Strona 79 z 81

Pętle autobusowe i tramwajowe

: 18 lut 2025, 19:42
autor: Stary Pingwin
Niewiele większa od starej ekspedycji na pętli Cmentarz Wolski.

Pętle autobusowe i tramwajowe

: 24 mar 2025, 21:34
autor: mb112
Kraniec Pomnik Lotnika dla 143 jest wyznaczony na miejscach parkingowych dla samochodów, są oznaczone znakami pionowymi i poziomymi, nawet jest parkomat. Z drugiej strony nie wolno parkować na przystanku, ale tutaj poza słupkiem nic nie ma, nawet 'zygzaka' na jezdni. Tutaj wprawdzie mało kto parkuje, ale gdyby się zdarzyło, to nawet chyba nie ma podstaw, żeby go ukarać.

Pętle autobusowe i tramwajowe

: 25 mar 2025, 9:35
autor: KM
mb112 pisze:
24 mar 2025, 21:34
Kraniec Pomnik Lotnika dla 143 jest wyznaczony na miejscach parkingowych dla samochodów, są oznaczone znakami pionowymi i poziomymi, nawet jest parkomat. Z drugiej strony nie wolno parkować na przystanku, ale tutaj poza słupkiem nic nie ma, nawet 'zygzaka' na jezdni. Tutaj wprawdzie mało kto parkuje, ale gdyby się zdarzyło, to nawet chyba nie ma podstaw, żeby go ukarać.
Kiedyś podobna sytuacja była z przystankiem MPW 07 wyznaczonym na miejscach postojowych w ulicy Przyokopowej. Były znaki pionowe wskazujące na miejsca parkingowe, a jednocześnie znak D-15 (bez P-17). Straż Miejska kilkukrotnie odmówiła interwencji twierdząc, że znaki się wzajemnie wykluczają. Ale raczej uważałbym na interpretację SM, oni często zrobią wiele aby nic nie zrobić.

Pętle autobusowe i tramwajowe

: 26 mar 2025, 11:19
autor: Matt Cubis
W planach jest wydłużenie peronu przystanku 03 i zrobienie na końcu postoju dla 143, żeby był bliżej wszystkich linii i uporządkowanie istniejącego oznakowania.

Pętle autobusowe i tramwajowe

: 25 kwie 2025, 16:49
autor: ZielonyJamnik
person pisze:
25 kwie 2025, 16:20
mb112 pisze:
24 kwie 2025, 14:45
Natomiast tak jak było przewidywane, nie zrobili żadnego pomieszczenia socjalnego na wyremontowanej pętli.
4,5 miliarda rocznie i wielki (wewnętrzny) projekt doposażania krańców w zaplecza socjalne, a kierowcy wciąż są traktowani jak niewolnicy w najbogatszym mieście kraju.
Czy coś realnie się ruszyło w temacie?

Pętle autobusowe i tramwajowe

: 26 maja 2025, 5:40
autor: ZielonyJamnik
Na Browarnej już 3 tydzień nie działa jedna z ładowarek. Z taką elektryfikacją to powodzenia!

Pętle autobusowe i tramwajowe

: 27 cze 2025, 9:53
autor: KM
Jakie właściwie prace mają być wykonywane na pętli Dw. Centralny 14 i 16 przy dworcu Śródmieście? Pętla zamknięta i wygrodzona od ponad miesiąca, a nic się tam nie dzieje.

Pętle autobusowe i tramwajowe

: 27 cze 2025, 16:41
autor: Matt Cubis
Podobno jezdnia się zapada w tunel średnicowy, więc może i do 2031 nic się nie będzie działo.

Pętle autobusowe i tramwajowe

: 03 sie 2025, 2:51
autor: R-9 Chełmska
Co będą robić na os. Grapa?

Pętle autobusowe i tramwajowe

: 03 paź 2025, 11:44
autor: Yelonker
Do linii 218 i 308 na Wierzbnie/Królikarni dochodzi do tego 228. To, co tam jest, trudno nazwać prawdziwą pętlą, powiedzieć, że funkcjonuje to chaotycznie, to nie powiedzieć nic (czy w tym momencie autobusy zawracają na zawrotce na Puławskiej, czy z powrotem kręcą przez Malczewskiego?) Czy ZTM w swoich dalekosiężnych planach zakłada jakąś reorganizację, w której przystankiem postojowym nie byłby wymalowany na jezdni przystanek bez chodnika ze wciśniętym między ulicą a torami Toi Toiem?

Re: Pętle autobusowe i tramwajowe

: 03 paź 2025, 11:50
autor: Łukasz
Yelonker pisze:Do linii 218 i 308 na Wierzbnie/Królikarni dochodzi do tego 228. To, co tam jest, trudno nazwać prawdziwą pętlą, powiedzieć, że funkcjonuje to chaotycznie, to nie powiedzieć nic (czy w tym momencie autobusy zawracają na zawrotce na Puławskiej, czy z powrotem kręcą przez Malczewskiego?) Czy ZTM w swoich dalekosiężnych planach zakłada jakąś reorganizację, w której przystankiem postojowym nie byłby wymalowany na jezdni przystanek bez chodnika ze wciśniętym między ulicą a torami Toi Toiem?
Zawracają przez zawrotkę, bo zaczynają od Królikarni (mogłeś to sprawdzić sam). Teraz to dość ulubiony sposób ZTM, podobnie jest przed Samochodową.

Pętle autobusowe i tramwajowe

: 03 paź 2025, 12:12
autor: Yelonker
Łukasz pisze:
03 paź 2025, 11:50
Zawracają przez zawrotkę, bo zaczynają od Królikarni (mogłeś to sprawdzić sam). Teraz to dość ulubiony sposób ZTM, podobnie jest przed Samochodową.
To, że zaczynają od Królikarni nie wyklucza zrobienia przejazdu Krasickiego-Malczewskiego-Puławska-Woronicza, tylko że w drugą stronę, niż kiedy była to oficjalna trasa z przystankami. Nie jest trudno się złamać na pas do lewoskrętu? Przy trzech liniach autobusowych (a gdyby to było Metro Wierzbno, bez Królikarni, to można by nawet myśleć o czwartej - 130) wypadałoby zacząć myśleć o jakiejś sensownej pętli.

Re: Pętle autobusowe i tramwajowe

: 03 paź 2025, 12:58
autor: Łukasz
Yelonker pisze:
Łukasz pisze:
03 paź 2025, 11:50
Zawracają przez zawrotkę, bo zaczynają od Królikarni (mogłeś to sprawdzić sam). Teraz to dość ulubiony sposób ZTM, podobnie jest przed Samochodową.
To, że zaczynają od Królikarni nie wyklucza zrobienia przejazdu Krasickiego-Malczewskiego-Puławska-Woronicza, tylko że w drugą stronę, niż kiedy była to oficjalna trasa z przystankami. Nie jest trudno się złamać na pas do lewoskrętu? Przy trzech liniach autobusowych (a gdyby to było Metro Wierzbno, bez Królikarni, to można by nawet myśleć o czwartej - 130) wypadałoby zacząć myśleć o jakiejś sensownej pętli.
Raczej nie pomyślałem o tym wariancie, bo nie ma on wielkiego sensu - czasem faktycznie się korkuje Puławska, ale to wtedy i od Malczewskiego się już jedzie tak sobie. Sam lewoskręt z Puławskiej to zwykle 1 cykl.

Pętla uliczna mogłaby powstać na Broniwoja, tam jest dużo miejsca - tyle że kierunek ruchu jest w złą stronę i policja może nie chcieć mieć pętli pod siedzibą. Budkę trzeba by w parku postawić.

Pętle autobusowe i tramwajowe

: 03 paź 2025, 16:09
autor: Yelonker
Łukasz pisze:
03 paź 2025, 12:58
Pętla uliczna mogłaby powstać na Broniwoja, tam jest dużo miejsca - tyle że kierunek ruchu jest w złą stronę i policja może nie chcieć mieć pętli pod siedzibą. Budkę trzeba by w parku postawić.
Kierunek ruchu zawsze można odwrócić na ulicach Broniwoja i Ksawerów (choć utrudniałoby to kręcenie w poszukiwaniu miejsca parkingowego). Przy samej tej ulicy nie musi być pętli, może być przedłużona zatoka przy Puławskiej. Choć mimo wszystko myślałbym raczej o jakiejś pętli przy Wierzbnie, bo 130 powinno wylecieć z Wilanowskiej, a tak to musiałoby trafić na Spartańską (co i tak dla połączenia Instytutu Reumatologii z metrem byłoby lepszym rozwiązaniem, niż 168).

Pętle autobusowe i tramwajowe

: 03 paź 2025, 16:24
autor: wincenty
Yelonker pisze:
03 paź 2025, 16:09
Łukasz pisze:
03 paź 2025, 12:58
Pętla uliczna mogłaby powstać na Broniwoja, tam jest dużo miejsca - tyle że kierunek ruchu jest w złą stronę i policja może nie chcieć mieć pętli pod siedzibą. Budkę trzeba by w parku postawić.
Kierunek ruchu zawsze można odwrócić na ulicach Broniwoja i Ksawerów (choć utrudniałoby to kręcenie w poszukiwaniu miejsca parkingowego). Przy samej tej ulicy nie musi być pętli, może być przedłużona zatoka przy Puławskiej. Choć mimo wszystko myślałbym raczej o jakiejś pętli przy Wierzbnie, bo 130 powinno wylecieć z Wilanowskiej, a tak to musiałoby trafić na Spartańską (co i tak dla połączenia Instytutu Reumatologii z metrem byłoby lepszym rozwiązaniem, niż 168).
Tez się zastanawiałem, gdzie upchną te 228, tym bardziej, że od 13 października mają dojść kursy skrócone, a 218 już nie krańcuje po drugiej stronie Puławskiej.
Może tymczasowym rozwiązaniem byłby rzeczywiście nie używany za dnia przystanek N37 w kierunku Kabat?