pawcio pisze:Nigdy nie było takiego założenia.
Koordynacje rozkładów
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36836
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26914
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Myślę sobie -trudno, 1 pocięta, ale przecież wymagało to ułożenia nowego rozkładu. Więc na pewno przynajmniej na Towarowej jest przyzwoita koordynacja, by trochę osłodzić kastrację.
Jak wyszło? Popatrzmy.
Kierunek S, Kercelek, sobota:
11: 02 04 [06] [13] 17 19 [21] [28] 32 [34] 36 43 [47] 49 [51]58
Bez wątpienia, bez 1 byłoby beznadziejnie (czyli normalnie). Z drugiej jednak strony, skoro jedynka ma nowy rozkład, to możę można go było ze dwie minutki wcześniej ustawić, żeby dziuro między stadem na Aleje Jerozolimskie zmniejszyć?
I jeszcze dla czytelności - bez jedynki:
11: 02 04 [06] 17 19 [21] 32 [34] 36 [47] 49 [51]
Popatrzmy dalej. Jak tam dojazd z Arkadii na Ochotę? Sprawdźmy 22 i 1. W kierunku S:
11: [06] [13] [21] [28] 36 43 [51] 58
To wygląda na zrobione porządnie, czyli zabrakło komuś pomyślenia, aby rozsądnie rozstawić 8 i 24 (co jest tym gorsze, że obie robią wzajemnie za podwóz do/z silnych linii na Bemowo i Jelonki, z wygodną jednoperonową przesiadką...).
A w kierunku N, czyli np. z obleganego przystanku nad dworcem Ochota:
11: [00] [11] [15] [26] 30 41 45 [56]
4-11 to dość daleko od ideału jest. A co będzie, gdy dodamy 22 i 24?
13: [00] [05] [07] [11] 15 20 22 [26] [30] [35] 37 [41] [45] 50 52 56
No, to wygląda w miarę porządnie, dłużej niż 5 minut się nie poczeka - o ile kogoś interesuje przesiadka na Kercelaku albo Muzeum Powstania Warszawskiego, to się - w tą stronę jadąc - nie nastoi.
Ale wyjmijmy 1 i zobaczmy, jak się jedzie ze wspomianą wcześniej przesiadką z ciągu Alej na Jelonki lub Bemowo:
11: [00] 05 07 [15] [20] 22 30 35 [37] 45 [50] 52
Wesoło nie jest, zwłaszcza wziąwszy pod uwagę, że wytłuszczone to 22, a więc koordynacja 24 z - obecnie będącym głównie jego uzupełnieniem - 8 jest typu 2-13.
Wniosek: szczęściem w nieszczęściu, kastrując 1 ktoś - tym razem - obciął jej prawidłową połówkę. Pamiętając, jak czasem wyglądają "świąteczne" rozkłady silnych linii (tzn. pocięte o połowę, bo ważniejsze są w tym mieście relacje niż ciągi), należy to docenić - być może ZTM wykorzystał dno do odbicia się. Oby! Zobaczymy po powrocie Zielenieckiej.
Jak wyszło? Popatrzmy.
Kierunek S, Kercelek, sobota:
11: 02 04 [06] [13] 17 19 [21] [28] 32 [34] 36 43 [47] 49 [51]58
Bez wątpienia, bez 1 byłoby beznadziejnie (czyli normalnie). Z drugiej jednak strony, skoro jedynka ma nowy rozkład, to możę można go było ze dwie minutki wcześniej ustawić, żeby dziuro między stadem na Aleje Jerozolimskie zmniejszyć?
I jeszcze dla czytelności - bez jedynki:
11: 02 04 [06] 17 19 [21] 32 [34] 36 [47] 49 [51]
Popatrzmy dalej. Jak tam dojazd z Arkadii na Ochotę? Sprawdźmy 22 i 1. W kierunku S:
11: [06] [13] [21] [28] 36 43 [51] 58
To wygląda na zrobione porządnie, czyli zabrakło komuś pomyślenia, aby rozsądnie rozstawić 8 i 24 (co jest tym gorsze, że obie robią wzajemnie za podwóz do/z silnych linii na Bemowo i Jelonki, z wygodną jednoperonową przesiadką...).
A w kierunku N, czyli np. z obleganego przystanku nad dworcem Ochota:
11: [00] [11] [15] [26] 30 41 45 [56]
4-11 to dość daleko od ideału jest. A co będzie, gdy dodamy 22 i 24?
13: [00] [05] [07] [11] 15 20 22 [26] [30] [35] 37 [41] [45] 50 52 56
No, to wygląda w miarę porządnie, dłużej niż 5 minut się nie poczeka - o ile kogoś interesuje przesiadka na Kercelaku albo Muzeum Powstania Warszawskiego, to się - w tą stronę jadąc - nie nastoi.
Ale wyjmijmy 1 i zobaczmy, jak się jedzie ze wspomianą wcześniej przesiadką z ciągu Alej na Jelonki lub Bemowo:
11: [00] 05 07 [15] [20] 22 30 35 [37] 45 [50] 52
Wesoło nie jest, zwłaszcza wziąwszy pod uwagę, że wytłuszczone to 22, a więc koordynacja 24 z - obecnie będącym głównie jego uzupełnieniem - 8 jest typu 2-13.
Wniosek: szczęściem w nieszczęściu, kastrując 1 ktoś - tym razem - obciął jej prawidłową połówkę. Pamiętając, jak czasem wyglądają "świąteczne" rozkłady silnych linii (tzn. pocięte o połowę, bo ważniejsze są w tym mieście relacje niż ciągi), należy to docenić - być może ZTM wykorzystał dno do odbicia się. Oby! Zobaczymy po powrocie Zielenieckiej.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26914
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Od dziś obowiązują nowe rozkłady na Marszałkowskiej i okolicach, na temat których ZTMowska propaganda wylała morze słów. A jak tam fakty?
Popatrzmy - Muranowska, kierunek "S" (wytłuszczone - 15)
DP - szczyt B:
16: 01 [05] 08 11 15 18 21 25 28 ...
szczyt nieźle, choć trochę razi układ 3-7 na dziesięciokilometrowym odcinku Wyścigi - Stawki... no, ale było naprawdę gorzej, a 15 jeździ, choć na krótszym odcinku, w środku tej siedmiominutowej dziury.
DP - międzyszczyt:
11: 02 05 13 17 20 28 32 [35] [43] 47 50 58
Tu jest dobrze. 7-8 od Stawek do Wyścigów, 15 wpleciona w środek jednej z dziur. Musiałbym jeszcze sprawdzić jak się 18 w to wpisuje, ale chwilowo nie mam na to czasu.
sobota - szczyt:
12: 01 12 14 16 [27] 29 31 42 44 46 57 [59]
No i tu czar prysł. Nie dość, że 4-35 co 4-11, to jeszcze 15 wciśnięta w środek... tych 4 właśnie. Do poprawki bezwzględnie!
Popatrzmy - Muranowska, kierunek "S" (wytłuszczone - 15)
DP - szczyt B:
16: 01 [05] 08 11 15 18 21 25 28 ...
szczyt nieźle, choć trochę razi układ 3-7 na dziesięciokilometrowym odcinku Wyścigi - Stawki... no, ale było naprawdę gorzej, a 15 jeździ, choć na krótszym odcinku, w środku tej siedmiominutowej dziury.
DP - międzyszczyt:
11: 02 05 13 17 20 28 32 [35] [43] 47 50 58
Tu jest dobrze. 7-8 od Stawek do Wyścigów, 15 wpleciona w środek jednej z dziur. Musiałbym jeszcze sprawdzić jak się 18 w to wpisuje, ale chwilowo nie mam na to czasu.
sobota - szczyt:
12: 01 12 14 16 [27] 29 31 42 44 46 57 [59]
No i tu czar prysł. Nie dość, że 4-35 co 4-11, to jeszcze 15 wciśnięta w środek... tych 4 właśnie. Do poprawki bezwzględnie!
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26914
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Swiateczna koordynacja na Radiowej do tramwaju: 1-19.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 12174
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26914
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
WAT, DS, koordynacja w strone petli Gorczewska: 2-18. Brawo!
To pewnie po to, by 20 bylo bardziej atrakcyjne. Szkoda tylko, ze jego atrakcyjnosc psuje fakt, ze na poludnie oden mammy 167, 136, 186 i 1, ale... Co 15/20 minut kazde i z roznych przystankow.
To pewnie po to, by 20 bylo bardziej atrakcyjne. Szkoda tylko, ze jego atrakcyjnosc psuje fakt, ze na poludnie oden mammy 167, 136, 186 i 1, ale... Co 15/20 minut kazde i z roznych przystankow.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 1767
- Rejestracja: 08 sty 2009, 9:03
- Lokalizacja: Warszawa-Ursynów (Zachodni)
I tak ich jest mało, bo do wyboru masz praktycznie cztery 10, 12, 15, 20. W porównaniu do bałaganu, jaki bywa w innych miastach (albo w Warszawie dawniej) to i tak super. Zmniejszenie tego, przypuszczam, nadwyrężyłoby ten system, który i tak pracuje na samej krawędzi wydolności.
W tym konkretnym przypadku pytanie raczej: jak wchodziło 141, to koordynacja ze 136 i 172 była równa. Co się stało, że te padły?
W tym konkretnym przypadku pytanie raczej: jak wchodziło 141, to koordynacja ze 136 i 172 była równa. Co się stało, że te padły?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Można się zastanawiać, czy 12/20 jest lepiej w postaciKwZ pisze:I tak ich jest mało, bo do wyboru masz praktycznie cztery 10, 12, 15, 20. W porównaniu do bałaganu, jaki bywa w innych miastach (albo w Warszawie dawniej) to i tak super. Zmniejszenie tego, przypuszczam, nadwyrężyłoby ten system, który i tak pracuje na samej krawędzi wydolności.
W tym konkretnym przypadku pytanie raczej: jak wchodziło 141, to koordynacja ze 136 i 172 była równa. Co się stało, że te padły?
00 02 14 20 26 38 40 50
czy 9-15/20 w jakiejś takiej postaci
00 09 20 24 33 40 48
ŁK
-
- Posty: 1767
- Rejestracja: 08 sty 2009, 9:03
- Lokalizacja: Warszawa-Ursynów (Zachodni)
Mam znajomego mieszkającego na św. Bonifacego, więc rzecz jasna mam 148 i 185 do siebie o koordynacji przed szczytem A i po szczycie B nie wspominając, bo pozostawia wiele do życzenia np. ZP Batumi.
Heh, liczę wtedy na cokolwiek do Doliny, gdzie mam dodatkowo 195 i 503.
Heh, liczę wtedy na cokolwiek do Doliny, gdzie mam dodatkowo 195 i 503.
Najczęściej jeżdżę liniami: M1, 179, 185, 195, 209, 503, 737.
To zobacz sobie w święta - obie linie kursują w odstępie 2-3 minut w obie strony, faktycznie nierzqadko po prostu jedna za drugą.Domino2001 pisze:Mam znajomego mieszkającego na św. Bonifacego, więc rzecz jasna mam 148 i 185 do siebie o koordynacji przed szczytem A i po szczycie B nie wspominając
Dlaczego pieprzone pierożki są dobre, a pieprzone życie już nie? (B. Schaeffer)
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.