Strona 80 z 107

A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?

: 13 lis 2019, 19:30
autor: pietia
A czy "spadkiem po 170" nie jest aby na tym odcinku 180?

A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?

: 13 lis 2019, 21:01
autor: SU89
170 w dni świąteczne pełniło funkcje cmentarne (dojeżdżało na Cm.Północny), więc 409 siłą rzeczy musiało je przejąć.

A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?

: 13 lis 2019, 23:17
autor: mb112
180 faktycznie jeszcze tu nie było jak jeździło 170.
Ale 409 to pewnie za chwilę dostanie jeszcze Duchnicką czyli PKP Powązki skoro żadne przystanki przy stacjach kolejowych już teraz chyba nie są nigdzie pomijane. Chyba faktycznie nie ma co się oszukiwać, że ta linia ciągle jest przyspieszona i po prostu ją zmienić w 309, tym bardziej że skoro kursuje w weekendy i obsługuje cmentarze, to ma pasażerów, którym zanadto się nie spieszy.

A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?

: 13 lis 2019, 23:47
autor: ashir
Rozumiem, że 500 chcesz też zamienić na linię zwykłą?

A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?

: 14 lis 2019, 8:28
autor: Georg
ashir pisze:
13 lis 2019, 23:47
Rozumiem, że 500 chcesz też zamienić na linię zwykłą?
Ile przystanków pomija 500?

A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?

: 14 lis 2019, 9:49
autor: mb112
No dobra, porównując z innymi liniami przyspieszonymi to 409 faktycznie nie jest jeszcze aż tak złe, a na odcinku wspólnym z 500 pomija to samo co 500.
Generalnie już pisałem jakiś czas temu, że moim zdaniem obecne linie czerwone przydałoby się podzielić na 4 kategorie:
- do pozostawienia bez zmian (nieliczne, np. 511),
- do odprzystankowienia i przyspieszenia (np. 517, 523)
- do zamiany na zwykłe (np. 501, 516, 520)
- do likwidacji, skrócenia, komasacji z czymś innym itp. (np. 514, 521)
Chociażby na Trasie Ł można by zrobić porządek, np. że 520 staje się zwykłe, ale za to 523 czy 525 mają mniej przystanków.
Tak, wiem, że przystanki przy Torwarze. To dlaczego w takim razie:
1) Nie zrobić go NŻ dla wszystkich jak było wcześniej.
2) Po co 141 w stronę Okęcia go obsługuje, skoro i tak ma przystanek na dole.
3) Może któraś z obecnych linii zwykłych mogłaby jednak stać się przyspieszona, chociażby 143 (tak, pamiętam, że kiedyś to było 515 na zbliżonej trasie, ale może przeciętny pasażer już tego nie pamięta :)

A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?

: 14 lis 2019, 10:09
autor: pawcio
Torwar chyba nigdy nie był NŻ. Od dwudziestu kilku lat co najmniej nie jest.

A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?

: 14 lis 2019, 17:34
autor: Łukasz
NŻ nie rozwiązuje żadnych problemów, bo najwiecej ludzi jest w szczycie, kiedy i tak jest zawalony autobusami. A poza szczytem wymiany są krótkie, a same połączenia potrzebne.

A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?

: 03 sty 2020, 20:08
autor: bartoni722
Ten moment gdy 412 i 512 pomijają Ząbkowską a 518 dostaje Park Kaskada 01 jako NŻ.
ZTM pisze: W celu zapewnienia dogodnej przesiadki do autobusów kursujących ciągiem ulicy Słowackiego od dnia 11.01.2020 r. od początku kursowania linii dziennych na trasie linii 326, 518, 705 i 735 uruchamia się przystanek PARK KASKADA 01 obowiązujący jako warunkowy.
Wysłane z mojego SM-J320F przy użyciu Tapatalka


A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?

: 03 sty 2020, 21:00
autor: Łukasz
Ale jest różnica między dogodną przesiadką z czegoś do czegoś na ślimakach a przystankiem obok niczego z przesiadką donikąd w tranzycie na wprost.

A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?

: 03 sty 2020, 21:09
autor: Dantte
Serio? Przeciez z 518 rownie dobrze mozna sie we wszystko przesiasc na Marymoncie.

A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?

: 03 sty 2020, 21:52
autor: Łukasz
Dantte pisze:Serio? Przeciez z 518 rownie dobrze mozna sie we wszystko przesiasc na Marymoncie.
A, fakt

A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?

: 04 sty 2020, 0:34
autor: Wiliam
Akurat przy Ząbkowskiej jest całkiem dobra przesiadka między busem a tramem, no i do jasnej cholery, to jest środek miasta. Jeśli to nie jest punkt docelowy, to ja nie wiem co innego w okolicy tam może być. Wszyscy tymi autobsami na Targowej jeżdżą na IC na Wschodni?

A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?

: 04 sty 2020, 8:34
autor: Łukasz
Wiliam pisze:Akurat przy Ząbkowskiej jest całkiem dobra przesiadka między busem a tramem, no i do jasnej cholery, to jest środek miasta. Jeśli to nie jest punkt docelowy, to ja nie wiem co innego w okolicy tam może być. Wszyscy tymi autobsami na Targowej jeżdżą na IC na Wschodni?
Akurat przyspieszone nie muszą stawać przy każdym punkcie docelowym.

A przesiadka - tak, jest. Do niektórych tramwajów, bo reszta dojeżdża i przy Wileńskim jest ich więcej. A w drugą stronę wystarczy zejść pod ziemię i jak nie lubię przejść podziemnych, to przesiadka spod Poczty do tramwajów jest naprawdę niezła.

A odległość od Dw.Wileńskiego nie jest też jakaś ogromna, zwłaszcza w kierunku Wschodniego.

A gdyby tak zlikwidować linie czerwone?

: 04 sty 2020, 10:03
autor: pawcio
Tylko przystanek tramwajowy przy Wileńskim w stronę Grochowa jest dostępny tylko po schodach.