A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?
Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam
Pamiętamy. Potem E-2 dostało Dolną na żądanie chyba.
Ale po otwarciu metra już muszą to uwalić. Chyba że dla Bemowa zostanie i się nigdzie nie będzie zatrzymywać od metra.
Ale po otwarciu metra już muszą to uwalić. Chyba że dla Bemowa zostanie i się nigdzie nie będzie zatrzymywać od metra.
ŁK
-
- Posty: 2843
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
E-2 w dzisiejszej formie to się kwalifikuje nie tyle na linię przyspieszoną, ile na uzwyklenie. Chyba że zabiorą mu część przystanków.
"Raz zdobytego przystanku nie oddamy nigdy" Z poważaniem Pasażerowie
Jak Jarek coś działał w ZTMie, to pare linii straciło przystanki. Ale to było dawno.
ŁK
To było do przewidzenia, że ostatnie linie przyspieszone zaczną być rozwalane. Chociaż 414 to już zaczął być spory czas temu. Tak strasznie szkoda...WTP pisze:Na podstawie pomiarów wykorzystania przystanków PKP MŁYNÓW (d. PKP KOŁO) przeprowadzonych w związku z wystąpieniami pasażerów od dnia 19.01.2019 roku (sobota) od początku kursowania linii dziennych zostają wprowadzone następujące zmiany przystankowe w zespole PKP MŁYNÓW (d. PKP KOŁO):
zmieniony zostaje charakter przystanków 03 i 04 z warunkowego na stały dla linii 414,
zmieniony zostaje charakter przystanków 02 i 03 z warunkowego na stały dla linii 523.
Wiadomo, że lepiej by nie było przystanku w ogóle, ale zawsze jakaś tam minimalna różnica.
Przecież tam zaraz będzie stacja metra. Przypadek oczywisty.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Zresztą to akurat zawsze był dość istotny przystanek, tak czy owak, szczególnie dla 414.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
Przecież ZTM miał politykę, że jak jest 25+% pustych zatrzymań, to przystanek nż. Widać nie ma tylu, co nie dziwi w tym rejonie.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Tylko też jest kwestia czy przy każdym przystanku metra musi być przystanek dla przyspieszonych. Z tego co pamiętam to na metro racławicka nie zatrzymywał się 504 i 412 chyba.
A z 523 do metra M2 będzie spokojnie się można przesiąść przy Księcia Janusza, Wola Parku i bemowskim ratuszu...
W ogóle jak widzę jak dodawane są przystanki do linii przyspieszonych zwłaszcza jak jest tabun linii zwykłych czy tramwajów po tej trasie samej trasie to dostaję wysypki. Polecam zobaczyć ile przystanków miało kiedyś 503 czy E-2
Chociaż są też pozytywne przypadki, np 401. Dojazd na SGGW z Metra Służew w porównaniu z 193 to nawet na takim krótkim odcinku było kilka ładnych minut...
A z 523 do metra M2 będzie spokojnie się można przesiąść przy Księcia Janusza, Wola Parku i bemowskim ratuszu...
W ogóle jak widzę jak dodawane są przystanki do linii przyspieszonych zwłaszcza jak jest tabun linii zwykłych czy tramwajów po tej trasie samej trasie to dostaję wysypki. Polecam zobaczyć ile przystanków miało kiedyś 503 czy E-2
Chociaż są też pozytywne przypadki, np 401. Dojazd na SGGW z Metra Służew w porównaniu z 193 to nawet na takim krótkim odcinku było kilka ładnych minut...
Pamiętam tą żałosną argumentację w postaci biednych moknących pasażerów... Tylko że jakoś jak zapewne wiecie, po dokładnie tym samym odcinku jeździ 171 oraz w podobnym układzie ówczesne 410 (kto pamięta o tym potworku) i wiele innych...
410 na rozpadającym się ik260 z PKS (czy Rapid?) to było to E-2 ma sporo z niego, głównie przystanków.
Chore jest to, że rozważa się, czy linie PRZYŚPIESZONE jadące NAD metrem maja mieć te same przystanki, czy inne.
E-2 powinno jeździć jako E, ale tylko z Bemowa do Olbrachta. Jarek kiedyś długo walczył o 507 przez Koło
Chore jest to, że rozważa się, czy linie PRZYŚPIESZONE jadące NAD metrem maja mieć te same przystanki, czy inne.
E-2 powinno jeździć jako E, ale tylko z Bemowa do Olbrachta. Jarek kiedyś długo walczył o 507 przez Koło
ŁK
Nic nie mówiłem o PKP Młynów, a na SGGW dojeżdżałem codziennie przez rok. 5 Minut to szczytowe przypadki ale różnice między M. Służew a Ciszewskiego nieraz były ogromne