Moderator: Wiliam
-
Piottr
- Posty: 1295
- Rejestracja: 27 kwie 2010, 9:36
- Lokalizacja: Wilanów
-
Kontakt:
Post
autor: Piottr » 25 kwie 2012, 13:11
Bastian pisze:Przyszło mi to do głowy, ale Północny już jest otwarty przecież.
Poza tym co to zmienia? Całą trasę na Jagiellońskiej chcesz rozebrać?
Jest otwarty ale bez tramwajów.
I nie rozebrać, ale przedłużyć, zgodnie z długoterminowym planem, doprowadzenia linii z Żerania na Winnicę.
Czy ja na prawdę tak niezrozumiale piszę?
-
Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36836
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Post
autor: Bastian » 25 kwie 2012, 13:20
Gdybyś zamiast "po otwarciu Mostu Świętokrzyskiego oraz tramwaju na tym moście" napisał "po otwarciu tramwaju na Moście Północnym", to by było bardziej zrozumiałe. A i tak bym się nie zgodził: kluczowy jest nie Most Północny, tylko trasa na Modlińskiej, o której się nie zająknąłeś, a i też trochę na nią poczekamy.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
-
tarantula01
- Posty: 1714
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: tarantula01 » 25 kwie 2012, 13:31
Bastian pisze:A i tak bym się nie zgodził: kluczowy jest nie Most Północny, tylko trasa na Modlińskiej, o której się nie zająknąłeś, a i też trochę na nią poczekamy.
Skoro o tym mowa, to jutro będziemy się tym zajmować:
viewtopic.php?p=747560#747560
Tak dla warszawskiej obwodnicy
www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
-
MichalJ
- Posty: 15236
- Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33
Post
autor: MichalJ » 25 kwie 2012, 13:44
A ona się, ta trasa na Modlińskiej, w jakimkolwiek sensie tego słowa przygotowuje? Czy pełna hibernacja?
Wracając do mostu noblistki - ten wahadłowy tramwaj będzie miał przystanki Huta, Zajezdnia, Świderska i Stare Świdry, tak? To spokojnie można tam dać 607 i 674 (jeśli dobrze pamiętam numery) i luźne będą jeździć.
-
Wolfchen
- (Busmann)
- Posty: 14825
- Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Wolfchen » 25 kwie 2012, 14:42
MichalJ pisze:To spokojnie można tam dać 607 i 674 (jeśli dobrze pamiętam numery) i luźne będą jeździć.
Te trupy (13N) to już na pewno nikogo nie zachęcą do korzystania z tego wynalazku...
Chociaż fakt, Swing to tam będzie woził w 80% powietrze...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
-
Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36836
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Post
autor: Bastian » 25 kwie 2012, 14:46
Czy ja wiem? Picassa i Wittiga powinno się opłacać. Nagodziców i Śreniawitów też mogą "polecieć" na puste miejsca. Może i Milenijna dojedzie 211
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
-
Wolfchen
- (Busmann)
- Posty: 14825
- Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Wolfchen » 25 kwie 2012, 14:57
Co racja to racja. Atutem tramwaju będzie na pewno możliwość zajęcia miejsc siedzących. Kwestią otwartą pozostaje jednak czestotliwość - jak będzie rzadziej, niż co 10, to marne szanse dla tego pomysłu widzę.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
-
MichalJ
- Posty: 15236
- Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33
Post
autor: MichalJ » 25 kwie 2012, 15:11
Wolfchen pisze:MichalJ pisze:To spokojnie można tam dać 607 i 674 (jeśli dobrze pamiętam numery) i luźne będą jeździć.
Te trupy (13N)
Chyba mi dowcip nie wyszedł...
-
Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36836
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Post
autor: Bastian » 25 kwie 2012, 15:28
Wolfchen pisze:Kwestią otwartą pozostaje jednak czestotliwość - jak będzie rzadziej, niż co 10
Nie ma w stolicy linii tramwajowych kursujących rzadziej, niż co 10 minut...
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
-
MichalJ
- Posty: 15236
- Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33
Post
autor: MichalJ » 25 kwie 2012, 16:41
Jeżeli kółko będzie miało 15 min czystej jazdy, to ile brygad trzeba na co 10? Starczą 3 czy trzeba 4?
-
MisiekK
- Posty: 7843
- Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
- Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie
Post
autor: MisiekK » 25 kwie 2012, 17:01
Wolfchen pisze:MichalJ pisze:To spokojnie można tam dać 607 i 674 (jeśli dobrze pamiętam numery) i luźne będą jeździć.
Te trupy (13N) to już na pewno nikogo nie zachęcą do korzystania z tego wynalazku...
ROTFL!!!! Wagon 13N #674 zniknął ze stołecznych ulic z 10 lat temu, a #607 jesienią 2011....
A co N1 #607 i N3 #674 to się nad takim wykorzystaniem zastanowimy....
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
-
Wolfchen
- (Busmann)
- Posty: 14825
- Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Wolfchen » 25 kwie 2012, 17:04
Bastian pisze:Nie ma w stolicy linii tramwajowych kursujących rzadziej, niż co 10 minut...
Sprecyzuję: chodzi mi o 10/10/10
MisiekK pisze:Wagon 13N #674 zniknął ze stołecznych ulic z 10 lat temu, a #607 jesienią 2011....
Zasugerowałem się zakresem
MisiekK pisze:A co N1 #607 i N3 #674 to się nad takim wykorzystaniem zastanowimy...
Pod względem pojemności - myślę, że idealny pomysł
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
-
MisiekK
- Posty: 7843
- Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
- Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie
Post
autor: MisiekK » 25 kwie 2012, 17:06
Wolfchen pisze:Pod względem pojemności - myślę, że idealny pomysł
Ja nie chcę mówić hop - zobaczymy, bo okoliczne bloki przynajmniej w szczycie mogą dać dobre zapełnienie.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
-
MichalJ
- Posty: 15236
- Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33
Post
autor: MichalJ » 25 kwie 2012, 17:15
Na cały duży tramwaj co 10 minut?
-
Wolfchen
- (Busmann)
- Posty: 14825
- Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Wolfchen » 25 kwie 2012, 17:15
Na szczyt Swingi, logiczne. Zresztą, 2 brygady to częstotliwość na poziomie marnych 20 minut...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43