Strona 78 z 94

: 21 kwie 2012, 10:57
autor: person
tarantula01 pisze:Z uwagi na osiedle przy Obrazkowej "Cichy Zakątek", to jednak trzeba,
Ile osób ma/może mieszkać w tym osiedlu? Uruchamiać nową linię dla jednej deweloperki?! 8-(

: 21 kwie 2012, 19:03
autor: radeom
Oj. Wydaje mi się że jakiś czas temu pojawiło się tam lustro.
W takim razie pewnie to przeoczyłem ;-)

: 22 kwie 2012, 16:39
autor: 216
Można by ewentualnie utworzyć linię osiedlowa dać na to Soline żeby linia łaczyła osiedle z punktem przesiadkowym

: 23 kwie 2012, 10:41
autor: Bastian
JotPeCet pisze:
tarantula01 pisze:Nie, na Kobiałkę można pojechać od niedawna inną ulicą -> Wałuszewską.
Wałuszewska o ile się orientuję to jest asfalt na destrukcie, a ulica Szamoty ma miejscami mniej niż 5 metrów szerokości.
103 z Ursusa na Kobiałkę? Uwaga, dziemieszczyzna jest mocno zaraźliwa... :P :lol:

Na Wałuszewskiej pojawił się rzeczywiście asfalt, ale poza tym - po co jeździć przez kawał lasu? Na Szamocinie faktycznie jest wąsko, choć nie jakoś tragicznie.

: 23 kwie 2012, 13:30
autor: tarantula01
Bastian pisze:
JotPeCet pisze:Wałuszewska o ile się orientuję to jest asfalt na destrukcie, a ulica Szamoty ma miejscami mniej niż 5 metrów szerokości.
103 z Ursusa na Kobiałkę? Uwaga, dziemieszczyzna jest mocno zaraźliwa... :P :lol:

Na Wałuszewskiej pojawił się rzeczywiście asfalt, ale poza tym - po co jeździć przez kawał lasu? Na Szamocinie faktycznie jest wąsko, choć nie jakoś tragicznie.
Na Kobiałkę miało pojechać 214, a nie 103. Poza tym Wałuszewską jest najbliżej do Kobiałki, której jak nie połączy się w miarę dobrą komunikacją miejską, to ludzie pojadą samochodami Płochocińską lub przez ZB (Ostródzka, Głębocka) do centrum. Dojazd do SKM-ki z tego osiedla byłby w sam raz. Póki co zobaczymy co wyjdzie z ustnej sugestii podczas spotkania w sprawie 176 w dzielnicy, aby 214 po naprawie Fletniowej (ma być gotowa za ok. 2 i pół tygodnia) skierować z Choszczówki przez Fletniową do Płud.

Co do lustra, to byłbym (prawie) pierwszym, który by to zauważył. Nie ma lustra (skrzyżowanie w zarządzie ZDM).
person pisze:
tarantula01 pisze:Z uwagi na osiedle przy Obrazkowej "Cichy Zakątek", to jednak trzeba,
Ile osób ma/może mieszkać w tym osiedlu? Uruchamiać nową linię dla jednej deweloperki?! 8-(
Alternatywnie pozostaje skierować 511 do Młocin, ale jakoś pasażerowie 511 sobie nie za bardzo tego życzą.

: 23 kwie 2012, 13:36
autor: MichalJ
tarantula01 pisze:pozostaje skierować 511 do Młocin, ale jakoś pasażerowie 511 sobie nie za bardzo tego życzą.
Zależy którzy:
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34 ... tobus.html

: 23 kwie 2012, 13:37
autor: tarantula01
Skierowanie tego autobusu do Młocin nie pomoże zmniejszyć ścisku w środku. 103 jak znalazł.

: 23 kwie 2012, 14:06
autor: person
tarantula01 pisze:103 jak znalazł.
A dlaczego nie 184? Albo dlaczego nie 114 (z nową linią do UKSW), 156 lub którąś z młocińskich 7xx? Nie ograniczajmy się. Sky is the limit.

: 23 kwie 2012, 15:52
autor: tarantula01
184 byłoby w sumie też dobre (odciąża pętlę Młociny i nie wprowadza opóźnień na trasie - korków brak), ale czy pomieściłoby chętnych z okolic Modlińskiej, którzy jechaliby do Młocin? Być może warto też połączyć 723 (kursy do Wieliszewa) z którąś z 7xx (bardziej z 701 niż z 708).

: 23 kwie 2012, 15:54
autor: fik
tarantula01 pisze:Być może warto połączyć 723 (kursy do Wieliszewa) z którąś z 7xx (bardziej z 701 niż z 708).
:kaput:

: 23 kwie 2012, 16:03
autor: Kleszczu
tarantula01 pisze:Być może warto też połączyć 723 (kursy do Wieliszewa) z którąś z 7xx (bardziej z 701 niż z 708).
:shock: :shock: :shock:

: 23 kwie 2012, 16:36
autor: Bastian
Odblokuję, jak ochłonę :shock:

: 24 kwie 2012, 9:03
autor: Piottr
tarantula01 pisze:184 byłoby w sumie też dobre (odciąża pętlę Młociny i nie wprowadza opóźnień na trasie - korków brak), ale czy pomieściłoby chętnych z okolic Modlińskiej, którzy jechaliby do Młocin? Być może warto też połączyć 723 (kursy do Wieliszewa) z którąś z 7xx (bardziej z 701 niż z 708).
Ten pomysł połączenia 723 z 701 to wcale nie jest taki głupi, jakby się wydawało Przedpiścom (nie obciążamy stanowisk postojowych na pętli, robiąc Młociny "na przelocie", natomiast może się posypać regularność).
Generalnie - powstał nowy most, który oprócz krótkiego (jak widać obleganego, a więc dobrego) połączenia do metra, nie oferuje mieszkańcom żadnej innej wartości dodanej oprócz zmiany punktu przesiadania autobus<->metro. Dziwi mnie bardzo, że Mostem Północnym nie pojechała ani 133, ani 152, ani 516, o liniach podmiejskich z kierunku Legionowa nie mówiąc, które nadal jadą do węzła komunikacyjnego w środku niczego.
Moim zdaniem, po otwarciu Mostu Świętokrzyskiego oraz tramwaju na tym moście, pętlę Żerań FSO spokojnie można będzie zlikwidować.

Zastanawiałbym się również np nad wydłużeniem 184 do Tarchomina (zamiast E4), przynajmniej do czasu uruchomienia tramwaju.

: 24 kwie 2012, 9:21
autor: Bastian
Piottr pisze:Moim zdaniem, po otwarciu Mostu Świętokrzyskiego oraz tramwaju na tym moście, pętlę Żerań FSO spokojnie można będzie zlikwidować.
Hę? :>
Piottr pisze:Zastanawiałbym się również np nad wydłużeniem 184 do Tarchomina (zamiast E4), przynajmniej do czasu uruchomienia tramwaju.
A co, jest za krótkie? Przesiadka 101 -> 184 gryzie? :>
Piottr pisze:Ten pomysł połączenia 723 z 701 to wcale nie jest taki głupi, jakby się wydawało Przedpiścom (nie obciążamy stanowisk postojowych na pętli, robiąc Młociny "na przelocie", natomiast może się posypać regularność).
Po gwint linia z Modlińskiej na Młociny co 20/30 minut?!! :komp:

: 24 kwie 2012, 11:17
autor: MisiekK
tarantula01 pisze:Być może warto też połączyć 723 (kursy do Wieliszewa) z którąś z 7xx (bardziej z 701 niż z 708).
A czemu nie z 706??? :)