: 21 kwie 2012, 10:57
Ile osób ma/może mieszkać w tym osiedlu? Uruchamiać nową linię dla jednej deweloperki?!tarantula01 pisze:Z uwagi na osiedle przy Obrazkowej "Cichy Zakątek", to jednak trzeba,
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
Ile osób ma/może mieszkać w tym osiedlu? Uruchamiać nową linię dla jednej deweloperki?!tarantula01 pisze:Z uwagi na osiedle przy Obrazkowej "Cichy Zakątek", to jednak trzeba,
W takim razie pewnie to przeoczyłemOj. Wydaje mi się że jakiś czas temu pojawiło się tam lustro.
103 z Ursusa na Kobiałkę? Uwaga, dziemieszczyzna jest mocno zaraźliwa...JotPeCet pisze:Wałuszewska o ile się orientuję to jest asfalt na destrukcie, a ulica Szamoty ma miejscami mniej niż 5 metrów szerokości.tarantula01 pisze:Nie, na Kobiałkę można pojechać od niedawna inną ulicą Wałuszewską.
Na Kobiałkę miało pojechać 214, a nie 103. Poza tym Wałuszewską jest najbliżej do Kobiałki, której jak nie połączy się w miarę dobrą komunikacją miejską, to ludzie pojadą samochodami Płochocińską lub przez ZB (Ostródzka, Głębocka) do centrum. Dojazd do SKM-ki z tego osiedla byłby w sam raz. Póki co zobaczymy co wyjdzie z ustnej sugestii podczas spotkania w sprawie 176 w dzielnicy, aby 214 po naprawie Fletniowej (ma być gotowa za ok. 2 i pół tygodnia) skierować z Choszczówki przez Fletniową do Płud.Bastian pisze:103 z Ursusa na Kobiałkę? Uwaga, dziemieszczyzna jest mocno zaraźliwa...JotPeCet pisze:Wałuszewska o ile się orientuję to jest asfalt na destrukcie, a ulica Szamoty ma miejscami mniej niż 5 metrów szerokości.
Na Wałuszewskiej pojawił się rzeczywiście asfalt, ale poza tym - po co jeździć przez kawał lasu? Na Szamocinie faktycznie jest wąsko, choć nie jakoś tragicznie.
Alternatywnie pozostaje skierować 511 do Młocin, ale jakoś pasażerowie 511 sobie nie za bardzo tego życzą.person pisze:Ile osób ma/może mieszkać w tym osiedlu? Uruchamiać nową linię dla jednej deweloperki?!tarantula01 pisze:Z uwagi na osiedle przy Obrazkowej "Cichy Zakątek", to jednak trzeba,
Zależy którzy:tarantula01 pisze:pozostaje skierować 511 do Młocin, ale jakoś pasażerowie 511 sobie nie za bardzo tego życzą.
A dlaczego nie 184? Albo dlaczego nie 114 (z nową linią do UKSW), 156 lub którąś z młocińskich 7xx? Nie ograniczajmy się. Sky is the limit.tarantula01 pisze:103 jak znalazł.
tarantula01 pisze:Być może warto połączyć 723 (kursy do Wieliszewa) z którąś z 7xx (bardziej z 701 niż z 708).
tarantula01 pisze:Być może warto też połączyć 723 (kursy do Wieliszewa) z którąś z 7xx (bardziej z 701 niż z 708).
Ten pomysł połączenia 723 z 701 to wcale nie jest taki głupi, jakby się wydawało Przedpiścom (nie obciążamy stanowisk postojowych na pętli, robiąc Młociny "na przelocie", natomiast może się posypać regularność).tarantula01 pisze:184 byłoby w sumie też dobre (odciąża pętlę Młociny i nie wprowadza opóźnień na trasie - korków brak), ale czy pomieściłoby chętnych z okolic Modlińskiej, którzy jechaliby do Młocin? Być może warto też połączyć 723 (kursy do Wieliszewa) z którąś z 7xx (bardziej z 701 niż z 708).
Hę?Piottr pisze:Moim zdaniem, po otwarciu Mostu Świętokrzyskiego oraz tramwaju na tym moście, pętlę Żerań FSO spokojnie można będzie zlikwidować.
A co, jest za krótkie? Przesiadka 101 184 gryzie?Piottr pisze:Zastanawiałbym się również np nad wydłużeniem 184 do Tarchomina (zamiast E4), przynajmniej do czasu uruchomienia tramwaju.
Po gwint linia z Modlińskiej na Młociny co 20/30 minut?!!Piottr pisze:Ten pomysł połączenia 723 z 701 to wcale nie jest taki głupi, jakby się wydawało Przedpiścom (nie obciążamy stanowisk postojowych na pętli, robiąc Młociny "na przelocie", natomiast może się posypać regularność).
A czemu nie z 706???tarantula01 pisze:Być może warto też połączyć 723 (kursy do Wieliszewa) z którąś z 7xx (bardziej z 701 niż z 708).