Sąd nad 175

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10660
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 25 mar 2013, 9:20

Ależ Wiślicka to dwa przystanki przed pętlą...
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Szeregowy_Równoległy
Szeregowe Chamidło
Posty: 14095
Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37

Post autor: Szeregowy_Równoległy » 25 mar 2013, 9:29

kajo pisze:Przy WUMie jest porządnie zapełniona, podobnie do 175, szczególnie, że z reguły jedzie tuż przed nim. Także gdyby ją nieco podbić mogłoby to wręcz pozytywnie wpłynąć na obsługę odcinka od racławickiej/pruszkowskiej do centrum.
A między Pruszkowską/Racławicką zostawić 188, które jeździ zbyt rzadko jak na jedyną sensowną linię na tym odcinku i 504, które omija większość przystanków, z których pasażerowie 175 korzystają, a do 17 stycznia nie dojeżdża w ogóle? No i to nie przy WUM to 128 ma być porządnie zapełnione, mnie interesuje jak zapełnione wjeżdża na Rakowiec :arrow: centrum. Bo moim zdaniem określanie tego mianem zapełnienia to przesada. Ot, parę osób stoi w solówce, czyli szału nie ma.
129, 177, 178, 187, 194, 197, 207, 716, 401, 517, N35, N85, R1, R3, S1.

Nazywam się Major Bień

reserved
Posty: 14654
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 25 mar 2013, 9:38

Czy da się skręcić z Trasy Łazienkowskiej od strony Ochoty na Pl. Na Rozdrożu w Al. Ujazdowskie w kierunku centrum i odwrotnie? Myślałem o tym, żeby 188 wzmocnione (zamiast 175) pociągnąć na trasie LOTNISKO CHOPINA - Żwirki i Wigury - Al. Armii Ludowej - Al. Ujazdowskie - Nowy Świat - Krakowskie Przedmieście - PL. PIŁSUDSKIEGO a w pozostałej części trasy 188 dać coś w zamian. Ale nie przypominam sobie, żeby takowy skręt istniał... Wtedy byłby wilk syty i owca cała.

RobertP
Posty: 209
Rejestracja: 29 sty 2012, 22:48

Post autor: RobertP » 25 mar 2013, 9:41

Nie. Chyba że przez Pl. Unii ;)

reserved
Posty: 14654
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 25 mar 2013, 9:42

A to bardzo problematyczne będzie? Może warto pokombinować z takim czymś? Mamy jedną linię zamiast dwóch (oszczędność), relacje w zasadzie w większości pozostają natomiast nie mamy dubla kolei. Tylko co zamiast 188 na Pradze... nie da się pokombinować z 523 i go wzmocnić skoro i tak jest wiele narzekań, że jeździ za rzadko?

RobertP
Posty: 209
Rejestracja: 29 sty 2012, 22:48

Post autor: RobertP » 25 mar 2013, 9:55

Czy problematyczne? TŁ ten odcinek przejedziesz w 3 minuty, przez Pl.Unii.... 10? Poza tym kwestia przystanków tego 175: Metro Politechnika a następny..... rozdroże? Bo po drodze nie mija żadnych innych słupków. Dostawianie nowych w istniejących zespołach przystankowych też się chyba mija z celem bo jak to zorganizować (w sensie lokalizacyjnym)?

reserved
Posty: 14654
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 25 mar 2013, 9:59

A Waryńskiego - Pl. Konstytucji - Piękna - Al. Ujazdowskie mogłoby trochę komplikować skręty... :-k

Teokryt
Posty: 3846
Rejestracja: 05 paź 2007, 19:48

Post autor: Teokryt » 25 mar 2013, 10:00

reserved, zysk w czsie zerowy z takiego pseudo połączenia bezpośredniego... to juzlepiej nich ejździ prosto i te przesiadki na pl. na rozdrożu po schodach.
Obrazek

reserved
Posty: 14654
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 25 mar 2013, 10:01

Niemniej uważam, że gdyby to 188 jeździło częściej to by mogło w sumie zastąpić 175 bo trasę wcale ma nie taką złą. Dowozi do metra dość szybko, poza tym jest dogodna przesiadka w 128 do centrum. Jak na dubla kolei to i tak jest dobrze. Natomiast pytanie co z nią zrobić, żeby można było jej zwiększyć częstotliwość. A może wycięcie 175 samo z siebie da lepszą frekwencję 188?

RobertP
Posty: 209
Rejestracja: 29 sty 2012, 22:48

Post autor: RobertP » 25 mar 2013, 10:11

118 sobie radzi.... tylko nie mam pojęcia jak się ma czas rozkładowy do rzeczywistości. Poza tym skręt w lewo na rondzie jest chyba dość problematyczny (czasowo). To już chyba 1 rozwiązanie lepsze i dla świętego spokoju na Boya dać słupki pt.: Pl. Unii Lubelskiej ;) tylko nie wiem jak ta ulica będzie wyglądać po otwarciu supersamu... jak tam się na parking będzie wjeżdżać?

188 do piachu a na Gocławek Wsch jakieś 141/158/182 z Witolina wyciągnąć i tam wsadzić? olszynkowych linii nie ruszam bo zaraz padnie argument że dojazd do szyny się zabiera :P Ale to już inny temat...

kajo
Posty: 2796
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec

Post autor: kajo » 25 mar 2013, 10:13

reserved pisze:Niemniej uważam, że gdyby to 188 jeździło częściej to by mogło w sumie zastąpić 175 bo trasę wcale ma nie taką złą. Dowozi do metra dość szybko, poza tym jest dogodna przesiadka w 128 do centrum. Jak na dubla kolei to i tak jest dobrze. Natomiast pytanie co z nią zrobić, żeby można było jej zwiększyć częstotliwość. A może wycięcie 175 samo z siebie da lepszą frekwencję 188?
Wystarczyłaby częstotliwość obecnego 175 IMHO. No ale jak jeszcze podbijemy 128 (a to raczej konieczność) bo bilans nie koniecznie musi wyjść pozytywny. Chyba, że ograniczymy 182. Tylko nie wiem co po drugiej stronie Wisły :-k
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36686
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 25 mar 2013, 11:17

A gdyby 175 pojechało ze Żwirek ulicami Wawelską, Waryńskiego i Marszałkowską? Załatwiłoby połączenie WUM z Politechniką ( -> kasacja 188) oraz fragment relacji 117 (Politechnika - pl. Konstytucji - Centrum - Rondo de Palma) :-k
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
R-9 Chełmska
Posty: 7780
Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
Lokalizacja: Czerniaków/Rakowiec

Post autor: R-9 Chełmska » 25 mar 2013, 11:18

Brzmi bardzo rozsądnie.
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 17, 33, 136, 141, 172, 186, 509, 518, N01, N32

RobertP
Posty: 209
Rejestracja: 29 sty 2012, 22:48

Post autor: RobertP » 25 mar 2013, 11:34

Tylko ile będzie się tracić czasu na skręcie w lewo z TŁ w Waryńskiego? Poza tym linia (nie konkretnie ta - jakakolwiek) bardziej by się przydała po śladzie 116 którego wzmocnić nie chcą, a puste nie jeździ. Ale Twoja propozycja jak najbardziej logiczna i akceptowalna.

Flash8222
Posty: 7631
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 25 mar 2013, 11:38

RobertP pisze:Tylko ile będzie się tracić czasu na skręcie w lewo z TŁ w Waryńskiego?
Nie wiele, bo akurat w tej relacji mało samochodów skręca nawet w godzinach szczytu, więcej samochodów skręca w prawo w Waryńskiego lub nawet dalej w Polną :D.

Zablokowany