O trybie SB

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

NR
(tygrys)
Posty: 3178
Rejestracja: 03 gru 2007, 8:53
Lokalizacja: Dzielnica Bemowo m. st. Warszawy

Post autor: NR » 23 lip 2009, 23:12

W TW są nowe zasady przeprowadzania trybu SB
- wozy odjeżdżają z krańca tylko w czasie następnych z możliwością puszczania wozów równo pomiędzy brygadami Totalna bzdura, ciekawe co będzie jak wozy zjadą w stadzie na przyklad w sztuk a częstotliwość wynosi np.10 minut. Gdzie będą te wozy stać ?
- SB od przyjazdu 10' po odjeździe szczególnie w przypadku zatrzymań i krótkich postojów
- Skróty realizowane bez pasażerów

Awatar użytkownika
JKTpl
Posty: 3493
Rejestracja: 12 lis 2008, 12:40
Kontakt:

Post autor: JKTpl » 23 lip 2009, 23:33

- Skróty realizowane bez pasażerów
To może jeszcze zrobią zjazdy bez pasażerów, co? ](*,)

NR
(tygrys)
Posty: 3178
Rejestracja: 03 gru 2007, 8:53
Lokalizacja: Dzielnica Bemowo m. st. Warszawy

Post autor: NR » 23 lip 2009, 23:36

Ale podobno zarządzeniem wewnętrznym jest to że utrzymują tylko zmianę dt. 10min a resztę robią po staremu :D

Awatar użytkownika
Sadek
Posty: 432
Rejestracja: 21 wrz 2006, 20:39
Lokalizacja: Warszawa Młynów oraz R-1 Woronicza

Post autor: Sadek » 24 lip 2009, 11:31

JKTpl pisze:
- Skróty realizowane bez pasażerów
To może jeszcze zrobią zjazdy bez pasażerów, co? ](*,)
Większość zjazdów jest bez pasażerów , na "Przejeździe Technicznym"

altar
Posty: 884
Rejestracja: 03 kwie 2008, 11:48
Lokalizacja: Warszawa-Wilanów

Post autor: altar » 24 lip 2009, 11:32

W TW?
Wilanowski miłośnik KM i zakładu R-1.
Objęty obsługą linii 116, 139, 164, 180, 217, 317, 519, 522, 700, 710, 724, E-2, N31, N50, N81.
ZP Instytut Neurologii, ZP Łowcza i ZP Sobieskiego.

Awatar użytkownika
JKTpl
Posty: 3493
Rejestracja: 12 lis 2008, 12:40
Kontakt:

Post autor: JKTpl » 24 lip 2009, 11:36

ZTCW, to wszystkie zjazdy oprócz awaryjnych są pod samą bramę zakładu...

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 24 lip 2009, 22:16

JKTpl pisze:
- Skróty realizowane bez pasażerów
To może jeszcze zrobią zjazdy bez pasażerów, co? ](*,)
takie skróty tylko denerwują pasażerów, jak np. po zatrzymaniu tramwaj kończy na Narutowicza i potem trzeba czekać nie wiadomo ile na dalsze połączenie...
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

NR
(tygrys)
Posty: 3178
Rejestracja: 03 gru 2007, 8:53
Lokalizacja: Dzielnica Bemowo m. st. Warszawy

Post autor: NR » 22 sie 2009, 2:09

Czy może coś wiadomo na temat zmian przepisów określających sposób przeprowadzenia TSB w związku z nowym porozumieniem ZTM - MZA :?:

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25428
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 22 sie 2009, 10:15

O jakim nowym porozumieniu mówisz?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 22 sie 2009, 12:51

Pewnie o nowej umowie wieloletniej.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

pawulon
Posty: 528
Rejestracja: 02 sty 2008, 21:26
Lokalizacja: os Zerzeń

Post autor: pawulon » 12 wrz 2009, 0:57

Nie wiem jak opisać to zdarzenie, bo czy kierowca może sam zadecydować o trybie SB? Dzisiaj dziwna sytuacja na 147: otóż z uwagi na panujące korki na trasie jechały sobie dwie brygady jedna za drugą w stronę Dw Wschodniego (Kijowska) - widziane na Zwoleńskiej. Jedna jechała z ludźmi druga natomiast miała na wyświetlaczu PT. Przecież gdyby obowiązywał tryb SB, to tak brygada powinna możliwie najszybciej dostać się na dugą pętlę, a nie jechać po trasie! Po za tym, czy przewoźnik może wprowadzić taki tryb drogą radiową/telefoniczną? W drugą stronę również przyjechały dwie brygady (z czego druga to znowu ta sama brygada co wcześniej miała PT) i w obu byli pasażerowie, chociaż w tej pierwszej zdecydowanie więcej!
the best 147!!

Awatar użytkownika
Michasiek
Posty: 9
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:13
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Michasiek » 13 wrz 2009, 1:04

pawulon pisze:Nie wiem jak opisać to zdarzenie, bo czy kierowca może sam zadecydować o trybie SB? Dzisiaj dziwna sytuacja na 147: otóż z uwagi na panujące korki na trasie jechały sobie dwie brygady jedna za drugą w stronę Dw Wschodniego (Kijowska) - widziane na Zwoleńskiej. Jedna jechała z ludźmi druga natomiast miała na wyświetlaczu PT. Przecież gdyby obowiązywał tryb SB, to tak brygada powinna możliwie najszybciej dostać się na dugą pętlę, a nie jechać po trasie! Po za tym, czy przewoźnik może wprowadzić taki tryb drogą radiową/telefoniczną? W drugą stronę również przyjechały dwie brygady (z czego druga to znowu ta sama brygada co wcześniej miała PT) i w obu byli pasażerowie, chociaż w tej pierwszej zdecydowanie więcej!
Przewoźnik jak najbardziej może tryb SB zarządzić drogą radiową.
Michasiek

NR
(tygrys)
Posty: 3178
Rejestracja: 03 gru 2007, 8:53
Lokalizacja: Dzielnica Bemowo m. st. Warszawy

Post autor: NR » 14 wrz 2009, 0:15

Michasiek pisze:
pawulon pisze:Nie wiem jak opisać to zdarzenie, bo czy kierowca może sam zadecydować o trybie SB? Dzisiaj dziwna sytuacja na 147: otóż z uwagi na panujące korki na trasie jechały sobie dwie brygady jedna za drugą w stronę Dw Wschodniego (Kijowska) - widziane na Zwoleńskiej. Jedna jechała z ludźmi druga natomiast miała na wyświetlaczu PT. Przecież gdyby obowiązywał tryb SB, to tak brygada powinna możliwie najszybciej dostać się na dugą pętlę, a nie jechać po trasie! Po za tym, czy przewoźnik może wprowadzić taki tryb drogą radiową/telefoniczną? W drugą stronę również przyjechały dwie brygady (z czego druga to znowu ta sama brygada co wcześniej miała PT) i w obu byli pasażerowie, chociaż w tej pierwszej zdecydowanie więcej!
Przewoźnik jak najbardziej może tryb SB zarządzić drogą radiową.
Prywatni przewoźnicy wielokrotnie ( a najczęściej Mobilis) prowadzą taki tryb ale tylko w przypadku obsługi całości linii.
W MZA tryb prowadzą ekspedytorzy i instruktorzy - dyspozytorzy z CR

---
Jeżeli zachodzi konieczność dokonania skrótu, np. z powodu możliwości niezrealizowania ostatniego odjazdu z danego krańca, wtedy możliwy jest skrót za zgodą dyżurnego ZTM

Paweł D.
Posty: 5336
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 14 wrz 2009, 8:37

NR pisze:Jeżeli zachodzi konieczność dokonania skrótu, np. z powodu możliwości niezrealizowania ostatniego odjazdu z danego krańca, wtedy możliwy jest skrót za zgodą dyżurnego ZTM
Bzdura i to nawet logiczna. Ekspedytorzy robią skróty na bieżąco, tak, jak wozy na krańce przyjeżdżają. Gdyby każdy skrót mieli konsultować z dyżurnym ZTM, zamiast pilnowania odjazdów wisieli by na słuchawce.

Awatar użytkownika
marcus
Posty: 612
Rejestracja: 20 wrz 2008, 23:24
Lokalizacja: Ursus

Post autor: marcus » 14 wrz 2009, 9:37

Paweł D. pisze:
NR pisze:Jeżeli zachodzi konieczność dokonania skrótu, np. z powodu możliwości niezrealizowania ostatniego odjazdu z danego krańca, wtedy możliwy jest skrót za zgodą dyżurnego ZTM
Bzdura i to nawet logiczna. Ekspedytorzy robią skróty na bieżąco, tak, jak wozy na krańce przyjeżdżają. Gdyby każdy skrót mieli konsultować z dyżurnym ZTM, zamiast pilnowania odjazdów wisieli by na słuchawce.
Skrót za zgodą CR ZTM stosuje się jedynie wtedy, gdy zachodzi konieczność skracania, a nie wprowadza się trybu SB.

ODPOWIEDZ