Strona 81 z 89

: 11 lis 2011, 1:35
autor: KwZ
Tylko że z samej 16 nie starczy brygad na wzmocnienie 33 na całej trasie Młociny - Służewiec. Możemy więc wrócić do pomysłu szczytówki do Piasków (też nie starczy, ale mniej) lub M Marymont. Oczywiście cały czas z problemem północnego wlotu Babki.

Powtórzę się, ale dalej proponuję 16 na Annopol. Plusem jest odzyskanie wagonów z dwuskładów z 28, które może sobie jechać na FSO, a co. Minusem - groźba kanibalizacji 1.

Swoją drogą już przy otwieraniu metra do Młocin uważałem, że należy zamienić 17 z 33, bo 2/3 wcześniejszych pasażerów 17 znalazło się w strefie dojścia do niego. Nawet się wtedy wybrałem i wystałem godzinę w szczycie na Słodowcu - 17 przyjeżdżała systematycznie pusta.

: 11 lis 2011, 2:52
autor: Bon Jovi
A może dało by rade częściej puścić 17.
17 skrócić do realcji Metro Marymont - Służewiec.
27 wydłużyć do relacji Zajezdnia Żoliborz - Cm. Wolski.
17 zwiększyła by ilość posiadanych brygad na krótszym odcinku. 27 nie zabrała by wszystkich brygad z krótszej 17 i dzieki temu 17 mogła by częsciej jeszcze jeździć.

: 11 lis 2011, 10:15
autor: Szeregowy_Równoległy
To, że Marymoncka nie potrzebuje wzmacniania, to jedno, ale czy osłabienie Marymonckiej to nie przesada? Zamiast częstej 17 proponujesz rzadsze i o połowę mniejsze 27.

: 11 lis 2011, 10:25
autor: Bywalec
Szeregowy_Równoległy pisze:To, że Marymoncka nie potrzebuje wzmacniania, to jedno, ale czy osłabienie Marymonckiej to nie przesada? Zamiast częstej 17 proponujesz rzadsze i o połowę mniejsze 27.
Zapomniałeś o 6

: 11 lis 2011, 10:31
autor: Szeregowy_Równoległy
W tej chwili jest 6 i częsta 17. W wersji Bon Joviego byłoby 6 i rzadsze 27. Nie wiem czy gołe 27 to nie byłoby za mało na północ od AWF.

: 11 lis 2011, 10:41
autor: Łukasz
Bon Jovi pisze: Nie na Kole tylko na pętli /dawniej/ Kawęczyńska-Bazylika. Jeśli nie pamiętasz, to została połączona linia 20 z linia 13 i w taki sposób powróciła linia 20, z dalekiej krainy zawieszonych linii.
Chyba na gumowym zestawie kołowym. Myślę, że pamiętam dużo lepiej od Ciebie.

[ Dodano: Pią 11 Lis, 2011 ]
KwZ pisze:Tylko że z samej 16 nie starczy brygad na wzmocnienie 33 na całej trasie Młociny - Służewiec. Możemy więc wrócić do pomysłu szczytówki do Piasków (też nie starczy, ale mniej) lub M Marymont. Oczywiście cały czas z problemem północnego wlotu Babki.

Powtórzę się, ale dalej proponuję 16 na Annopol. Plusem jest odzyskanie wagonów z dwuskładów z 28, które może sobie jechać na FSO, a co. Minusem - groźba kanibalizacji
Ale po co komu 28 na Żeraniu - to byłby dopiero muchowóz.
Z Żerania do Metra jest 18+20 - chodzi o ciąg ALJPII, na który jeździ "od zawsze" (od czasów reformy 516+16) 16.

: 11 lis 2011, 10:51
autor: Bastian
Bon Jovi pisze:A może dało by rade częściej puścić 17.
17 skrócić do realcji Metro Marymont - Służewiec.
Przypominam, że 17 w przyszłości ma (jeśli się komuś nie odwidzi) jechać na Tarchomin. Moje rozwiązanie wychodzi naprzeciw takiemu stanu rzeczy, twoje powodowałoby kolejną rewolucję...

: 11 lis 2011, 11:23
autor: osa
Ale piszesz o wzmacnianiu Marymonckiej, a nikt czegoś takiego nie proponował. Czyli tak, jak napisał MichałJ, nie wiadomo, w czym lepsze 33 na Służewiec od 17 + 16/47 z Metra Marymont. Zwłaszcza że po likwidacji 16-ki nie wystarczy brygad na tak długie 33 co 3-3-4 min, bo rozumiem, że taką właśnie częstotliwość proponujesz (na Nocznickiego i Wólczyńskiej będą jeździć muchy).

: 11 lis 2011, 11:55
autor: KwZ
Łukasz pisze:Ale po co komu 28 na Żeraniu - to byłby dopiero muchowóz.
Z Żerania do Metra jest 18+20 - chodzi o ciąg ALJPII, na który jeździ "od zawsze" (od czasów reformy 516+16) 16.
Poniekąd jest to spełnienie dogmatów typu FSO-Metro i 3 linie na FSO. Tylko nie wiadomo, czy to potrzebne i konieczne. Poza tym do wyboru masz Zoo, muchy też tam będą.
16 (a wcześniej inne linie) w ciąg JPII z FSO bywały i wcześniej, dużo wcześniej niż 516 (raptem 4 lata), które i tak powinno być związane z 18 teraz.

: 11 lis 2011, 12:10
autor: Paweł D.
Szeregowy_Równoległy pisze:W tej chwili jest 6 i częsta 17. W wersji Bon Joviego byłoby 6 i rzadsze 27. Nie wiem czy gołe 27 to nie byłoby za mało na północ od AWF.
A niby dlaczego od AWF-u? Ludzie wysiądą z 17-ki i co będa mieli za ofertę? Jednowagonikowe 6 i 27, które po 10-15 minutach pewnie przyjadą razem? Naprawdę czy w imię wyimaginowanej poprawy na Służewcu trzeba zrobić rozp... w połowie miasta? Powoli idiotyzm zaczyna przebijać idiotyzm. Strach pomyśleć co będzie jak ten "pomysł" się komuś spodoba.

: 11 lis 2011, 12:42
autor: Łukasz
KwZ pisze: 16 (a wcześniej inne linie) w ciąg JPII z FSO bywały i wcześniej, dużo wcześniej niż 516 (raptem 4 lata), które i tak powinno być związane z 18 teraz.
E tam - przypomina mi się jedynie osiemnastka i 21 (vel 22) na FSO - o czymś istotnym zapomniałem, pomijając 42?

: 11 lis 2011, 12:59
autor: Os0
Swego czasu i 41 tam bywało ;)

: 11 lis 2011, 16:10
autor: KwZ
Łukasz, ale piszesz o dojeździe na Pragę (18/21/22) czy JPII? 8-(

: 11 lis 2011, 17:20
autor: Paweł D.
Łukasz pisze:E tam - przypomina mi się jedynie osiemnastka i 21 (vel 22) na FSO - o czymś istotnym zapomniałem, pomijając 42?
Chyba 41/21 bis.

: 11 lis 2011, 20:12
autor: Bastian
osa pisze:Ale piszesz o wzmacnianiu Marymonckiej, a nikt czegoś takiego nie proponował. Czyli tak, jak napisał MichałJ, nie wiadomo, w czym lepsze 33 na Służewiec od 17 + 16/47 z Metra Marymont.
W regularności i w możliwości wstawienia go tam na jeden tor, co w ogóle umożliwia myślenie o czymś takim. 16 się tam nigdzie nie wstawi.
osa pisze:Zwłaszcza że po likwidacji 16-ki nie wystarczy brygad na tak długie 33 co 3-3-4 min
I ze skrócenia silnej 17, przypominam.