Nowe wagony dla metra
Moderator: JacekM
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Kluczem jest maksymalizacja miejsca, a nie to, co ktoś chce oglądać lub nie.
Zresztą nawet tam, gdzie występują podwójne miejsca, to najcześciej w części wagonu z pojedynczymi siedzeniami stosuje się właśnie takie ułożenie.
Zresztą nawet tam, gdzie występują podwójne miejsca, to najcześciej w części wagonu z pojedynczymi siedzeniami stosuje się właśnie takie ułożenie.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
ktos wyżej napisał,ze pojazd jednoprzestrzenny to wada ze względu na to iż nie uchronimy sie przed menelami,patologią chlającą itp ze mozna wejsc do wagonu bez tych atrakcji w tradycyjnym taborze-gorzej jak takie elementy wejdą do tego wagonu w którym my jesteśmy-ja patrze na to inaczej,gdy dochodzi to nie ciekawej sytuacji zawsze moze ktoś zauwazyc ewentualnie zareagować mozna sie przemiescic nawet do kanciapy maszynisty zastukac,są przyciski alarmowe,maszynista w inspiro widzi cały sklad poniewaz jest mocno rozbudowany monitoring na pociągu co tez pochamuje zapedy chamstwa a także wiekszy zakres radiołacznosci poniewasz radiotelefon pracuje też w systemie TETRA co daje bezposrednią łacznosc ze służbami z pominięciem dyspozytora ale to ma dzialac chyba dopiero na drugiej linii.
Maksymalizacja miejsca to by było w ogóle bez siedzących.
( http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... terior.jpg )
( http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... terior.jpg )
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Nie popadajmy w skrajność.MichalJ pisze:Maksymalizacja miejsca to by było w ogóle bez siedzących.
BTW Zalinkowane pociągi z Monachium są szersze od eksploatowanych w Warszawie. Poza tym mieszczą "trochę" mniej pasażerów.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
Wygoda i komfort jazdy.MeWa pisze:Nie widzę w tym nic pomocnego, ani lepszego.
Rozporek rozporkiem, ale poharatane buty to już problem większy, bo nie ograniczający się do natury estetycznej, lecz i finansowej.Rosa pisze:Dla pasażerów na pewno byłoby to lepsze niż koniecznosć siedzenia bokiem i ogladanie czyjegos rozporka.
Na to bym nie liczył. Ani razu nie zauważyłem, żeby ludzie zainterweniowali - nawet wtedy, kiedy ja zainterweniowałem.maro pisze:zawsze moze ktoś zauwazyc ewentualnie zareagować
Ale się nie "leci" na kogoś przy przyśpieszaniu czy hamowaniu, jak i nie ma problemów, że ludzie nogi depczą.adner pisze:Szczerze, to ja już wolę siedzenia po bokach niż takie poczwórne, gdzie i tak się siedzi blisko kogoś z przodu a dodatkowo gorzej jest wychodzić.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27437
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
To ja wolę gapić się w rozporki niż ocierać się kolanami.MichalJ pisze: ( http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... terior.jpg )
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27437
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Pół życia przejeździłem żoliborskimi parówkami przez łuki na Krzywickiego, przyspieszenie boczne mnie nie rusza (*)MichalJ pisze:Lubisz się kiwać na boki na siedzeniu przy hamowaniu/przyśpieszaniu?
(*) ze względu na masę ma dość utrudnione zadanie, to prawda.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?