Strona 9 z 23

Zajezdnia R-5 Annopol

: 09 lut 2017, 23:34
autor: Łukasz
A ile to się sztuk wykoleja na miesiąc przy wyjazdach? To największy problem xxi wieku? Pomijając sam zakład, to włączenie się nie musi polegać na zakręcie 90 stopni po okręgu (tak, tam jakiś cos^3 jest a nie okrąg). Pociągi jakoś umieją się włączyć w linię z prędkością 100-120/h, może i na tramwajach się da wygospodarować miejsce na płynniejsze włączenie się!

A 150 tramwajów akurat będzie zjeżdżać głównie w godzinach 22-0:30, ale nie wszystkie 150 wieczorem. Jeden na 2 minuty to nie tak dużo, priorytet jest, ruch o tej godzinie niewielki, poza tym ze 30 to będą jedynki, trójki, czwórki - które i tak by tam dojechały. Największym problemem IMO będzie to, ze po 22 z Bródna to już mało co wróci...

A z innych zakładów ile teraz wyjeżdża? Bo jak jest 750 teamów (a jest), to z któregoś musi co najmniej 150 jechać.

Zajezdnia R-5 Annopol

: 10 lut 2017, 6:05
autor: pawcio
Żoliborz 134 Mokotów 130. Mokotów z racji bałaganu pod bramą ma wyłączony pomiar punktualności na wyjazdach a zajechania są na porządku dziennym.

Zajezdnia R-5 Annopol

: 10 lut 2017, 10:04
autor: Stary Pingwin
To są plusy ujemne wyjazdu w jednym kierunku. W XXI nie można uruchomić wszystkich faz sygnalizacji świetlnej.

Zajezdnia R-5 Annopol

: 11 lut 2017, 8:10
autor: KwZ
Można, to tylko kwestia priorytetów. Skręty puszek ważniejsze.

Zajezdnia R-5 Annopol

: 11 lut 2017, 17:05
autor: drobert
Ja cały czas uważam, że przy R-3 przeszło minuta dla Wołoskiej to za dużo. Dziś na każdy cyklu przejechało po kilka samochodów, piesi dawno przeszli a światło cały czas zielone. Później brakuje czasu dla innych. Do tego wzbudzanie dla 17 przez które od pętli do pierwszego przystanku można jechać pięć minut no ale lepiej jak tramwaj stoi kilka minut niż samochody miałyby stać kilka sekund dłużej.

Zajezdnia R-5 Annopol

: 12 mar 2019, 10:09
autor: Stary Pingwin
Tak sobie siedzę i myślę. Żeby zachować aktualne nazewnictwo, zajezdnia Annopol powinna nazywać się Zajezdnia Białołęka, tak jak pozostałe zajezdnie tramwajowe, od nazwy dzielnicy. Jeżeli przyjmiemy nazewnictwo przedwojenne, to może zostać Annopol. Wtedy zajezdnie nazywano od nazwy dzielnic, osiedli a nawet ulic.

Zajezdnia R-5 Annopol

: 12 mar 2019, 19:53
autor: Glonojad
A chciałbyś mówić znajomym, że robisz w "Zakładzie Białołęka"? :D

Zajezdnia R-5 Annopol

: 12 mar 2019, 20:44
autor: Yelonker
Zajezdnia Żoliborz od ćwierćwiecza nie jest już na Żoliborzu. Nazwa Annopol przynajmniej raczej nie ucieknie z rejonu zajezdni, za to pomysł podziału Białołęki na dwie dzielnice powraca raz na jakiś czas.

Zajezdnia R-5 Annopol

: 12 mar 2019, 22:39
autor: Stary Pingwin
Glonojad pisze:
12 mar 2019, 19:53
A chciałbyś mówić znajomym, że robisz w "Zakładzie Białołęka"? :D
Przecież ja nie dożyję otwarcia tego zakładu.

Zajezdnia R-5 Annopol

: 07 paź 2019, 9:10
autor: tatra
Jak tam z budową R 5 ? W 2021 zaczną się dostawy nowych wozów część pójdzie na wymianę za 105 ki ale reszta musi gdzieś stać.

Zajezdnia R-5 Annopol

: 07 paź 2019, 9:35
autor: Flash8222
Z jaką budową 🤣🤣🤣

Zajezdnia R-5 Annopol

: 07 paź 2019, 15:50
autor: tatra
Nie bardzo nadążam czyżby R5 Annopol nie wyszedł z fazy projektu i pasą się tam krowy.

Zajezdnia R-5 Annopol

: 07 paź 2019, 15:57
autor: ashir
R-5 Annopol jest chyba na tym samym etapie co R-5 Redutowa? :D

Zajezdnia R-5 Annopol

: 07 paź 2019, 16:09
autor: tatra
Czyli nowe wozy będą nocowały na pętlach i nie używanych odcinkach torowisk.

Zajezdnia R-5 Annopol

: 07 paź 2019, 16:13
autor: Łukasz
tatra pisze:Czyli nowe wozy będą nocowały na pętlach i nie używanych odcinkach torowisk.
Stare chyba ;p