Cześć, mam tak z tym forum już prawie siedem lat.Glonojad pisze: Ten wątek nie przestaje mnie zadziwiać - sądziłem, że limit demagogii i głupoty został tu już dawno wyczerpany.
Most PĂłĹnocny - propozycje ZTM
Moderator: Wiliam
To była dygresja z mojej strony. Przedłużenie linii 103 do Białołęki Dworskiej jest takie samo jak połączenie linii 5 i 6 w jedną linie. Czyli totalna bzdura, ale jak zobaczyłem że pomysłodawca wczesniej chciał i to na poważnie dalej z Białołęki puścić 103 do Dw. Wschodniego, to mi szczęka opadła. Ja dwaniej sam miewałem dziwne pomysły, ale zrobić coś takiego z linią 103 i ją popsuć, która obecnie ma bardzo dobra trase, by mi to do głowy nie przyszło.MisiekK pisze:Ktoś się z panem Jackiem M. może w ostatni weekend widział? Głupota jest zaraźliwa - uwaga.tarantula01 pisze: więc takie 103 załatwia potrzeby tych jadących 7xx.
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
A ja uważam to za ciekawy pomysł, bo robienie 2 linii 5 Marymont-Koło i 6 AWF-ZOO, żeby na odcinku AWF-Marymont wozić więcej powietrza to trochę byłaby przesada. Ale dyskusja o 5 i 6 jest w innym wątku.Bon Jovi pisze:Przedłużenie linii 103 do Białołęki Dworskiej jest takie samo jak połączenie linii 5 i 6 w jedną linie. Czyli totalna bzdura,
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
Jeśli chodzi o ten zakręt, to nic się nie zmieniło.pawcio pisze:To zakręt koło zakładu karnego już poprawili?tarantula01 pisze:Dopiero po uruchomieniu wiaduktu w Płudach można będzie 214 ożywić kierując np. na Kobiałkę (jak tam skończą most nad kanałem), aby stamtąd móc dojechać do kolei.
http://www.przegubowiec.eu/faqprzegubowiec.com pisze:ekspedycja - pawilon znajdujący się na terenie większych pętli. Miejsce pracy ekspedytora, który stempluje karty drogowe oraz kontroluje wykonywanie zadań przewozowych (punktualne odjazdy). W ekspedycji jest również miejsce, gdzie prowadzący pojazdy mogą odpocząć, czy załatwić potrzeby fizjologiczne;
- tarantula01
- Posty: 1714
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Nie, na Kobiałkę można pojechać od niedawna inną ulicą Wałuszewską.pawcio pisze:To zakręt koło zakładu karnego już poprawili?tarantula01 pisze:Dopiero po uruchomieniu wiaduktu w Płudach można będzie 214 ożywić kierując np. na Kobiałkę (jak tam skończą most nad kanałem), aby stamtąd móc dojechać do kolei.pawcio pisze:No to luz. Tarantula wie już, czym się musi zająć w pierwszej kolejności.
W żadnym z pism w sprawie 103 do ZTM nie napisałem o Tarchominie.Glonojad pisze:A-ha. Czyli jadące "po skraju Tarchomina" 103 co 20 minut (mówimy o DS, gdy "Tarchomin nie ma bezpośredniego dojazdu do dworca Wschodniego")...
Ja nie chciałem puszczać 103 z B.Dworskiej na Dw. Wschodni, więc kto?Bon Jovi pisze:... ale jak zobaczyłem że pomysłodawca wcześniej chciał i to na poważnie dalej z Białołęki Dworskiej puścić 103 do Dw. Wschodniego, to mi szczęka opadła.
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
Taka ciekawostka
se.pl pisze:Pospieszne na MOŚCIE Marii Skłodowskiej-Curie tylko w JEDNĄ stronę!
Po moście Marii Skłodowskiej-Curie jeżdżą autobusy widma! Choć Zarząd Transportu Miejskiego uruchomił na tej trasie trzy linie ekspresowe, to jest małe ale. Autobusy E-4, E-6 i E-8 kursują tylko w szczycie i tylko w jedną stronę. Rano z Białołęki na Bielany dowożąc pasażerów do metra Młociny, a po południu z Młocin na Tarchomin. A w odwrotnych kierunkach jeżdżą na pusto, wożąc powietrze. - To po to, aby pasażerowie mogli jeździć szybciej - tłumaczą dziwnie urzędnicy.
- Autobusy ekspresowe E-4 i E-8 wracają z Młocin w godzinach porannych a E-6 z Białołęki po południu bez postojów i zabierania podróżnych, aby jak najszybciej wrócić na swoje początkowe pętle po kolejnych pasażerów. Dzięki temu można było wprowadzić dużą częstotliwość kursowania bez dodawania kolejnych autobusów - tłumaczy Igor Krajnow (33 l.), rzecznik Zarządu Transportu Miejskiego.
Pasażerowie są decyzjami urzędników zdziwieni. - Codziennie dojeżdżam na Tarchomin, bo jestem przedstawicielem handlowym, i denerwuje mnie widok pustych autobusów, które nie zatrzymują się nawet na żądanie- mówi Marcin Frączak (27 l.). - Pasażerowie, którzy chcą dojechać do metra po południu lub wrócić rano na Białołękę, mają do dyspozycji linię 101 - tłumaczy Igor Krajnow.
http://www.se.pl/wydarzenia/warszawa/wa ... 51937.html
Nie pogodziliby - nie było by rozdziału potoku pomiędzy Nowodworami i Tarchominem. E4 moim zdaniem, w tej, czy innej formie (101bis ), powinno zostać jako linia wspomagająca, zapewniająca podaż miejsc na odcinku, na którym 101 jest już pełne ludzi z Nowodworów.atomek pisze:Powinni busy z E-4, E-6 i E-8 wrzucić na 101 jako dodatki i by wszystkich pogodzili