Most Północny - propozycje ZTM

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27567
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 16 kwie 2012, 16:32

Glonojad pisze: Ten wątek nie przestaje mnie zadziwiać - sądziłem, że limit demagogii i głupoty został tu już dawno wyczerpany.
Cześć, mam tak z tym forum już prawie siedem lat. ;)
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
Bon Jovi
Posty: 759
Rejestracja: 25 maja 2010, 18:05
Lokalizacja: Warszawa - Srodmiescie

Post autor: Bon Jovi » 16 kwie 2012, 16:54

MisiekK pisze:
tarantula01 pisze: więc takie 103 załatwia potrzeby tych jadących 7xx.
Ktoś się z panem Jackiem M. może w ostatni weekend widział? Głupota jest zaraźliwa - uwaga.
To była dygresja z mojej strony. Przedłużenie linii 103 do Białołęki Dworskiej jest takie samo jak połączenie linii 5 i 6 w jedną linie. Czyli totalna bzdura, ale jak zobaczyłem że pomysłodawca wczesniej chciał i to na poważnie dalej z Białołęki puścić 103 do Dw. Wschodniego, to mi szczęka opadła. Ja dwaniej sam miewałem dziwne pomysły, ale zrobić coś takiego z linią 103 i ją popsuć, która obecnie ma bardzo dobra trase, by mi to do głowy nie przyszło.
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7843
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 16 kwie 2012, 17:02

Bon Jovi pisze:Przedłużenie linii 103 do Białołęki Dworskiej jest takie samo jak połączenie linii 5 i 6 w jedną linie. Czyli totalna bzdura,
A ja uważam to za ciekawy pomysł, bo robienie 2 linii 5 Marymont-Koło i 6 AWF-ZOO, żeby na odcinku AWF-Marymont wozić więcej powietrza to trochę byłaby przesada. Ale dyskusja o 5 i 6 jest w innym wątku.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

radeom
Posty: 4231
Rejestracja: 22 lis 2007, 17:29

Post autor: radeom » 16 kwie 2012, 17:06

pawcio pisze:
tarantula01 pisze:Dopiero po uruchomieniu wiaduktu w Płudach można będzie 214 ożywić kierując np. na Kobiałkę (jak tam skończą most nad kanałem), aby stamtąd móc dojechać do kolei.
To zakręt koło zakładu karnego już poprawili?
Jeśli chodzi o ten zakręt, to nic się nie zmieniło.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25761
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 16 kwie 2012, 17:34

No to luz. Tarantula wie już, czym się musi zająć w pierwszej kolejności.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

216
Posty: 26
Rejestracja: 02 kwie 2012, 13:00
Lokalizacja: Kępa Zawdowska

Post autor: 216 » 16 kwie 2012, 17:40

Nie wiedziałe. Gdzie to napisać ale co to jest ekspedycja autobusów na M Młociny

radeom
Posty: 4231
Rejestracja: 22 lis 2007, 17:29

Post autor: radeom » 16 kwie 2012, 19:22

przegubowiec.com pisze:ekspedycja - pawilon znajdujący się na terenie większych pętli. Miejsce pracy ekspedytora, który stempluje karty drogowe oraz kontroluje wykonywanie zadań przewozowych (punktualne odjazdy). W ekspedycji jest również miejsce, gdzie prowadzący pojazdy mogą odpocząć, czy załatwić potrzeby fizjologiczne;
http://www.przegubowiec.eu/faq

216
Posty: 26
Rejestracja: 02 kwie 2012, 13:00
Lokalizacja: Kępa Zawdowska

Post autor: 216 » 16 kwie 2012, 20:30

Czyli np na młocinach kiedy 708 odjedzie za pozno to dyspozytor to notuje i wysyła gdzie?

Walas
Posty: 17217
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 16 kwie 2012, 22:26

216 pisze:Czyli np na młocinach kiedy 708 odjedzie za pozno to dyspozytor to notuje i wysyła gdzie?
Do ZTMu ;-)

Awatar użytkownika
tarantula01
Posty: 1714
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: tarantula01 » 17 kwie 2012, 23:48

pawcio pisze:
tarantula01 pisze:Dopiero po uruchomieniu wiaduktu w Płudach można będzie 214 ożywić kierując np. na Kobiałkę (jak tam skończą most nad kanałem), aby stamtąd móc dojechać do kolei.
To zakręt koło zakładu karnego już poprawili?
pawcio pisze:No to luz. Tarantula wie już, czym się musi zająć w pierwszej kolejności.
Nie, na Kobiałkę można pojechać od niedawna inną ulicą -> Wałuszewską.
Glonojad pisze:A-ha. Czyli jadące "po skraju Tarchomina" 103 co 20 minut (mówimy o DS, gdy "Tarchomin nie ma bezpośredniego dojazdu do dworca Wschodniego")...
W żadnym z pism w sprawie 103 do ZTM nie napisałem o Tarchominie.
Bon Jovi pisze:... ale jak zobaczyłem że pomysłodawca wcześniej chciał i to na poważnie dalej z Białołęki Dworskiej puścić 103 do Dw. Wschodniego, to mi szczęka opadła.
Ja nie chciałem puszczać 103 z B.Dworskiej na Dw. Wschodni, więc kto?
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8819
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 18 kwie 2012, 12:49

Taka ciekawostka ;)
se.pl pisze:Pospieszne na MOŚCIE Marii Skłodowskiej-Curie tylko w JEDNĄ stronę!
Po moście Marii Skłodowskiej-Curie jeżdżą autobusy widma! Choć Zarząd Transportu Miejskiego uruchomił na tej trasie trzy linie ekspresowe, to jest małe ale. Autobusy E-4, E-6 i E-8 kursują tylko w szczycie i tylko w jedną stronę. Rano z Białołęki na Bielany dowożąc pasażerów do metra Młociny, a po południu z Młocin na Tarchomin. A w odwrotnych kierunkach jeżdżą na pusto, wożąc powietrze. - To po to, aby pasażerowie mogli jeździć szybciej - tłumaczą dziwnie urzędnicy.

- Autobusy ekspresowe E-4 i E-8 wracają z Młocin w godzinach porannych a E-6 z Białołęki po południu bez postojów i zabierania podróżnych, aby jak najszybciej wrócić na swoje początkowe pętle po kolejnych pasażerów. Dzięki temu można było wprowadzić dużą częstotliwość kursowania bez dodawania kolejnych autobusów - tłumaczy Igor Krajnow (33 l.), rzecznik Zarządu Transportu Miejskiego.

Pasażerowie są decyzjami urzędników zdziwieni. - Codziennie dojeżdżam na Tarchomin, bo jestem przedstawicielem handlowym, i denerwuje mnie widok pustych autobusów, które nie zatrzymują się nawet na żądanie- mówi Marcin Frączak (27 l.). - Pasażerowie, którzy chcą dojechać do metra po południu lub wrócić rano na Białołękę, mają do dyspozycji linię 101 - tłumaczy Igor Krajnow.
http://www.se.pl/wydarzenia/warszawa/wa ... 51937.html

Awatar użytkownika
yavorius
Posty: 2357
Rejestracja: 13 cze 2007, 15:11
Lokalizacja: Prosto i w czwartek w prawo

Post autor: yavorius » 18 kwie 2012, 13:21

A ludzie za cholerę nie mogą pojąć, że to dla nich właśnie tak zrobiona. Dziwny ten naród. ](*,)

atomek
Posty: 64
Rejestracja: 03 cze 2006, 10:04

Post autor: atomek » 18 kwie 2012, 14:12

Powinni busy z E-4, E-6 i E-8 wrzucić na 101 jako dodatki i by wszystkich pogodzili ;-)

Awatar użytkownika
Os0
Posty: 1650
Rejestracja: 01 sie 2011, 18:11
Lokalizacja: Nowodwory

Post autor: Os0 » 18 kwie 2012, 14:32

Kocham podawanie wieku w nawiasie :D
:mewa: 2 17 186 211 233 509 516 518 N01 N03 N13

Piottr
Posty: 1295
Rejestracja: 27 kwie 2010, 9:36
Lokalizacja: Wilanów
Kontakt:

Post autor: Piottr » 18 kwie 2012, 14:56

atomek pisze:Powinni busy z E-4, E-6 i E-8 wrzucić na 101 jako dodatki i by wszystkich pogodzili ;-)
Nie pogodziliby - nie było by rozdziału potoku pomiędzy Nowodworami i Tarchominem. E4 moim zdaniem, w tej, czy innej formie (101bis ;-)), powinno zostać jako linia wspomagająca, zapewniająca podaż miejsc na odcinku, na którym 101 jest już pełne ludzi z Nowodworów.

ODPOWIEDZ