: 20 sie 2007, 20:09
Z BTW 1920R. na Dw. Zachodni można też dojechać przecież 154, 167, 186, 404. Więc nie zostanie tylko 172.
Komu się przydadzą? Tobie?dzidek pisze:A 136 ulicą Redutową bo tam się przydadzą przeguby.
A potem bieg na pociąg/autobus z tobołami przez plac PKSuITS A 218 pisze:Z BTW 1920R. na Dw. Zachodni można też dojechać przecież 154, 167, 186, 404. Więc nie zostanie tylko 172.
Że przepraszam jakreserved pisze:A jakby tak 136 pociągnąc do Pl. Narutowicza w celu skomunikowania Rakowca z UG?
Nawet jeśli 'kluczenie' powoduje skrócenie czasu przejazdu w szczycie?Jarek pisze:Wtedy trasa musi się zakończyć na Zachodnim, ponieważ linie obwodowe powinny być liniami niekluczącymi (vide: przytoczony wyżej przykład 523).A jeśli chodzi o 136 to powinno jechać tak: NATOLIN PŁN.- wg. projektu ZTM- Bitwy Warszawskiej 1920R- Szczęśliwicka- Grzymały-Sokołowskiego- Al. Jerozolimskie- Rondo Zesłańców Syberyjskich- Al. Prymasa Tysiąclecia- Górczewska- Płocka- MŁYNÓW
To była taka propozycja wzięta z patyka, która mi się nasunęła.R-11 Kleszczowa pisze:Że przepraszam jak
Jesli jest pusto na ZiW (czyli w godz 22-6 ) i wiekszosc DS to jezdzie sie nimi szybciej niz przez Rakowiec, ale przez wiekszosc DP jest po rowno, a w szczycie wychodzi zazwyczaj szybciej przez Pruszkowska-Pawinskiego.dzidek pisze:Linie jeżdżące Żwirkami są znacznie szybsze. Często na Rakowcu 186 jest 5 min przed 157 a na BTW1920 są o tej samej porze
tzn powrot do czestotliwosci sprzed wakacji, bodaj 8 min w szczycie?podniesienie częstotliwości 172 bardzo byłoby wskazane choć nie widzę możliwości by linia kursowała częściej.
W ta strone to jeszcze nie tak zle, gorzej w przeciwna. Dochodzi maraton po schodach...A potem bieg na pociąg/autobus z tobołami przez plac PKSu
No po Tobie się nie spodziewałem takiej odpowiedzi. Na szczęście nie tylko ja na tym forum widzę potrzebę skierowania przegubów na Redutową w przeciwieństwie do Młynowa. Ale jeśli ZTM woli marnowanie się przegubów na Płockiej jeżeli dosłownie niedaleko jest trasa AK po której jeździ 186, 345 to spoko powodzenia tylko szkoda, że to my za to płacimy a nie pracownicy ZTMJarek pisze:Komu się przydadzą? Tobie?dzidek pisze:A 136 ulicą Redutową bo tam się przydadzą przeguby.
Pewnie... Szczególnie jak chcesz dostać się do SKMkiITS A 218 pisze:Z BTW 1920R. na Dw. Zachodni można też dojechać przecież 154, 167, 186, 404. Więc nie zostanie tylko 172.
Od autobusów jadących Raszyńską do UD też jest niedaleko więc aż takiej potrzeby nie ma by linia jechała przez Narutowicza.reserved pisze:A jakby tak 136 pociągnąc do Pl. Narutowicza w celu skomunikowania Rakowca z UG? .
Bródno!Jarek pisze:Wtedy trasa musi się zakończyć na Zachodnim, ponieważ linie obwodowe powinny być liniami niekluczącymi (vide: przytoczony wyżej przykład 523).
Szczerze mówiąc, ja też nie - po odjeździe stamtąd 143 rano w stronę Ursynowa nie ma z reguły 1/3 dotychczasowych pasażerów (a i spokojnie połowa wysiadała*).TGM pisze:"]weźmy mój ulubiony przykład: Witosa. Pseudopośpiech 522 omija przystanek. A takie tytułowe 515? Ciężko by go nazwać pseudpośpiechem, a nie wyobrażam sobie aby ta linia miała się tam nie zatrzymywać.
akurat w tym przypadku to "kluczenie" moze sie jeszcze okazac z zyskiem czasowym ze względu na korki na BW1920 przed RZS. Poza tym że dzieki temu 136 obsłuzy Dworzec ZachodniJarek pisze::
Wtedy trasa musi się zakończyć na Zachodnim, ponieważ linie obwodowe powinny być liniami niekluczącymi (vide: przytoczony wyżej przykład 523).
Heh, już teraz z ciągu Grójeckiej lepiej jechać na pociąg na Centralny niż na Zachodni.dzidek pisze:W innym przypadku dojdzie do sytuacji, że jadąc pociągiem z Ursusa na Ochotę będzie trzeba przesiadać się w tramwaj / autobus na Warszawa Ochota bo na Dw Zachodnim będzie ledwo 172 z nie wiadomo jaką częstotliwością...
a to zawsze lepiej, zwłaszcza jak trzeba kupic bilet i isc na zachodnim taki kawał do kasy (bo przy tej WKD i tak kolejki)inż. Glonojad pisze:Heh, już teraz z ciągu Grójeckiej lepiej jechać na pociąg na Centralny niż na Zachodni