Najlepsze lewarki z poszczegĂłlnych zajezdni.

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Awatar użytkownika
Janek1236
(viper1983)
Posty: 1115
Rejestracja: 24 kwie 2006, 15:28
Lokalizacja: Śródmieście/Bielany

Post autor: Janek1236 » 20 gru 2010, 20:35

ashir pisze:
beni pisze:W obecnej chwili znając parametry techniczne tej garstki lewarków to najlepiej śmiga 3144 i 1205 resztę bym do huty wysłał.
Dobrze też się trzyma według mnie 2418. Jak jechałem nim w czwartek to kierowca szybko osiągał dużą prędkość, a wygląda też dobrze (zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz). :grin:
2418 i 2952 to czołówka. Potem długo długo nic.. i 2306 ;-)

Awatar użytkownika
Matrix2441
Posty: 1885
Rejestracja: 08 lip 2010, 17:27

Post autor: Matrix2441 » 21 gru 2010, 8:45

BJ pisze:
Matrix2441 pisze:a na R-7 takim wozem jest 2320.
Eee po czym wnosisz? :neutral:
Silnik dobrze chodzi, jazda jest komfortowa, właściciel wozu dobrze nim jeździ.

Walas
Posty: 17108
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 21 gru 2010, 8:51

Matrix2441 pisze:
BJ pisze: Eee po czym wnosisz? :neutral:
Silnik dobrze chodzi, jazda jest komfortowa, właściciel wozu dobrze nim jeździ.
I na + jest to, że próbuje utrzymać ciepło w autobusie. Raz jak jechałem na 414 z Żerania do RZS to otwierał tylko te drzwi, przy których ktoś stał.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 21 gru 2010, 9:01

Walas pisze:I na + jest to, że próbuje utrzymać ciepło w autobusie. Raz jak jechałem na 414 z Żerania do RZS to otwierał tylko te drzwi, przy których ktoś stał.
To akurat jest na+, ale nie jeżeli podejść do tematu regulaminowo :)
Popatrz, jaka franca!

Awatar użytkownika
Matrix2441
Posty: 1885
Rejestracja: 08 lip 2010, 17:27

Post autor: Matrix2441 » 21 gru 2010, 9:44

#1205 ma niezły rozpęd, dobrą prędkość maksymalną (spokojnie 75 pójdzie), silnik pracuje bez zarzutu. A co do nowego schematu numerowania, to #1205 jest teraz zrobiony na bardziej nowoczesny wóz, ale nie pasuje to do prawie dwudziestoletniego wozu. Chociaż jeśli go tak zrobili, to znaczy, że jeszcze trochę pożyje.
A co do #2320 to jeszcze świetnie mu biegi wchodzą. Jak jest u niego od strony kratownicy itp. to nie wiem, bo mając 14 lat niewiele można stwierdzić. O takie sprawy można pytać @Flasha.

bartoni722
Posty: 12142
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 21 gru 2010, 10:37

Na "Woronicza" i tak R-7 rlz. Biegi i silnik płynnie chodzą, szybko się rozpędza, nawet jeszcze z wyglądu nie jest złomem. (jak np. 1236).
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
primoż
Posty: 3824
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 06 lip 2011, 1:19

2418 na dzisiejszym 414. Trzeba przyznać, że wóz się dobrze rozpędza (bo i miał gdzie). Ponadto niezapomniany ryk silnika, a im szybciej tym głośniej. Ogólnie rzecz biorąc zajebista jazda. Na minus są okna, które trzeba otworzyć z uderzenia, bo się trudno otwierają (w odróżnieniu od 2952). Mimo wszystko chciałbym, żeby jak najdłużej pojeździł ten 2418.

ODPOWIEDZ