Strona 77 z 85

: 25 paź 2011, 22:04
autor: pawcio
michael112 pisze:Ostatnio, mimo pocięcia, zdarza mi się zobaczyć dwie 18 w podejrzanie małych odstępach. To wtyczki (pochodzące z brygad czekających na 15) czy efekt postojów na jednym torze z niezbyt punktualną 20?
W tramwajach od ponad trzech lat nie ma wtyczek.
michael112 pisze:A może wysłać 20 na Czynszową i 23 na Żerań?
Czynszowa na słabym 20 pociągnie? Bo przed zamknięciem Wileńskiego bywało tam ciasnawo.

: 25 paź 2011, 22:25
autor: Os0
Czytałem tamten wątek i ciągle nie jestem przekonany, czy nie dało się jednak tego zrobić.

: 25 paź 2011, 22:25
autor: Paweł D.
michael112 pisze:A może wysłać 20 na Czynszową i 23 na Żerań? 20 dostaje całą pętlę dla siebie i jej opóźnienia wygenereowane na jednotorze nie wpływają na inne linie (obecnie - 18*), a po drugie zasilamy ponownie Żerań nie kierując tam trzeciej linii.
A zadałeś sobie trudu aby sprawdzić co ile kursuje 23 i ile brygad pochłonie jej wydłużenie na Żerań? I życzę sukcesów w koordynacji na jednym torze linii z 5-cio i 10-ciu minutową częstotliwością.

: 25 paź 2011, 22:27
autor: michael112
Paweł D. pisze:A zadałeś sobie trudu aby sprawdzić co ile kursuje 23
Oczywiście.
Paweł D. pisze:I życzę sukcesów w koordynacji na jednym torze linii z 5-cio i 10-ciu minutową częstotliwością.
Tak było przez 1,5 roku, gdy 18 kursowało co 5 min właśnie.

: 25 paź 2011, 22:28
autor: Paweł D.
michael112 pisze:Tak było przez 1,5 roku, gdy 18 kursowało co 5 min właśnie.
Właśnie było. Czworoskłady...

: 25 paź 2011, 22:30
autor: Glonojad
@michael112: Nie no, wspaniały pomysł, zabrać Nowej Pradze, która i tak straciła sporo kursów i dołożyć muchom na Żeraniu, który, z uwagi na pogorszenie przesiadki na Żeraniu, dodatkowo podupadł. A poprawy częstotliwości nijak nie odczuje, bo maksymalny czas oczekiwania na tramwaj i tak będzie na poziomie 7 (poza szczytem ~10) minut, i tak - linia silna z linią słabą...

Słuchaj, nie mógłbyś się znowu obrazić na forum? Przypomnij sobie, jak się na wawkom na gazecie czy gdzie tam skarżyłeś, jaki tu faszyzm i zamordyzm panuje, jak Cię gnębią strasznie... (-o<

: 25 paź 2011, 22:32
autor: michael112
Jezuu, tak naprawdę to był tylko lekko rzucony pomysł i wcale mi na nim nie zależy. Jeśli teraz jest OK lub choćby lepiej niż w mojej propozycji, to nie ma problemu!

: 25 paź 2011, 22:34
autor: Os0
23 powinno zostać, gdzie jest teraz.

: 25 paź 2011, 23:00
autor: Glonojad
michael112 pisze:Jezuu, tak naprawdę to był tylko lekko rzucony pomysł i wcale mi na nim nie zależy.
Moim zdaniem dla dyskusji jak i gospodarki czasem interlokutorów byłoby lepiej, gdyby jednak chociaż autor był gotów bronić swojego pomysłu rzeczowymi argumentami, ale pewnie się czepiam.

[ Dodano: |25 Paź 2011|, 2011 23:01 ]
Os0 pisze:23 powinno zostać, gdzie jest teraz.
A moim zdaniem dużo lepiej by mu było na Targówku... :p

: 25 paź 2011, 23:03
autor: Os0
Lepiej robić metro, które będzie kadłubkiem przez ładnych parę lat ](*,)

: 25 paź 2011, 23:52
autor: zeus
Wynika to przede wszystkim z kiepskości pętli na Żeraniu - nawet pasażerowie do gazet pisali, że na Kawęczyńskiej było lepiej. A bez przywrócenia pełnej funkcjonalności pętli i tak nie ma co marzyć o (skądinąd zbędnej) trzeciej linii na Żeraniu, i tak.
To może najlepiej by było po prostu zostawić jedną, silną linię do momentu ukończenia remontu na TT :?: ](*,)

Mnie to bawi 16 w obecnej postaci, bo to ona jest prawdziwym muchowozem na większości trasy, w ogóle to nie wiem po co teraz będą dwie linie na krańcu Ratuszowa ZOO. Albo 6 albo 16, jedna linia tam wystarczy.
Glonojad pisze: dołożyć muchom na Żeraniu, który, z uwagi na pogorszenie przesiadki na Żeraniu, dodatkowo podupadł.
Bądźmy konsekwentni, przecież to ZTM od wielu lat wdraża politykę przesiadania się do tramwajów i szeroko pojętej "szyny". Przecież po to tworzono super 516, skracano trasę 723, wycofywano 101 i ograniczano 302 do godzin szczytu. Jeśli psażer ma być zachęcony do przesiadki w tramwaje na Żeraniu musi mieć dobrą ofertę. Od zamknięcia Wileniaka frekwencja w tramwajach na Jagielońskiej jest najlepsza od lat...

: 26 paź 2011, 0:13
autor: MisiekK
zeus pisze:Jeśli pasażer ma być zachęcony do przesiadki w tramwaje na Żeraniu musi mieć dobrą ofertę.
Warunki do przejścia między pojazdami też.
A przy okazji od czwartku powinno zniknąć 205.

: 26 paź 2011, 0:21
autor: ZaciszaniN
zeus pisze:Mnie to bawi 16 w obecnej postaci, bo to ona jest prawdziwym muchowozem na większości trasy, w ogóle to nie wiem po co teraz będą dwie linie na krańcu Ratuszowa ZOO. Albo 6 albo 16, jedna linia tam wystarczy.
6 mogłaby pojechać na Czynszową, zawsze zyskałaby dodatkowych pasażerów.

: 26 paź 2011, 11:09
autor: Colony
MisiekK pisze:A przy okazji od czwartku powinno zniknąć 205.
Jemu to by się przydało jednakowoż skrócenie do Wilsona i puszczenie po trasie Z-5 do Arkadia. Z podjazdami pod tunel przy Gdańskim jeżeli to będzie możliwe. Myślę, że pasażerowie (szczególnie starsi) przyzwyczaili się że z Placu Wilsona na Grunwaldzki nie trzeba już na piechotę albo z przesiadką.

: 26 paź 2011, 12:19
autor: Glonojad
zeus pisze: Bądźmy konsekwentni, przecież to ZTM od wielu lat wdraża politykę przesiadania się do tramwajów i szeroko pojętej "szyny". Przecież po to tworzono super 516, skracano trasę 723, wycofywano 101 i ograniczano 302 do godzin szczytu. Jeśli psażer ma być zachęcony do przesiadki w tramwaje na Żeraniu musi mieć dobrą ofertę.
I oferta 18 i 20 taka jest, lepsza (trasowo) nawet od starego silnego 18.