Most Północny - propozycje ZTM

Moderator: Wiliam

hamak
Posty: 9
Rejestracja: 02 kwie 2010, 2:54

Post autor: hamak » 02 sty 2012, 17:50

Temat stanowi kontynuację naszych wcześniejszych prognoz, dotyczących trasowania linii na Tarchomin po otwarciu Mostu Północnego: viewtopic.php?t=9303.
(Bastian)

Propozycja ZTM - nowe trasy autobusów
ZTM zaproponowało nowe trasy dla autobusów po oddaniu mostu Marii Skłodowskiej – Curie. Prezentujemy Państwu te rozwiązania i czekamy na Państwa opinie, które przekażemy do Zarządu Transportu Miejskiego (jednostki odpowiedzialnej za komunikacje miejską na terenie m.st. Warszawy).

101 - uruchomienie linii zwyklej:

NOWODWORY - Światowida Myśliborska - most Skłodowskiej-Curie - Trasa Mostu Północnego - METRO MŁOCINY
częstotliwość kursowania:
w godzinach szczytu co ok. 4 minuty
poza szczytem i w dni wolne co ok. 10 minut
Linia 101 zapewni podstawową obsługę całego pasma tarchomińsko-nowodworskiego przez cały tydzień (analogicznie jak obecnie linia 508) w relacji do i od stacji metra. Na lewym brzegu Wisły linia zatrzyma się na przystankach: PROZY - przesiadki na linię 114 w kierunku Młocin i UKSW oraz linię L w kierunku Łomianek; ZAJEZDNIA ŻOLIBORZ - przesiadki na linię tramwajową 17 kursująca dalej ciągiem ulicy Marymonckiej. Ponadto w węźle METRO MŁOCINY będą dogodne przesiadki do linii autobusowych i tramwajowych kursujących w kierunku Bemowa i Woli.

404 - uruchomienie linii przyspieszonej na trasie:

NOWODWORY Światowida - Myśliborska - most Skłodowskiej-Curie - Trasa Mostu Północnego - METRO MŁOCINY
przystanki:
NOWODWORY, STEFANIKA, MEHOFFERA, TARCHOMIN, METRO MŁOCINY
częstotliwość kursowania:
tylko w godzinach szczytu porannego co ok. 4 minuty
Linia 404 będzie stanowiła wzmocnienie dla linii 101 w porannym szczycie. Dzięki mocno ograniczonej liczbie przystanków zapewni dojazd do metra pasażerom z centralnej i północnej części Tarchomina oraz Nowodworów odciążając linię 101 w najbardziej obciążonym szczycie (podobna funkcję pełni dzisiaj linia E-8). Linia będzie obsługiwała wyłącznie pasażerów jadących do węzła komunikacyjnego MŁOCINY, gdyż nie oferuje dogodnych przesiadek na lewym brzegu Wisły w żadnym innym punkcie.

503 - skrócenie trasy linii do odcinka Ursynów - centrum funkcjonalne miasta, zastąpienie na północnym odcinku linią 510

508 - zmiana trasy

METRO MARYMONT - Włościańska - al. Armii Krajowej - most Grota-Roweckiego - Modlińska - Światowida - Myśliborska - most Skłodowskiej-Curie -Trasa Mostu Połnocnego - METRO MŁOCINY
przystanki:
METRO MARYMONT, PARK KASKADA, OS.POTOK, KONWALIOWA, PLOCHOCIŃSKA, EKSPRESOWA, BIALOLĘKA-RATUSZ, MYŚLIBORSKA, PORAJÓW, ŚWIDERSKA, METRO MŁOCINY
częstotliwość kursowania:
w godzinach szczytu co ok. 8 minut
poza szczytem i w dni wolne co ok. 20 minut
Linia 508 zapewni połączenie południowego Tarchomina (razem z linią 101) oraz osiedli położonych przy białołęckim ratuszu ze stacją metra MŁOCINY. Ponadto zapewni dodatkowe polaczenie tych części dzielnicy z ciągiem ulicy Modlińskiej i przez most Grota-Roweckiego z Żoliborzem i Marymontem. Ponadto wraz z linią 511 zapewni obsługę południowego ciągu ulicy Modlińskiej ze stacją metra MARYMONT.

510 - zmiana trasy linii (polaczenie z linią 503):

NOWODWORY Światowida - Świętosławskiego Świderska - Porajów - Myśliborska
- Światowida - Modlińska - most Grota-Roweckiego - Słowackiego - Metro Marymont – Słowackiego - plac Wilsona - Mickiewicza - Andersa - Muranowska -Bonifraterska - Miodowa - Krakowskie Przedmieście -Nowy Świat - Al. Jerozolimskie - Dworzec Centralny - EMILII PLATER
przystanki:
NOWODWORY, STEFANIKA, MEHOFFERA, (PANCERA), TARCHMIN, PICASSA, PORAJÓW, MYŚLIBORSKA, BIAŁOŁĘKA-RATUSZ, EKSPRESOWA, PŁOCHOCIŃSKA, KONWALIOWA, OS. POTOK, METRO MARYMONT, PL.WILSONA, DW.GDAŃSKI, MURANOWSKA, PL.KRASIŃSKICH, PL. ZAMKOWY, UNIWERSYTET, ORDYNACKA, FOKSAL, CENTRUM, DW.CENTRALNY, EMILII PLATER
częstotliwość kursowania:
w godzinach szczytu co ok. 12 minut
poza szczytem co ok. 15 minut
w dni wolne co ok. 20 minut
Linia 510 zapewni bezpośrednie połączenie zachodniej Białołęki z Dworcem Centralnym z większą niż obecnie częstotliwością, a także z Traktem Królewskim (połączenie obecnie realizuje linia 503). Trasa linii została zaprojektowana w taki sposób, że linia dubluje trasy komunikacji szynowej tylko na krótkich odcinkach jednocześnie zapewniając bezpośredni dowóz mieszkańców pasma tarchomińsko-nowodworskiego i ciągu ulicy Modlińskiej do ważnych punktów w centrum miasta. Ponadto linia, w przeciwieństwie do obecnie funkcjonującej linii 503, nie będzie zależna od utrudnień w ruchu występującym w rejonie Mokotowa i Ursynowa, gdzie znacznie szybciej dowozi metro. Dojazd na ciąg ulicy Jana Pawła II będzie realizowany z przesiadką do linii tramwajowej 17 na przystanku ZAJEZDNIA ŻOLIBORZ lub METRO MARYMONT.

511 - trasa bez zmian

częstotliwość kursowania:
w godzinach szczytu co ok. 8 minut
poza szczytem i w dni wolne co ok. 20 minut
Jak pokazują przeprowadzone analizy skierowanie linii 511 przez most Skłodowskiej¬Curie wydłużyłoby sumaryczny czas podróży tą linią i dalej metrem do centrum miasta. Tym samym linia pozostanie na obecnej trasie. Pasażerowie z osiedli Dąbrówka Wiślana, którzy chcą dojechać do węzła MŁOCINY mogą skorzystać z linii 211 i dojechać do pętli NOWODWORY (gdzie będą linie 101 i 404) lub linią 511 do przystanku BIAŁOŁĘKA-RATUSZ, gdzie można będzie przesiąść się do linii 508.

NO1 - wydłużenie trasy

TARCHOMIN Światowida - Myśliborska - most Skłodowskiej-Curie Trasa Mostu Północnego - Metro Młociny (dalej po dotychczasowej trasie) - METRO URSYNÓW
Całotygodniowa linia N01 zapewni połączenie z węzłem przesiadkowym Młociny (do linii metra kursującą w noce z piątku na sobotę i z soboty na niedzielę) oraz północno¬zachodnimi i zachodnimi dzielnicami Warszawy.

N13, N63 - zmiana tras

DW CENTRALNY - Al. Jana Pawła II - ks. Popiełuszki - Marymoncka - al. Armii Krajowej - Most Grota-Roweckiego - Modlińiska (dalej po dotychczasowych trasach) - NOWODWORY/LEGIONOWO
Nowe trasy linii N13 i N63 skrócą czas przejazdu pomiędzy centrum Warszawy a Nowodworami oraz zastąpią linię N53 na odcinku Metro Marymont Nowodwory. Połączenie Pragi z Nowodworami zapewnia linia NO3

Linie E-4, E-8 i N53 zostaną zlikwidowane. Trasy pozostałych linii pozostaną bez zmian.

Uwagi prosimy przesyłać na adres: redakcja@bialoleka.waw.pl
http://bialoleka.waw.pl/page/index.php?str=3&id=4358

Awatar użytkownika
SU45-206
Posty: 140
Rejestracja: 17 lip 2008, 17:05

Post autor: SU45-206 » 02 sty 2012, 17:59

Iloma przystankami różnić się będzie 101 od 404? I po co wyciągać 510 z Traktu do EMP? :-k

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 02 sty 2012, 18:03

ZTM pisze:508 - zmiana trasy
[...] - METRO MŁOCINY
A my się martwiliśmy, że mało miejsca na Młocinach będzie :roll:
ZTM pisze:510 - zmiana trasy linii (polaczenie z linią 503):
To się jej już nigdy nie uda wykasować :roll:
Wraz z podziałem 503 powinna nastąpić jej komasacja ze 195 (albo zapewnić, że jej już nie będzie).

[ Dodano: |2 Sty 2012|, 2012 18:05 ]
SU45-206 pisze:Iloma przystankami różnić się będzie 101 od 404?
Kilkoma, zwłaszcza tymi z 508.
SU45-206 pisze:I po co wyciągać 510 z Traktu do EMP? :-k
Przypuszczam, że chodzi o bezpośredni dojazd na centralny oraz o projektowaną likwidację pętli pl. Trzech Krzyży.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Nieokiełznany
Posty: 235
Rejestracja: 19 lip 2011, 16:27

Post autor: Nieokiełznany » 02 sty 2012, 18:08

Przeczucie mi mówi, że będzie sporo protestów w sprawie linii 503. A 510 nie potrzebnie będzie okrążać całe centrum.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 02 sty 2012, 18:09

510 - zmiana trasy linii (polaczenie z linią 503):

NOWODWORY Światowida - Świętosławskiego Świderska - Porajów - Myśliborska
- Światowida - Modlińska - most Grota-Roweckiego - Słowackiego - Metro Marymont – Słowackiego - plac Wilsona - Mickiewicza - Andersa - Muranowska -Bonifraterska - Miodowa - Krakowskie Przedmieście -Nowy Świat - Al. Jerozolimskie - Dworzec Centralny - EMILII PLATER
Dojazd na ciąg ulicy Jana Pawła II będzie realizowany z przesiadką do linii tramwajowej 17 na przystanku ZAJEZDNIA ŻOLIBORZ lub METRO MARYMONT.
Rze co? :)

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 02 sty 2012, 18:12

No, 101 tam będzie się zatrzymywać? Czy nie będzie przystanku na TMP?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2274
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 02 sty 2012, 18:20

MichalJ pisze:
510 - zmiana trasy linii (polaczenie z linią 503):

NOWODWORY Światowida - Świętosławskiego Świderska - Porajów - Myśliborska
- Światowida - Modlińska - most Grota-Roweckiego - Słowackiego - Metro Marymont – Słowackiego - plac Wilsona - Mickiewicza - Andersa - Muranowska -Bonifraterska - Miodowa - Krakowskie Przedmieście -Nowy Świat - Al. Jerozolimskie - Dworzec Centralny - EMILII PLATER
Dojazd na ciąg ulicy Jana Pawła II będzie realizowany z przesiadką do linii tramwajowej 17 na przystanku ZAJEZDNIA ŻOLIBORZ lub METRO MARYMONT.
Rze co? :)
Super informacja. Co za tym idzie pewnie połączenie ze 195 ;-)

ashir
Posty: 27734
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 02 sty 2012, 18:22

hamak pisze:N01 - wydłużenie trasy

TARCHOMIN Światowida - Myśliborska - most Skłodowskiej-Curie Trasa Mostu Północnego - Metro Młociny (dalej po dotychczasowej trasie) - METRO URSYNÓW
Całotygodniowa linia N01 zapewni połączenie z węzłem przesiadkowym Młociny (do linii metra kursującą w noce z piątku na sobotę i z soboty na niedzielę) oraz północno-zachodnimi i zachodnimi dzielnicami Warszawy.
Mały szczegół, ale trasa chyba do Wilanowa. 8-(

Awatar użytkownika
SU45-206
Posty: 140
Rejestracja: 17 lip 2008, 17:05

Post autor: SU45-206 » 02 sty 2012, 18:34

KwZ pisze:SU45-206 napisał/a:
I po co wyciągać 510 z Traktu do EMP? :-k
Przypuszczam, że chodzi o bezpośredni dojazd na centralny oraz o projektowaną likwidację pętli pl. Trzech Krzyży.
Komu będzie się chciało jechać z Centralnego przez Trakt i Marymont na Tarchomin... :-s

bartoni722
Posty: 12141
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 02 sty 2012, 18:36

... Przystanki 510: [..]MURANOWSKA[...]
Pewna osoba będzie wniebowzięta. :D
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
Daniel_FCB
(kaczofob)
Posty: 1599
Rejestracja: 23 lut 2008, 20:54
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Daniel_FCB » 02 sty 2012, 18:45

Jak wygląda to brygadowo? Status quo czy udało się coś odzyskać?
To 508 wygląda dziwnie. Jakby ZTM nie wiedział w którą stronę ma Tarchomin dowozić ;)
Dokąd dojedzie 503? Konwiktorska - ok, pl. Piłsudskiego - nie ok.
Wciąż się zastanawiał, jak nielogiczne może się stać logiczne rozumowanie, jeśli zajmuje się nim dostatecznie duży komitet - Pratchett, Świat finansjery
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM

Awatar użytkownika
zeus
Posty: 822
Rejestracja: 03 kwie 2008, 20:21

Post autor: zeus » 02 sty 2012, 18:56

Rozumiem, że 508, 510 i 511 miałby skoordynowane ze sobą rozkłady jazdy :?: :-k

[ Dodano: |2 Sty 2012|, 2012 18:58 ]
Co do połączenia 503 i 510 ogólnie pomysł całkiem niezły, tylko myślę, że częstotliwość powinna być trochę większa (min co 10 min w szczycie)
N64 DW.Centralny...-Płochocińska-Jana Kazimierza- PKP Nieporęt/Białobrzegi

526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE

Tak dla budowy parkingów Park & Ride

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14787
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 02 sty 2012, 19:06

510 - zmiana trasy linii (polaczenie z linią 503)
I tak oto wylatuje połączenie z JP II zanim 17 pojedzie na Tarchomin :/
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10651
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 02 sty 2012, 19:07

SU45-206 pisze:Komu będzie się chciało jechać z Centralnego przez Trakt i Marymont na Tarchomin... :-s
Gorzej, że przez pl. Wilsona. Komu się chce teraz? Kto chce szybko, to i tak ma metro.

[ Dodano: |2 Sty 2012|, 2012 19:10 ]
A w ogóle, to zdaję się zwiększa liczba autobusów na TK? :-k
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Tranzystor

Post autor: Tranzystor » 02 sty 2012, 19:11

Ja nie wiem, skąd oni te pomysły wzięli. :shock: A to 510 spokojnie zakrańcować na Pl. Wilsona. Dalej ciągnąć nie warto, bo jest i mam nadzieję, że będzie 503

ODPOWIEDZ