Rozkłady tramwajowe od reformy 4/8 (sezon 2015/16)

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Łukasz
Posty: 10706
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 11 maja 2015, 18:35

Może to się ze 3 dni ładuje...
ŁK

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25434
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 11 maja 2015, 18:44

Cala sieć faktycznie tyle by mogła. Wydolność BusMana jest koszmarna.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Łukasz
Posty: 10706
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 11 maja 2015, 18:58

Ech, przecież tych danych nie jest aż tak dużo... Ludzie przetwarzają miliardy rekordów... A w ogóle powstają tego Busmana jakieś nowe "duże" wersje, co by rewolucję w przechowywaniu/dostępie do danych robiły? Bo zawsze miałem wrażenie, że to jest system, gdzie jest 5 linii, co 15 minut każda - w dodatku napisany 20 lat temu...
ŁK

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 11 maja 2015, 19:06

Nie ma jakiegoś markowego programu do tych celów?

Łukasz
Posty: 10706
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 11 maja 2015, 19:11

TeeR :)

Nie wiem jak ten cały TARAN działa, co pokazuje autobusy na mapie :)
ŁK

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25434
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 11 maja 2015, 19:23

MichalJ pisze:Nie ma jakiegoś markowego programu do tych celów?
Jest kilka. Ale kosztuje zdecydowanie więcej. A ZTM na pieniądzach nie śpi.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
primoż
Posty: 3839
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 11 maja 2015, 20:12

pawcio pisze:A ZTM na pieniądzach nie śpi.
To może czas na likwidację dubli takich jak 521? :>

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25434
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 11 maja 2015, 20:24

Przecież nie można obciąć przewoźnikom kontaktów na pracę przewozowa aby zrobić z nimi coś innego.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 11 maja 2015, 20:43

pawcio pisze:
MichalJ pisze:Nie ma jakiegoś markowego programu do tych celów?
Jest kilka. Ale kosztuje zdecydowanie więcej. A ZTM na pieniądzach nie śpi.
Ile to jest to więcej? Przy miliardowym budżecie to będą fistaszki tak czy owak, a na pewno wydatek się zwróci.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 11 maja 2015, 20:46

Nie o to chodzi. Chodzi o szufladki w budżecie. Rada Miasta, te sprawy.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 11 maja 2015, 20:48

Nie na takie rzeczy Rada daje.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25434
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 11 maja 2015, 20:51

Dawała za czasów wczesnego Ruty. Teraz klimat i pozycja ZTM są znacznie słabsze.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7693
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 12 maja 2015, 12:49

MichalJ pisze:Misiek na pewno ci wyjaśni słuszność takiej informacji.
Nie słuszność, tylko genezę. Której ty od lat nie umiesz zrozumieć w przeciwieństwie do innych, wylewając frustracje na niewłaściwą stronę.
pawcio pisze:ZTM nakazał dostawić dopisek kurs skrócony nic nie zmieniając w danych elektronicznych.
Bo niedasię przecież wstawić znacznik do rozkładu służbowego, tak jak niedawałosię w przypadku 17.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
TranslatorPS
Posty: 635
Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
Lokalizacja: スハ・ベスキツカ乗務区

Post autor: TranslatorPS » 12 maja 2015, 18:29

#126

Nie znam specyfiki warszawskiej licencji BusMana, nie znam zresztą też szczegółów ładowania rozkładów, ale z mojej rocznej pracy w tym programie wiem, że przy ładowaniu rozkładu jednej linii z łączeniami, jedyne kursy innych linii w rozkładzie graficznym to te, z którymi połączona jest jakakolwiek brygada danego dnia. Trzeba mieć do reszty napchaną linię łączeniami, żeby nie wyrabiało - np. linia zjazdowa, która zbiera kursy z całej sieci do jednej zajezdni, w tym przypadku owszem, będą jaja (wiem z autopsji).

Inna sprawa to to, czy ZTM nie ma czasem komputerów z epoki kamienia łupanego - mój laptop dwurdzeniowy 2,3GHz z 4GB RAMu potrafi nieźle przymulić przy odświeżaniu linii zjazdowych w jednym z moich projektów, ale nie zajmuje to jednakowoż mi pół dnia...
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023

fraktal
Posty: 5502
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 15 maja 2015, 11:42

Wczoraj dowiedziałem się czegoś ciekawego - podobno linia 2 jest teraz tak skonstruowana, że nie ma normalnych postojów na M. Młociny, tylko raz na kilka kółek motorniczy ma przerwę, wynoszącą kilkadziesiąt minut, odstawiając tramwaj na tor techniczny. I teraz pytanie: w związku z tym, że 2 ma króciutką trasę, jeździ pod samą zajezdnią, a na Młocinach jest nowo wybudowana ekspedycja, to czy nie powinno tam być SWL-i - żeby tramwaj nie odpoczywał razem z motorowym? Może dzięki temu odzyskałoby się z jednego swinga, żeby móc go wysłać na inne linie w mieście?

Zablokowany