach, po pierwsze dzieląc ją na dwie linie (Rembertów powinien mieć swoją), a część bielańską przekształcić w linię okresową - 415/495 do Metra Politechnika zawieszaną na wakacje/ferie. Po dociągnięciu metra problem sam by się rozwiązał, a ZTM wyszedłby z twarzą z tej sytuacji (że niby wsłuchuje się w głos pasażerów, jak to ładnie mówił dziś dyr. Ruta) Linię tę mogłaby obsługiwać Veolia. A gdyby ze zmianą trasy 515 poczekano do otwarcia stacji Słodowiec, to i argumenty byłyby mocniejsze...

ODPOWIEDZ