Komunikacja na Powiślu
Moderator: Wiliam
Jak to było? Chcieli ożywić bulwary i skwerek Kahla?
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27406
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Czemu tylko 127 i tylko w jedną stronę? Krok we właściwym kierunku niby, ale dziwnie to wygląda.Matt Cubis pisze:Od poniedziałku 127 będzie podjeżdżać do stacji Metra Centrum Nauki Kopernik.
http://www.ztm.waw.pl/aktualnosci.php?i=1856&c=100&l=1
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
W drugą stronę musiałbyś je prowadzić pod prąd, a to pewnie wymaga trochę więcej zachodu. 118 może zostało, jak jest, bo ultraważna obsługa Zajęczej?
Lokalizacja przystanku Metro CNK na Tamce jest dość niekorzystna (ale komu w tym mieście chciałoby się projektować chociażby specjalną śluzę z prawego pasa na skręt w W. Kościuszkowskie).
Lokalizacja przystanku Metro CNK na Tamce jest dość niekorzystna (ale komu w tym mieście chciałoby się projektować chociażby specjalną śluzę z prawego pasa na skręt w W. Kościuszkowskie).
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
Przypominam, że ZTM na początku chciał wytyczyć kontrapas dla autobusów by można było dowozić do metra od strony Mariensztatu, ale na to nie zgodził się IR.
Już go nie ma, więc powinno się wrócić do tego pomysłu.
Chcieli mieć mniej problemów przy budowie stacji?Wolfchen pisze:Jak to było? Chcieli ożywić bulwary i skwerek Kahla?
Wychodziło za duże pochylenie torów pod skarpą?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
-
- Posty: 2843
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Na upartego dałoby się zrobić pojazd w formie lewoskrętnej. Tylko wtedy ludzie musieliby uważać, w co wsiadają przy metrze.Dantte pisze:W drugą stronę musiałbyś je prowadzić pod prąd, a to pewnie wymaga trochę więcej zachodu. 118 może zostało, jak jest, bo ultraważna obsługa Zajęczej?
Chyba nie ma lewoskrętu z Dobrej w Tamkę w stronę Wisły. Czyli i tak zmiana organizacji ruchu i tak.
Niech jeszcze dwa kółka zrobi. Dla zasady...
Na prawdę ten podjazd pod metro jest taki potrzebny by takie wygibasy robić? Z rejonu BUWu można spokojnie tam dojść. Z Zajęczej jeszcze bliżej. Trzeba się pogodzić z tym, że ta stacja nie jest dobra do prawie żadnych przesiadek - jedyną którą można rozważać to ta w kierunku praskim (dziś: 102, 162, być może E1)
Na prawdę ten podjazd pod metro jest taki potrzebny by takie wygibasy robić? Z rejonu BUWu można spokojnie tam dojść. Z Zajęczej jeszcze bliżej. Trzeba się pogodzić z tym, że ta stacja nie jest dobra do prawie żadnych przesiadek - jedyną którą można rozważać to ta w kierunku praskim (dziś: 102, 162, być może E1)
127 to nie tylko rejon BUWu, ale i Solec.
Stację trzeba przybliżyć ludziom, a jak się nie da fizycznie, to trzeba tam po prostu podciągnąć linie z Dobrej, bo dla nich to minuta różnicy.
Stację trzeba przybliżyć ludziom, a jak się nie da fizycznie, to trzeba tam po prostu podciągnąć linie z Dobrej, bo dla nich to minuta różnicy.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
Bez sensu jest to kręcenie. Zajęcza wcale nie jest tak daleko. Niektóre ZP są bardziej rozproszone względem siebie niż Zajęcza względem metra. Nawet chociażby stacja metra pl. Wilsona względem przystanku 08 czy 05. Trochę spacerku pasażerom nie zaszkodzi.
-
- Posty: 2843
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
To nietypowe dla mnie [zwykle popieram jak najmniejsze odległości między przystankami w miejscach przesiadek], ale akurat w tym przypadku się zgadzam.
Powiem więcej - kolejny argument przeciwko tej zmianie to sytuacja, iż tak naprawdę żaden z obsługiwanych przez 127 przystanków w zespole przy metrze nie znajduje się zbyt blisko wejścia na stację.
Zmiana tylko wydłuża dojazd pasażerom tranzytowym i likwiduje wspólny przystanek linii wzdłuż Dobrej, jakim była Zajęcza.
Powiem więcej - kolejny argument przeciwko tej zmianie to sytuacja, iż tak naprawdę żaden z obsługiwanych przez 127 przystanków w zespole przy metrze nie znajduje się zbyt blisko wejścia na stację.
Zmiana tylko wydłuża dojazd pasażerom tranzytowym i likwiduje wspólny przystanek linii wzdłuż Dobrej, jakim była Zajęcza.
A dziesiątki tysięcy korzystają z takiego dojazdu do metra.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!