Strona 79 z 151

: 20 sie 2007, 20:09
autor: ITS A 218
Z BTW 1920R. na Dw. Zachodni można też dojechać przecież 154, 167, 186, 404. Więc nie zostanie tylko 172.

: 20 sie 2007, 20:15
autor: Jarek
dzidek pisze:A 136 ulicą Redutową bo tam się przydadzą przeguby.
Komu się przydadzą? Tobie? ;-)

: 20 sie 2007, 20:24
autor: Kleszczu
ITS A 218 pisze:Z BTW 1920R. na Dw. Zachodni można też dojechać przecież 154, 167, 186, 404. Więc nie zostanie tylko 172.
A potem bieg na pociąg/autobus z tobołami przez plac PKSu :przytul:

: 20 sie 2007, 20:47
autor: reserved
Co do 157 to nie traktujmy jej jako linię, którą się gdzieś szybko bezpośrednio dojedzie. Posiada długą trasę ale w każdej z dzielnic służy za lokalne połączenia. Zapełnienie również wynika z tego, czy pierwszy przyjedzie 512, czy może to 157 jest pierwsze... bo tak żeby 512 było 6 min później lub wcześniej nie ma bo zawsze jeżdżą parami :P .

Jeśli już mówimy o zmianach i o tym, żeby 157 nie kluczyło tak po Ochocie, IMO dobrym pomysłem byłoby utworzenie takiej lokalnej linii dowożącej. A jakby tak 136 pociągnąc do Pl. Narutowicza w celu skomunikowania Rakowca z UG? :-s W końcu do BC chcecie coś innego.

: 20 sie 2007, 20:53
autor: Kleszczu
reserved pisze:A jakby tak 136 pociągnąc do Pl. Narutowicza w celu skomunikowania Rakowca z UG? :-s
Że przepraszam jak :?:

: 20 sie 2007, 20:59
autor: fik
Jarek pisze:
A jeśli chodzi o 136 to powinno jechać tak: NATOLIN PŁN.- wg. projektu ZTM- Bitwy Warszawskiej 1920R- Szczęśliwicka- Grzymały-Sokołowskiego- Al. Jerozolimskie- Rondo Zesłańców Syberyjskich- Al. Prymasa Tysiąclecia- Górczewska- Płocka- MŁYNÓW
Wtedy trasa musi się zakończyć na Zachodnim, ponieważ linie obwodowe powinny być liniami niekluczącymi (vide: przytoczony wyżej przykład 523).
Nawet jeśli 'kluczenie' powoduje skrócenie czasu przejazdu w szczycie?

: 20 sie 2007, 20:59
autor: reserved
R-11 Kleszczowa pisze:Że przepraszam jak
To była taka propozycja wzięta z patyka, która mi się nasunęła.
Aczkolwiek nie zmienia faktu, że 157 jest jednak potrzebne w swojej relacji. Jeśli chcemy ją łączyc z trasą 512 to:
- musimy zachowac koordynacje... no sorry, jeżdżą jeden za drugim
- dodajemy przystanki dla 512, a 157 jeździ na Szczęśliwice, nigdzie dalej.
Wtedy zachowamy koordynacje i może by się udało.
Ja osobiście jestem za utrzymaniem 157 obecnej trasy. Jedyne czego nie rozumiem to fakt, dlaczego 512 się bez przerwy dodaje przystanki... #-o

: 20 sie 2007, 21:39
autor: ness
dzidek pisze:Linie jeżdżące Żwirkami są znacznie szybsze. Często na Rakowcu 186 jest 5 min przed 157 a na BTW1920 są o tej samej porze
Jesli jest pusto na ZiW (czyli w godz 22-6 :D) i wiekszosc DS to jezdzie sie nimi szybciej niz przez Rakowiec, ale przez wiekszosc DP jest po rowno, a w szczycie wychodzi zazwyczaj szybciej przez Pruszkowska-Pawinskiego.

Rozkladowo jest niby 9-10 dla 186 i 6-9 dla 157.
Z tym ze te 9 dla 157 potrafi sie w pewnych porach zmienic w 19, a 10 min przelotu dla 186 liczac nawet postoj na kazdych swiatlach i duzy ruch to jest max.
Te 5 min roznicy na korzysc 157 to raczej nie 'czesto' tylko 'extreme' :>

Ogolnie pewniejsza jest jazda przez Rakowiec, do tego latwiej trafic na 172/186 niz na 157/136. W przeciwnym kierunku za to imo wygodniej odwrotnie.
podniesienie częstotliwości 172 bardzo byłoby wskazane choć nie widzę możliwości by linia kursowała częściej.
tzn powrot do czestotliwosci sprzed wakacji, bodaj 8 min w szczycie?
Po wpuszczeniu 186 dalej na Raclawicka, sa nikle szanse na 172 czesciej niz co 10 min.
Imo powinno starczyc o ile na najbardziej obciazonych kursach z Rakowca/Dolnej rano (7.20-7.40) nie bedzie 15 metrowcow.
A potem bieg na pociąg/autobus z tobołami przez plac PKSu
W ta strone to jeszcze nie tak zle, gorzej w przeciwna. Dochodzi maraton po schodach...

: 20 sie 2007, 23:00
autor: dzidek
Jarek pisze:
dzidek pisze:A 136 ulicą Redutową bo tam się przydadzą przeguby.
Komu się przydadzą? Tobie? ;-)
No po Tobie się nie spodziewałem takiej odpowiedzi. Na szczęście nie tylko ja na tym forum widzę potrzebę skierowania przegubów na Redutową w przeciwieństwie do Młynowa. Ale jeśli ZTM woli marnowanie się przegubów na Płockiej jeżeli dosłownie niedaleko jest trasa AK po której jeździ 186, 345 to spoko :) powodzenia tylko szkoda, że to my za to płacimy a nie pracownicy ZTM :(
ITS A 218 pisze:Z BTW 1920R. na Dw. Zachodni można też dojechać przecież 154, 167, 186, 404. Więc nie zostanie tylko 172.
Pewnie... Szczególnie jak chcesz dostać się do SKMki ](*,)
reserved pisze:A jakby tak 136 pociągnąc do Pl. Narutowicza w celu skomunikowania Rakowca z UG? :-s .
Od autobusów jadących Raszyńską do UD też jest niedaleko więc aż takiej potrzeby nie ma by linia jechała przez Narutowicza.

: 21 sie 2007, 0:49
autor: Emdegger
Jarek pisze:Wtedy trasa musi się zakończyć na Zachodnim, ponieważ linie obwodowe powinny być liniami niekluczącymi (vide: przytoczony wyżej przykład 523).
Bródno! ;)
TGM pisze:"]weźmy mój ulubiony przykład: Witosa. Pseudopośpiech 522 omija przystanek. A takie tytułowe 515? Ciężko by go nazwać pseudpośpiechem, a nie wyobrażam sobie aby ta linia miała się tam nie zatrzymywać.
Szczerze mówiąc, ja też nie - po odjeździe stamtąd 143 rano w stronę Ursynowa nie ma z reguły 1/3 dotychczasowych pasażerów (a i spokojnie połowa wysiadała*).

*czar linii zwykłej ;)

: 21 sie 2007, 9:52
autor: mariow
Jarek pisze::
Wtedy trasa musi się zakończyć na Zachodnim, ponieważ linie obwodowe powinny być liniami niekluczącymi (vide: przytoczony wyżej przykład 523).
akurat w tym przypadku to "kluczenie" moze sie jeszcze okazac z zyskiem czasowym ze względu na korki na BW1920 przed RZS. Poza tym że dzieki temu 136 obsłuzy Dworzec Zachodni

: 21 sie 2007, 9:55
autor: dzidek
W innym przypadku dojdzie do sytuacji, że jadąc pociągiem z Ursusa na Ochotę będzie trzeba przesiadać się w tramwaj / autobus na Warszawa Ochota bo na Dw Zachodnim będzie ledwo 172 z nie wiadomo jaką częstotliwością...

: 21 sie 2007, 14:33
autor: TOMEK
Nie wiem czy to może już było, ale nie mam czasu czytać 70 stron tego tematu. Otóż chodzi mi o likwidację 436 i nową trase 505. Jakoś wcześniej nie zauważyłem tych zmian, więc mam pytanie czy te niby konsultacje to jeszcze trwają czy już jest "pozamiatane" :?:

: 21 sie 2007, 15:00
autor: Glonojad
dzidek pisze:W innym przypadku dojdzie do sytuacji, że jadąc pociągiem z Ursusa na Ochotę będzie trzeba przesiadać się w tramwaj / autobus na Warszawa Ochota bo na Dw Zachodnim będzie ledwo 172 z nie wiadomo jaką częstotliwością...
Heh, już teraz z ciągu Grójeckiej lepiej jechać na pociąg na Centralny niż na Zachodni.

: 21 sie 2007, 15:08
autor: mariow
inż. Glonojad pisze:Heh, już teraz z ciągu Grójeckiej lepiej jechać na pociąg na Centralny niż na Zachodni
a to zawsze lepiej, zwłaszcza jak trzeba kupic bilet i isc na zachodnim taki kawał do kasy (bo przy tej WKD i tak kolejki)