Koordynacje rozkładów

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36836
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 26 paź 2011, 9:12

pawcio pisze:Nigdy nie było takiego założenia.
:mur:
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25761
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 26 paź 2011, 9:17

W sensie że 19 tylko do 33. Stąd też była walka o wchłonięcie 19 przez 33.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26914
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 13 lis 2011, 9:43

Myślę sobie -trudno, 1 pocięta, ale przecież wymagało to ułożenia nowego rozkładu. Więc na pewno przynajmniej na Towarowej jest przyzwoita koordynacja, by trochę osłodzić kastrację.

Jak wyszło? Popatrzmy.

Kierunek S, Kercelek, sobota:
11: 02 04 [06] [13] 17 19 [21] [28] 32 [34] 36 43 [47] 49 [51]58

Bez wątpienia, bez 1 byłoby beznadziejnie (czyli normalnie). Z drugiej jednak strony, skoro jedynka ma nowy rozkład, to możę można go było ze dwie minutki wcześniej ustawić, żeby dziuro między stadem na Aleje Jerozolimskie zmniejszyć?

I jeszcze dla czytelności - bez jedynki:
11: 02 04 [06] 17 19 [21] 32 [34] 36 [47] 49 [51]

Popatrzmy dalej. Jak tam dojazd z Arkadii na Ochotę? Sprawdźmy 22 i 1. W kierunku S:

11: [06] [13] [21] [28] 36 43 [51] 58
To wygląda na zrobione porządnie, czyli zabrakło komuś pomyślenia, aby rozsądnie rozstawić 8 i 24 (co jest tym gorsze, że obie robią wzajemnie za podwóz do/z silnych linii na Bemowo i Jelonki, z wygodną jednoperonową przesiadką...).

A w kierunku N, czyli np. z obleganego przystanku nad dworcem Ochota:
11: [00] [11] [15] [26] 30 41 45 [56]
4-11 to dość daleko od ideału jest. A co będzie, gdy dodamy 22 i 24?
13: [00] [05] [07] [11] 15 20 22 [26] [30] [35] 37 [41] [45] 50 52 56
No, to wygląda w miarę porządnie, dłużej niż 5 minut się nie poczeka - o ile kogoś interesuje przesiadka na Kercelaku albo Muzeum Powstania Warszawskiego, to się - w tą stronę jadąc - nie nastoi.

Ale wyjmijmy 1 i zobaczmy, jak się jedzie ze wspomianą wcześniej przesiadką z ciągu Alej na Jelonki lub Bemowo:

11: [00] 05 07 [15] [20] 22 30 35 [37] 45 [50] 52

Wesoło nie jest, zwłaszcza wziąwszy pod uwagę, że wytłuszczone to 22, a więc koordynacja 24 z - obecnie będącym głównie jego uzupełnieniem - 8 jest typu 2-13.

Wniosek: szczęściem w nieszczęściu, kastrując 1 ktoś - tym razem - obciął jej prawidłową połówkę. Pamiętając, jak czasem wyglądają "świąteczne" rozkłady silnych linii (tzn. pocięte o połowę, bo ważniejsze są w tym mieście relacje niż ciągi), należy to docenić - być może ZTM wykorzystał dno do odbicia się. Oby! Zobaczymy po powrocie Zielenieckiej.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26914
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 14 lis 2011, 10:07

Od dziś obowiązują nowe rozkłady na Marszałkowskiej i okolicach, na temat których ZTMowska propaganda wylała morze słów. A jak tam fakty?

Popatrzmy - Muranowska, kierunek "S" (wytłuszczone - 15)

DP - szczyt B:
16: 01 [05] 08 11 15 18 21 25 28 ...

szczyt nieźle, choć trochę razi układ 3-7 na dziesięciokilometrowym odcinku Wyścigi - Stawki... no, ale było naprawdę gorzej, a 15 jeździ, choć na krótszym odcinku, w środku tej siedmiominutowej dziury.

DP - międzyszczyt:
11: 02 05 13 17 20 28 32 [35] [43] 47 50 58

Tu jest dobrze. 7-8 od Stawek do Wyścigów, 15 wpleciona w środek jednej z dziur. Musiałbym jeszcze sprawdzić jak się 18 w to wpisuje, ale chwilowo nie mam na to czasu.

sobota - szczyt:
12: 01 12 14 16 [27] 29 31 42 44 46 57 [59]

No i tu czar prysł. Nie dość, że 4-35 co 4-11, to jeszcze 15 wciśnięta w środek... tych 4 właśnie. Do poprawki bezwzględnie!
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Łukasz
Posty: 11055
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 14 lis 2011, 15:54

Przesunięcie o pół taktu... To się może niedasić.
ŁK

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26914
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 26 lis 2011, 14:13

Swiateczna koordynacja na Radiowej do tramwaju: 1-19.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

bartoni722
Posty: 12174
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 26 lis 2011, 16:23

Genialnie, 1, 8, 22 i 24 jadą prawie o tej samej porze, a później nic...
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26914
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 27 lis 2011, 13:27

WAT, DS, koordynacja w strone petli Gorczewska: 2-18. Brawo!

To pewnie po to, by 20 bylo bardziej atrakcyjne. Szkoda tylko, ze jego atrakcyjnosc psuje fakt, ze na poludnie oden mammy 167, 136, 186 i 1, ale... Co 15/20 minut kazde i z roznych przystankow.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Domino2001
Posty: 1767
Rejestracja: 08 sty 2009, 9:03
Lokalizacja: Warszawa-Ursynów (Zachodni)

Post autor: Domino2001 » 01 gru 2011, 11:43

Rozkład dziur 141+172 z przystanku Rakowiec :arrow: Miłobędzka w szczycie B wygląda następująco:
9-1-10-1-9-3-7-5-5-7-3
o ile do 7 da się wytrzymać to 9, 10 już nie zwłaszcza, że za maksymalnie 3 minuty potem przyjeżdża kolejny.
Najczęściej jeżdżę liniami: M1, 179, 185, 195, 209, 503, 737.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25761
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 01 gru 2011, 13:24

12 z 10 skoordynować się nie da.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 01 gru 2011, 13:28

Ani 12 z 15, ani 15 z 20, ani 12 z 20. Za dużo różnych częstotliwości...

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10669
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 01 gru 2011, 20:48

I tak ich jest mało, bo do wyboru masz praktycznie cztery 10, 12, 15, 20. W porównaniu do bałaganu, jaki bywa w innych miastach (albo w Warszawie dawniej) to i tak super. Zmniejszenie tego, przypuszczam, nadwyrężyłoby ten system, który i tak pracuje na samej krawędzi wydolności.

W tym konkretnym przypadku pytanie raczej: jak wchodziło 141, to koordynacja ze 136 i 172 była równa. Co się stało, że te padły?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Łukasz
Posty: 11055
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 01 gru 2011, 20:58

KwZ pisze:I tak ich jest mało, bo do wyboru masz praktycznie cztery 10, 12, 15, 20. W porównaniu do bałaganu, jaki bywa w innych miastach (albo w Warszawie dawniej) to i tak super. Zmniejszenie tego, przypuszczam, nadwyrężyłoby ten system, który i tak pracuje na samej krawędzi wydolności.

W tym konkretnym przypadku pytanie raczej: jak wchodziło 141, to koordynacja ze 136 i 172 była równa. Co się stało, że te padły?
Można się zastanawiać, czy 12/20 jest lepiej w postaci

00 02 14 20 26 38 40 50

czy 9-15/20 w jakiejś takiej postaci

00 09 20 24 33 40 48
ŁK

Domino2001
Posty: 1767
Rejestracja: 08 sty 2009, 9:03
Lokalizacja: Warszawa-Ursynów (Zachodni)

Post autor: Domino2001 » 02 gru 2011, 10:48

Mam znajomego mieszkającego na św. Bonifacego, więc rzecz jasna mam 148 i 185 do siebie o koordynacji przed szczytem A i po szczycie B nie wspominając, bo pozostawia wiele do życzenia np. ZP Batumi.
Heh, liczę wtedy na cokolwiek do Doliny, gdzie mam dodatkowo 195 i 503.
Najczęściej jeżdżę liniami: M1, 179, 185, 195, 209, 503, 737.

Awatar użytkownika
chester
Posty: 3937
Rejestracja: 25 paź 2009, 22:07
Lokalizacja: Natolin

Post autor: chester » 02 gru 2011, 11:15

Domino2001 pisze:Mam znajomego mieszkającego na św. Bonifacego, więc rzecz jasna mam 148 i 185 do siebie o koordynacji przed szczytem A i po szczycie B nie wspominając
To zobacz sobie w święta - obie linie kursują w odstępie 2-3 minut w obie strony, faktycznie nierzqadko po prostu jedna za drugą.
Dlaczego pieprzone pierożki są dobre, a pieprzone życie już nie? (B. Schaeffer)
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.

ODPOWIEDZ