Komunikacja na Powiślu

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27407
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Komunikacja na Powiślu

Post autor: fik » 01 wrz 2008, 21:25

R-11 Kleszczowa pisze:127 po przekierowaniu na Powiśle :p :idea:
A co miałoby robić 127 na Powiślu? Proszę o odpowiedź ze szczególnym uwzględnieniem problemu 118 ;)
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 01 wrz 2008, 22:39

Fikander pisze:
R-11 Kleszczowa pisze:127 po przekierowaniu na Powiśle :p :idea:
A co miałoby robić 127 na Powiślu?
Zasadniczo kursować ;) A tak na poważnie - myślę, że interesująco wyglądałoby 127 z Bródno (nie wdaję się w dyskusję na temat trasy tamże) przez Grota, Wisłostradę i Powiśle do Śródmieścia. Oczywiście za 118 i 506 :-k Co do 118 na Mokotowie :> Nie wiem - oddaje pałeczkę komuś innemu ;)
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27407
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 01 wrz 2008, 22:42

O 127 jako zastępstwie za 506 zapomnij - nie będzie oferować połączenia prawie-pod-UW, a do szeroko pojętego centrum będzie chyba najwolniejszym z istniejących połączeniem; o potrzebie istnienia linii Bródno - Wisłostrada - Powiśle - Centralny świadczy chyba dobitnie frekwencja i częstotliwość 118.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 01 wrz 2008, 22:44

Ogólnie nie mam zamiaru upierać się przy trasie przez Grota. W każdym razie chętnie wyzbyłbym się 127 z Marszałkowskiej. Powiśle/Solec wydają się idealne - szczególnie, że obecnie komunikację ma tam raczej sporo wad.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25373
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 01 wrz 2008, 22:48

Na Powiślu, to ja bym raczej widział 512 jako 128 co 10/15/15 już bez 307 na Zaciszu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27407
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 01 wrz 2008, 22:49

R-11 Kleszczowa pisze:W każdym razie chętnie wyzbyłbym się 127 z Marszałkowskiej.
Nie ty jeden, ale, litości, Wisłostrada nie jest generatorem, tylko wsysaczem potoków.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 01 wrz 2008, 23:00

Fikander pisze:
R-11 Kleszczowa pisze:W każdym razie chętnie wyzbyłbym się 127 z Marszałkowskiej.
Nie ty jeden, ale, litości, Wisłostrada nie jest generatorem, tylko wsysaczem potoków.
Zgoda - dlatego nie będę się upierał. Jednak 127 na Powiślu wydaje mi się ciekawym rozwiązaniem (choćby miało kończyć na Mariensztacie) :-k
pawcio pisze:Na Powiślu, to ja bym raczej widział 512 jako 128 co 10/15/15 już bez 307 na Zaciszu.
Przez Most Świętokrzyski i potem Dobrą, Książęcą :?: Kiepsko to widzę.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27407
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 01 lis 2008, 22:33

R-11 Kleszczowa pisze:
Fikander pisze: Nie ty jeden, ale, litości, Wisłostrada nie jest generatorem, tylko wsysaczem potoków.
Zgoda - dlatego nie będę się upierał. Jednak 127 na Powiślu wydaje mi się ciekawym rozwiązaniem (choćby miało kończyć na Mariensztacie) :-k
no to może tak

127 jako się rzekło Włochy - Mariensztat via Powiśle
500 Arkadia - Bródno, wiadomo silne.
118 Bródno - Znana na przykład, przyzwoite. Znana niby potrzebuje czegoś poza 522, pod BUWem zastąpi 150, pozwoli na całkowite wycofanie 506 z Bródna.
182 tniemy od strony Pragi na GUSie i gdzieś upychamy (Bastian miał fajny pomysł OIDP).
506 na Mariensztat, E-6 piach. Rozumie się samo przez się.
150 Narutowicz - Szczęśliwice, ew. Narutowicz - Reduta via Szczęśliwice, na Liberach. Wiadomo.
2xx Centralny, Kazimierzowska, Woronicza, wjazd kieszeniowy na Spartańską, Konstruktorska, Wołoska, Gotarda, Bokserska, wybrane kursy dalej w kryterium uliczne Postępu, Cybernetyki, TAŚMOWA, Marynarska, Postępu, Bokserska...; 141 oczywiście wycofujemy z uwariantowania. Taki socjal mokotowsko-służewiecki, z dowozem do szpitali obecnie realizowanym przez 118, i obsługą Służewca w lepszym wydaniu niż obecne 141.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

geograf_OSU
Posty: 868
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:12

Post autor: geograf_OSU » 01 lis 2008, 23:50

Fikander pisze:500 Arkadia - Bródno, wiadomo silne
Rozumiec ze E-3 to piachu?

Lepiej chyba zeby do Radoslawa dojezdzalo aby byly przesiadki do tramwajow. Linia bylaby za silna aby krancowac jak E-3, wiec moznaby zrobic kryterium: Radoslaw-Jana Pawla II-Stawki-Okopowa-Radoslaw. Czy daloby sie zaimprowizowac kraniec gdzies na Stawkach?
Fikander pisze:118 Bródno - Znana
mozna dokladniej?

Nie mozna od razu zrobic porzadku z 105 i 155. Np. tak:

105 Os. Gorczewska-...-Swietokrzyska-trasa 155-Torwar
118 Znana-trasa 155-Tamka-...-Brodno
155 kasacja
Fikander pisze:2xx Centralny, Kazimierzowska, Woronicza, wjazd kieszeniowy na Spartańską, Konstruktorska, Wołoska, Gotarda, Bokserska, wybrane kursy dalej w kryterium uliczne Postępu, Cybernetyki, TAŚMOWA, Marynarska, Postępu, Bokserska...; 141 oczywiście wycofujemy z uwariantowania. Taki socjal mokotowsko-służewiecki, z dowozem do szpitali obecnie realizowanym przez 118, i obsługą Służewca w lepszym wydaniu niż obecne 141.
ZP Centrum Targowe jednak ma wziecie w szczycie.

Websterek
Posty: 628
Rejestracja: 18 gru 2007, 21:02
Lokalizacja: ZP 1145

Post autor: Websterek » 01 lis 2008, 23:55

Chyba, że pokombinować z krańcem pod Arkadią, tak jak 527. Wywalić cześć turystyków i wstawić tam 500 ( oczywiście, tylko z jednej strony ).

reserved
Posty: 14623
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 02 lis 2008, 9:57

Fikander pisze:150 Narutowicz - Szczęśliwice
A jest na Narutowiczu jeszcze miejsce?
Może i dobra myśl, ale tak trochę dziwnie. Nie wyobrażałbym sobie nigdy takiej linii...

slav
Posty: 233
Rejestracja: 04 lip 2007, 14:20

Post autor: slav » 02 lis 2008, 10:35

geograf_OSU pisze:105 Os. Gorczewska-...-Swietokrzyska-trasa 155-Torwar
118 Znana-trasa 155-Tamka-...-Brodno
155 kasacja
Generalnie popieram, ale co na Karolin, tylko 112?

195
Posty: 516
Rejestracja: 27 maja 2007, 12:47

Post autor: 195 » 02 lis 2008, 10:47

geograf_OSU pisze:Nie mozna od razu zrobic porzadku z 105 i 155. Np. tak:

105 Os. Gorczewska-...-Swietokrzyska-trasa 155-Torwar
118 Znana-trasa 155-Tamka-...-Brodno
155 kasacja
pomysł nie jest zły ale ja bym zrobił tak:
105 :arrow: Stare Bemowo--...-Świętokrzyska-trasa 155 do Torwaru. (6-8/12/15)
Dlaczego? Ponieważ 105 jest bardzo dobrze wykorzystywane na odc. Stare Bemowo-Os.Górczewska i ten odc jeszcze ta linia powinna obsługiwać.
118 :arrow: Suwalska-CH.Reduta :?: nie wiem co do tej linii gdzie ją umiejscowić. Napewno należy ją wycofać ze Spartańskiej zastępując np. linią 218 Rakowiecka Kościół-Ursynów PŁN. wraz ze skróceniem 107 do <M>Wilanowska od strony Centrum.
125 :arrow: Wiatraczna-Międzylesie. Zastąpienie na Powiślu przez silne 105 i 506
127 :arrow: kasacja
155 :arrow: Pl.Trzech Krzyży-Karolin potrzebne jest połączenie Pl.3 Krzyży-Rodno ONZ
158 :arrow: do Nowych Włoch
506 :arrow: Os.Górczewska-Mariensztat 6-8/12/15 baj baj E-6 :D

slav
Posty: 233
Rejestracja: 04 lip 2007, 14:20

Post autor: slav » 02 lis 2008, 10:52

195 pisze:155 Pl.Trzech Krzyży-Karolin potrzebne jest połączenie Pl.3 Krzyży-Rodno ONZ
Dwie liniie z Grzybowskiej na PTK?

195
Posty: 516
Rejestracja: 27 maja 2007, 12:47

Post autor: 195 » 02 lis 2008, 11:21

slav pisze:Dwie liniie z Grzybowskiej na PTK?
kurna mi chodzi głównie o zastąpienie 105 na odc. PTK-Rondo ONZ. A to że 155 zaraz po Rondzie ONZ spotyka się z 151 nie zaszkodzi chyba nikomu?

ODPOWIEDZ