Nie umiem tego na poważnie skomentować
W zasadzie w tym miejscu mogę po prostu przestać komentować
Moderator: Wiliam
Nie umiem tego na poważnie skomentować
W zasadzie w tym miejscu mogę po prostu przestać komentować
Wyciąłeś argumenty, a potem się dziwisz, że nie rozumiesz. Ogólnie to mam w ogóle wrażenie, że ostatnio mało rozumiesz - co oczywiście nie znaczy, że masz rację. Widzę, że wracają stare zwyczaje.
O tym Służewcu to tak imo wcale mocno nie trzeba pamiętać, kluczowe jest Wierzbno i może kawałek Puławskiej (i to ten bez 222 czy 138). Sam jeżdżę czasem 18 zamiast metrem, ale sensu to żadnego nie ma, bo można spokojnie pójść coś zjeść w centrum i dogonić 18 metrem na Wierzbnie. Raczej na skręcie przy Krolikarni są pustki. Nawet jeśli 18 jest niezabieralna na Służewcu, to przy skręcie są wolne siedzące - a jej rola ciągle spada, bo co święto, kiedy rzeczywiście może lepiej jechać bezpośrednio, to jest zawieszona.pawcio pisze: Nawet gdyby, to wciąż do rozwiązania jest zagadka, dokąd od pl. Bankowego puścić pięć slotów z pl. Zbawiciela (Nowowiejska, Służewiec, Wyścigi, dwa razy Wilanów).
Ale to źle, że pojechałoby 15?
Jako pasażer dość często korzystający z 17 i 33 nie bardzo widzę korzyści z relacji skrętnej na Feminie, albowiem według moich obserwacji jednak większość pasażerów jedzie dalej na północ niż przesiada się na Trasę W-Z. Pomimo mojej niechęci do uruchamiania nowych szynowych relacji skrętnych to chyba prędzej zrozumiałbym utworzenie takowej na DWC, gdyby była odpowiednia infrastruktura, bo tam faktycznie prawie cały tramwaj potrafi się wyludnić na rzecz przesiadki na Alej Jerozolimskie i linii średnicowej.
Oczywiście. Zabierając 1 zabierasz potencjalną tarczkę dla krzykaczy (o zgrozo dla ZTM taka relacja może mieć wzięcie choć nie pasuje do obecnej wizji układu sieci). Zabierając kursy skrócone 9 krzykacz nie zauważy różnicy.
Na razie zauważyli brak 15 I tak źle, i tak niedobrze.Bywalec pisze:Oczywiście. Zabierając 1 zabierasz potencjalną tarczkę dla krzykaczy (o zgrozo dla ZTM taka relacja może mieć wzięcie choć nie pasuje do obecnej wizji układu sieci). Zabierając kursy skrócone 9 krzykacz nie zauważy różnicy.
Czyli jak 9pawcio pisze:Sprawdźcie, jak koordynacja 3+6 na Gocławku wychodzi na Okęciu i na odwrót. Bo to niestety byłby to eszelon Okęcie-Goclawek.
O kwestiach językowych już było w innym temacie, ja chciałbym zwrócić uwagę na samo meritum.Tramwajowa linia uzupełniająca 73 będzie jeździła (w kierunku Kawęczyńska -Bazylika) z Czynszowej przez Stalową, 11 Listopada, Targową, Kijowską, al. Tysiąclecia i Kawęczyńską do pętli Kawęczyńska-Bazylika, (a w kierunku Czynszowa) wyjedzie z pętli Kawęczyńska- Bazylika i przez al. Tysiąclecia, Kijowską, Targową, 11 Listopada, Stalową, Środkową, Wileńską i Czynszową dojedzie do pętli Czynszowa.
Tramwaje linii 13 i 23 nie będą jeździły, a kursujące według specjalnych rozkładów linie nr 18, 20, 26 pojadą zmienionymi trasami:
18 (w obu kierunkach) dojedzie do Placu Bankowego i skręci w al. Solidarności i dalej pojedzie Targową, Ratuszową , Jagiellońską do pętli Żerań FSO.
20 (w obu kierunkach) z al. Solidarności skręci w al. Jana Pawła i przez Słomińskiego, Starzyńskiego i Jagiellońską dojedzie do zajezdni Żerań FSO.
26 (w obu kierunkach) z al. Solidarności pojedzie w al. Jana Pawła i przez Słomińskiego, Starzyńskiego, Jagiellońską, Ratuszową, Targową, i Zamoyskiego do zajezdni Wiatraczna.
Dziś ok. 16 zamiast 17, 18 i 31 kazali korzystać ze 138.Autobus Czerwon pisze: ↑23 maja 2024, 19:18Chyba tylko w Warszawie da się zastąpić 4 linie tramwajowe jeżdżące co 15 minut (16 kursów/h, 3200 miejsc/h) jedną linią autobusową jeżdżącą co...15 minut xD (4 kursy/h, 520 miejsc/h).