Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
-
fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27648
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Post
autor: fik » 27 gru 2006, 23:02
pawcio pisze:A jak wygląda rozkładowy? Zwłaszcza 408 i 523?
408 7.25 187 7.26 523 7.34
W teorii para 408/523 nie wygląda najgorzej, składak pokazuje: 07:
08 19
25 34
40 49
55, choć do idealnej koordynacji daleko.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
-
R-9 Chełmska
- Posty: 7834
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec
Post
autor: R-9 Chełmska » 27 gru 2006, 23:04
a tak BTW:
http://www.ztm.waw.pl/baza/20070102/517/411601.HTM - chodzi mi o schyłek godziny 6 i 7. Co robi o tej proze 517 co 16 minut i jak się do niego ludzie mieszczą?
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32
-
fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27648
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Post
autor: fik » 27 gru 2006, 23:06
Jak? Spokojnie.
Chwilę przed moim 408 przyjeżdża jakieś 517, zazwyczaj dobrze wypełnione, ale spokojnie ludzie się mieszczą.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
-
pawcio
- Posty: 25848
- Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
- Lokalizacja: Os. Wilga
Post
autor: pawcio » 27 gru 2006, 23:07
R-9 Chełmska pisze:chodzi mi o schyłek godziny 6 i 7. Co robi o tej proze 517 co 16 minut i jak się do niego ludzie mieszczą?
To fikcja rozkładowa. Taka dziura wynika z rozjeżdżającego się czasu przejazdu. Odjazdy z Ursusa są co 5 minut, więc odstępy są nieco bardziej równomierne niż w rozkładzie.
Fikander pisze:W teorii para 408/523 nie wygląda najgorzej
Też już sprawdziłem. Wygląda kiepsko. Popołudniu masz cały czas układ 3/12. Wygląda więc na to, zę rano im to wyszło niechący. Moim zdaniem rozkład 408 jest do poprawki. (Łatwiej niż ruszać 523 i 188.)
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
R-9 Chełmska
- Posty: 7834
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec
Post
autor: R-9 Chełmska » 27 gru 2006, 23:07
Ciekawa tylko jest częstotliwość 10/16/16/5/5...
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32
-
fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27648
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Post
autor: fik » 27 gru 2006, 23:09
pawcio pisze:Popołudniu masz cały czas układ 3/12. Wygląda więc na to, zę rano im to wyszło niechący.
Popołudniu jeszcze chyba 523 jeździ w parze ze 187... a może to w DSy
ogólnie jest to na tyle słaby układ, że powrotu przez PNR nie ryzykuję, wolę poczekać na 150.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
-
pawcio
- Posty: 25848
- Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
- Lokalizacja: Os. Wilga
Post
autor: pawcio » 27 gru 2006, 23:09
R-9 Chełmska pisze:Ciekawa tylko jest częstotliwość 10/16/16/5/5...
Zobacz rozkład w Ursusie. Jest tylko 5 i 10. Zresztą na Nadzorze chyba jest aktualny rozkład 517, więc tam to widać jeszcze lepiej.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
R-9 Chełmska
- Posty: 7834
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec
Post
autor: R-9 Chełmska » 27 gru 2006, 23:13
pawcio pisze:R-9 Chełmska pisze:Ciekawa tylko jest częstotliwość 10/16/16/5/5...
Zobacz rozkład w Ursusie. Jest tylko 5 i 10. Zresztą na Nadzorze chyba jest aktualny rozkład 517, więc tam to widać jeszcze lepiej.
Widzę. Różnica 6 minut między dwoma kursami i 12 minut między trzema
Raczej rzadko praktykowane...
Może wydzielimy z tego wątek o koordynacji to dorzucę jeszcze kilka przykładów?
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32
-
Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
-
Kontakt:
Post
autor: Kleszczu » 27 gru 2006, 23:16
R-9 Chełmska pisze:pawcio pisze:
Zobacz rozkład w Ursusie. Jest tylko 5 i 10. Zresztą na Nadzorze chyba jest aktualny rozkład 517, więc tam to widać jeszcze lepiej.
Widzę. Różnica 6 minut między dwoma kursami i 12 minut między trzema
Raczej rzadko praktykowane...
Może wydzielimy z tego wątek o koordynacji to dorzucę jeszcze kilka przykładów?
A czy w Ursusie nie łapie się tam między 517 jakieś 405
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
-
pawcio
- Posty: 25848
- Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
- Lokalizacja: Os. Wilga
Post
autor: pawcio » 27 gru 2006, 23:21
Wszystko można sprawdzić.
A temat i tak pójdzie do generalnych porządków, więc Offtopami się póki co nie przejmujmy.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
R-9 Chełmska
- Posty: 7834
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec
Post
autor: R-9 Chełmska » 27 gru 2006, 23:24
OK,
Tak mnie zastanawia od dawna sens częstotliwości 10/20, spotyka się go m.in. na:
194/716 w DS
131 i 522 codziennie wieczorem. Dochodzi do tego, że jadąc z Politechniki wieczorem często muszę wybierać mimo wszystko częstsze 187
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32
-
Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
-
Kontakt:
Post
autor: Kleszczu » 27 gru 2006, 23:25
R-9 Chełmska pisze:
Tak mnie zastanawia od dawna sens częstotliwości 10/20, spotyka się go m.in. na:
194/716 w DS
No tu faktycznie jest problem. Szczególnie przy Factory
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
-
pawcio
- Posty: 25848
- Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
- Lokalizacja: Os. Wilga
Post
autor: pawcio » 27 gru 2006, 23:34
Może to być kwestia postojów oraz koordynacji 716 z 717. Trzeba by dokładniej przeanalizować.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
-
Kontakt:
Post
autor: Kleszczu » 27 gru 2006, 23:35
pawcio pisze:Może to być kwestia postojów oraz koordynacji 716 z 717. Trzeba by dokładniej przeanalizować.
Przeanalizować i zmienić. Bo to co jest obecnie (od lat ) woła o pomstę do nieba.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
-
pawcio
- Posty: 25848
- Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
- Lokalizacja: Os. Wilga
Post
autor: pawcio » 27 gru 2006, 23:36
Może się nie da bez dodatkowych brygad?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem