Komunikacja miejska na Gocławiu i Saskiej Kępie

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Ikarusomaniak
Posty: 365
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:54
Lokalizacja: znad Tagu

Post autor: Ikarusomaniak » 15 sty 2006, 14:07

pawcio pisze:A w bezprzystankowe 507 nie wierzę.
To kwestia upierania się przy tym od samego początku. Po prostu w projekcie musi być czarno na białym, że między RW a Afrykańską 507 się NIE zatrzymuje ;) . Naprawdę nie widzę sensu zatrzymywania 507 na Saskiej Kępie i myślę, że może się to udać, bo np. z Francuskiej do RW jest naprawdę blisko. Poza tym musi to być ekwiwalent E-5 na tym odcinku.
pawcio pisze:A sądząc po zapełnieniu porannym 410 i E-5 większość Gocławia miałaby podobne zdanie.
Trudno powiedzieć, jak by sytuacja wyglądała przy 507 jeżdżącym Marszałkowską, może ludzie wybierają E-5 dlatego, że 410 teraz nie skręca albo dlatego, że ma ten kijowy objazd :-? .

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 15 sty 2006, 14:11

Ikarusomaniak pisze: Trudno powiedzieć, jak by sytuacja wyglądała przy 507 jeżdżącym Marszałkowską, może ludzie wybierają E-5 dlatego, że 410 teraz nie skręca albo dlatego, że ma ten kijowy objazd :-? .
Myślę, że to pierwsze. Na tym objeździe zauważyłem 410 traci zwykle jakieś 3 minuty w szczycie w stosunku do poprzedniej trasy, ale to jest do przeżycia.
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 15 sty 2006, 14:16

Rano traci nawet więcej. A po południu ma zdecydowanie za długi rozkład (przynajmniej 2-3 minuty). A E-5 trzeba pchnąć póki co przez Zwycięzców i Wał Miedzeszyński, by krócej stało w korku na Trasie Łazienkowskiej.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Ikarusomaniak
Posty: 365
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:54
Lokalizacja: znad Tagu

Post autor: Ikarusomaniak » 15 sty 2006, 14:21

pawcio pisze:A E-5 trzeba pchnąć póki co przez Zwycięzców i Wał Miedzeszyński, by krócej stało w korku na Trasie Łazienkowskiej.
A wtedy się odezwie Katowicka i jak wlezie, to już się jej nie pozbędziemy :-? . W obecnej sytuacji 410 może i jedzie nieco dłużej, ale nikomu nie przychodzi do głowy, by zatrzymywało się na Brazylijskiej (i, mam nadzieję, na Międzynarodowej :twisted:).

Awatar użytkownika
Colony
Posty: 2932
Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
Kontakt:

Post autor: Colony » 15 sty 2006, 14:26

Ikarusomaniak pisze:A wtedy się odezwie Katowicka i jak wlezie, to już się jej nie pozbędziemy
Dlatego myślę, że będzie trzeba z tym poczekac do zakończenia remontu na Wale/Trasie. A Katowicka niech się czepi tramwaja. Jak się ma 138 i 151 to już jest nieźle.
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 15 sty 2006, 14:49

Myślę, że argument pod tytułem "to jest ekspres" powinien być wystarczający, by Saska Kępa mogła się pocałować. Zresztą ze 151 za bardzo nie korzysta (a objazd 151 udowadania, że może byc tak na stałe) a dostanie wzmocnienie 117 (8/18/12 jeżeli starczy brygad) więc powinno spokojnie wystarczyć.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 15 sty 2006, 16:20

Gość pisze:Częstotliwość też jest ważna... A czas przejazdu - 24 jedzie od N. Bemowa do RW 33/40 minut, 507 przez Górce i od DWC przez Poniatowszczka jechałoby 38/47, a przez Koło (np. Ciołka) 31/40, czyli praktycznie tyle samo co 24, ale dużo rzadziej.
Po pierwsze, zarejestruj się na Forum.
Po drugie, Twoje obliczenia są mylne.

Weźmy odcinek Orlich Gniazd - Dw. Centralny

24 ma 22-26 minut
507 obecne ma 24-31 minut.
Odejmij od tego drugiego 7, bo tyle się zyska jadąc przez Koło. Na odcinku Centralny - Rondo Waszyngtona przewaga autobusu tylko by się pogłębiła z racji tego tram ma więcej przystanków i ograniczenia prędkosci na moście.
Oczywiście, w szczycie korki mogłyby zdecydowania spowolnic 507, ale przecież 24 na przejeździe przez Pl. Zawiszy i Kercelak może i 5 minut stracić.

Dlatego, moim zdaniem, 507 ma uzasadnienie.

Awatar użytkownika
Ikarusomaniak
Posty: 365
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:54
Lokalizacja: znad Tagu

Post autor: Ikarusomaniak » 15 sty 2006, 21:47

pawcio pisze:Myślę, że argument pod tytułem "to jest ekspres" powinien być wystarczający, by Saska Kępa mogła się pocałować. Zresztą ze 151 za bardzo nie korzysta (a objazd 151 udowadania, że może byc tak na stałe) a dostanie wzmocnienie 117 (8/18/12 jeżeli starczy brygad) więc powinno spokojnie wystarczyć.
Tak, postulat zniesienia 151 w zamian za mocne 117 bardzo mi się podoba. Bo jest to też przesłanka do ewentualnego "bezprzystankowego" 507 między RW a Afrykańską. Problem może być tylko wtedy, gdy Saska Kępa zacznie się burzyć w obronie 151.

Awatar użytkownika
slupek
Posty: 512
Rejestracja: 15 gru 2005, 6:10
Lokalizacja: Stegny

Post autor: slupek » 15 sty 2006, 23:40

Ikarusomaniak pisze:Problem może być tylko wtedy, gdy Saska Kępa zacznie się burzyć w obronie 151.
Ale jedyne, co tracą to jednokierunkowy przystanek przy Prusie oraz niewykorzystywaną Kryniczną.
Poza tym mają jeszcze 138 jako dojazd na Rozdroże.

Awatar użytkownika
Ikarusomaniak
Posty: 365
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:54
Lokalizacja: znad Tagu

Post autor: Ikarusomaniak » 15 sty 2006, 23:45

slupek pisze:Ale jedyne, co tracą to jednokierunkowy przystanek przy Prusie oraz niewykorzystywaną Kryniczną.
Poza tym mają jeszcze 138 jako dojazd na Rozdroże.
Mi tego tłumaczyć nie musisz ;) .

Awatar użytkownika
slupek
Posty: 512
Rejestracja: 15 gru 2005, 6:10
Lokalizacja: Stegny

Post autor: slupek » 16 sty 2006, 0:08

Ikarusomaniak pisze:
slupek pisze:Ale jedyne, co tracą to jednokierunkowy przystanek przy Prusie oraz niewykorzystywaną Kryniczną.
Poza tym mają jeszcze 138 jako dojazd na Rozdroże.
Mi tego tłumaczyć nie musisz ;) .
Ale Saskiej Kępie trzeba :wink:

Maro D.
Posty: 238
Rejestracja: 14 gru 2005, 15:08
Lokalizacja: Gocławski Klan Samorządowy
Kontakt:

Post autor: Maro D. » 16 sty 2006, 12:23

Adrianuos pisze:Myśle,że przydałby się jeszcze autobus z Gocławia na Targówek bo nie ma i jeszcze na Włochy i na Bemowo. :-D
Tak...ja proponuje jeszcze ekspresa na Mańki-Wojdy i pośpiech na Błota a 111 na Wólkę. ;) Ale tak na poważnie: czy jest sens aby Gocław miał wszędzie linie? Moim zdaniem nie - to primo.

Secundo:

Włochy - kawałkiem zahacza E-5 i nic więcej tam nie potrzeba.
Bemowo - będzie 507, będzie i połączenie z tą dzielnicą.
Targówek - gdyby 416 jechało św. Wincentego to by zachaczyło fragment, ale czy zmieni trasę nie wiadomo. Ale nie jest tak źle bo przecież jest 509 + 169 z Wileniaka. Nic bezbośredniego nie jest potrzebne, bo już pisałem - po co linie w każdy rejon...
Gocławska linia mikrobusowa:

211 Gocław, Bora - Komorowskiego, Jugosłowiańska, Fieldorfa, Umińskiego, Rechniewskiego, Nowaka - Jeziorańskiego, Żymirskiego, Motorowa, Poligonowa, Grenadierów, Grochowska, Praga Płd. - Ratusz

Bo fantazja jest od tego O-)

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 16 sty 2006, 19:12

Gdyby Saskiej Kępie było mało, to zawsze można powrócić do 10 minut dla 111. Rezerwa w rozkładzie jest i to spora.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Ikarusomaniak
Posty: 365
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:54
Lokalizacja: znad Tagu

Post autor: Ikarusomaniak » 16 sty 2006, 21:44

pawcio pisze:Gdyby Saskiej Kępie było mało, to zawsze można powrócić do 10 minut dla 111. Rezerwa w rozkładzie jest i to spora.
Zobaczymy. Chociaż uważam, że ładowanie brygad w tę linię to zupełne marnotrawstwo.

Awatar użytkownika
floyd
Posty: 532
Rejestracja: 08 sty 2006, 19:09
Lokalizacja: saska kępa (międzynarodowa)
Kontakt:

Post autor: floyd » 16 sty 2006, 22:13

Ikarusomaniak pisze:
pawcio pisze:Gdyby Saskiej Kępie było mało, to zawsze można powrócić do 10 minut dla 111. Rezerwa w rozkładzie jest i to spora.
Zobaczymy. Chociaż uważam, że ładowanie brygad w tę linię to zupełne marnotrawstwo.
W międzyszczycie nie jest tak źle i kursowanie co 12 minut wystracza. Za to pocięcie wieczorem to jakies nieporozumienie. Coś mi sie zdaje, że niedługo 111 będzie przykładem dobrej linii zniszczonej przez zaniżanie częstotliwości.

ODPOWIEDZ