Strona 82 z 89

: 11 lis 2011, 20:28
autor: Bon Jovi
Łukasz pisze:
Bon Jovi pisze: Nie na Kole tylko na pętli /dawniej/ Kawęczyńska-Bazylika. Jeśli nie pamiętasz, to została połączona linia 20 z linia 13 i w taki sposób powróciła linia 20, z dalekiej krainy zawieszonych linii.
Chyba na gumowym zestawie kołowym. Myślę, że pamiętam dużo lepiej od Ciebie.
Linia 20 ma trase po połączeniu z linią 13, jest w takiej relacji:
KAWĘCZYŃSKA-BAZYLIKA - BOERNEROWO.

Jesli linia 16 wróci na ŻERAŃ FSO, to linia 20 zostanie skrócona pewnie do ZOO a docelowo ma wrócić na pętle KAWĘCZYŃSKA-BAZYLIKA po otwarciu ul. Targowej dla tramwajów.

"Basiatn" i "Szeregowy_Równoległy"

6 do Twardowskiej + 27 do Zajezdni Żoliborz wystarczy. Są linia 181 uzupełnia tą oferte. A 17 można spokojnie skrócić do Metra Marymont i pozyskać więcej brygad. Otwarcie mopstu Północnego na kiedy jest przewidziane? Chyba nie na 1 grudnia i ani na 1 stycznia. Jesli nawet 3 miesiące pojeżdzi na trasie skróconej, to było by i tak z korzyścią dla Służewca. Zreszta po otwarciu mostu Północnego można zamiast puszczać linii 17 przez całe miasto na Tarchomin, uruchomić jakąś linie z Metra Marymont i Metra Młociny (lub ewentualnie 5 wydłużyć na Tarchomin, bo nie ma sensu jej kierować do Metra Marymont).
Są jeszcze w dużej mierze kursy wyjazdów i zjazdów do zajezdni Żoliborz które też są do wykorzystania przez pasażerów.

: 11 lis 2011, 20:32
autor: ashir
Bon Jovi pisze:Jesli linia 16 wróci na ŻERAŃ FSO, to linia 20 zostanie skrócona pewnie do ZOO a docelowo ma wrócić na pętle KAWĘCZYŃSKA-BAZYLIKA po otwarciu ul. Targowej dla tramwajów.
Od strony Al. Solidarności nie da się wjechać na pętlę. :-$

: 11 lis 2011, 20:37
autor: Szeregowy_Równoległy
Bon Jovi pisze:6 do Twardowskiej + 27 do Zajezdni Żoliborz wystarczy.
Moim zdaniem Wrzeciono się do 27 nie zmieści. Gołe 27 to śmiech, nie oferta.
ashir pisze:
Bon Jovi pisze:Jesli linia 16 wróci na ŻERAŃ FSO, to linia 20 zostanie skrócona pewnie do ZOO a docelowo ma wrócić na pętle KAWĘCZYŃSKA-BAZYLIKA po otwarciu ul. Targowej dla tramwajów.
Od strony Al. Solidarności nie da się wjechać na pętlę. :-$
Koledze nie przeszkadza to, że fizycznie gdzieś się nie da dojechać, doceń postęp: już nie ma oberków przez całe miasto, poziom abstrakcji i absurdu w jakimś stopniu kolega obniżył.

: 11 lis 2011, 20:45
autor: Bon Jovi
Tzn. że na pętlę ZOO nie ma teraz wjazdu od ul. Jagiellońskiej? Z Ratuszowej był wjazd. Tym się zasugerowałem że przy okazji położenia torów na Jagiellońskiej w stronę Al. Solidarności, zrobili wjazd na pętlę przy ZOO. Jesli nie położyli, to troche skomplikowali.

"Pawcio", bardzo się ciesze że znasz gdzie jest położony każdy milimetr szyny w mieście. Gratuluje, naprawde.

27 + 181 + Ł + 103 sobie znakomicie na Wrzecionie poradzą.

Jak długo ZTM planuje uzyskiwać zgode na uruchomienie ponownie przystanków tramwajowych TAŚMOWA jestem tego ciekawy.

: 11 lis 2011, 20:52
autor: Szeregowy_Równoległy
Równie dobrze można to 27 w ogóle stamtąd zwinąć. Podaż na poziomie jednej solówki raz na jakiś czas to nie podaż. To nie robi różnicy.

: 11 lis 2011, 20:54
autor: pawcio
Bon Jovi pisze:"Pawcio", bardzo się ciesze że znasz gdzie jest położony każdy milimetr szyny w mieście. Gratuluje, naprawde.
Polecam się na przyszłość!. A serio mówiąc, tak dużo to ich nie ma. To się daje ogarnąć.

[ Dodano: Pią 11 Lis, 2011 ]
Bon Jovi pisze:Jak długo ZTM planuje uzyskiwać zgode na uruchomienie ponownie przystanków tramwajowych TAŚMOWA jestem tego ciekawy.
One chyba już w ogóle nie wrócą.

: 11 lis 2011, 20:58
autor: Bon Jovi
Szeregowy_Równoległy pisze:Równie dobrze można to 27 w ogóle stamtąd zwinąć. Podaż na poziomie jednej solówki raz na jakiś czas to nie podaż. To nie robi różnicy.
W międzyszczycie solówka w tym rejonie wystacza. W szczycie wozy 2-wagonowe powinny być.

TW powinny zbudować tymczasowy wjazd na pętle ZOO od strony Jagiellońskiej z Al. Solidarności, wtedy nie było by problemu, a bez tego wjazdu komplikują sprawe.
pawcio pisze:
Bon Jovi pisze:"Pawcio", bardzo się ciesze że znasz gdzie jest położony każdy milimetr szyny w mieście. Gratuluje, naprawde.
Polecam się na przyszłość!. A serio mówiąc, tak dużo to ich nie ma. To się daje ogarnąć.
Bardzo śmieszne.
pawcio pisze:[ Dodano: Pią 11 Lis, 2011 ]
Bon Jovi pisze:Jak długo ZTM planuje uzyskiwać zgode na uruchomienie ponownie przystanków tramwajowych TAŚMOWA jestem tego ciekawy.
One chyba już w ogóle nie wrócą.
A powinny wrócić, przesiadka z autobusów przy Taśmowej do tramwajów w kierunku Woronicza teraz nie jest wygodna.

: 11 lis 2011, 21:03
autor: KwZ
Bon Jovi pisze:"Pawcio", bardzo się ciesze że znasz gdzie jest położony każdy milimetr szyny w mieście. Gratuluje, naprawde.
Myślę, że na tym forum nie tylko on zna każdy możliwy skręt na warszawskiej sieci tramwajowej. W końcu nie jest aż taka duża. Ale nie musisz znać tego na pamięć, wystarczy, że każdy swój pomysł sprawdzisz np. z Tramwarem - choć ten plan ma już prawie dwa lata i kilka elementów się zmieniło.

: 11 lis 2011, 21:06
autor: Bastian
Bon Jovi pisze:TW powinny zbudować tymczasowy wjazd na pętle ZOO od strony Jagiellońskiej z Al. Solidarności
Ciekawe, jak i gdzie? Idź i to zaprojektuj. Najlepiej omijając te drzewa, które wybroniła Konserwator :/

: 11 lis 2011, 21:15
autor: Bon Jovi
KwZ pisze:
Bon Jovi pisze:"Pawcio", bardzo się ciesze że znasz gdzie jest położony każdy milimetr szyny w mieście. Gratuluje, naprawde.
Myślę, że na tym forum nie tylko on zna każdy możliwy skręt na warszawskiej sieci tramwajowej. W końcu nie jest aż taka duża. Ale nie musisz znać tego na pamięć, wystarczy, że każdy swój pomysł sprawdzisz np. z Tramwarem - choć ten plan ma już prawie dwa lata i kilka elementów się zmieniło.
Wychodzi na to że "pawcio" wymaga aby każdy znał. Ale jeśli ktos klnie, to za to ostrzeżeń nie rozdaje "pawcio".

Co mi po nie aktualnym schemacie?

"Bastian" ja nie jestem projektantem. Ale tak na gorąco, podpiąć skręt do wjazdu który był z Ratuszowej. W jaki sposób linie z Al. Solidarności kończyły tam bieg przed rozkopaniem dw. Wileńskiego pod budowe metra?

: 11 lis 2011, 21:17
autor: Os0
Przejedź się tam, to zobaczysz, że tak prosto to się nie da.

: 11 lis 2011, 21:18
autor: pawcio
Bon Jovi pisze:"Bastian" ja nie jestem projektantem. Ale tak na gorąco, podpiąć skręt do wjazdu który był z Ratuszowej. W jaki sposób linie z Al. Solidarności kończyły tam bieg przed rozkopaniem dw. Wileńskiego pod budowe metra?
Wjeżdżały od Targowej, której chwilowo nie ma.
Bon Jovi pisze:Wychodzi na to że "pawcio" wymaga aby każdy znał. Ale jeśli ktos klnie, to za to ostrzeżeń nie rozdaje "pawcio".
A kto powiedział, że muszę?

: 11 lis 2011, 21:29
autor: Bon Jovi
pawcio pisze:
Bon Jovi pisze:"Bastian" ja nie jestem projektantem. Ale tak na gorąco, podpiąć skręt do wjazdu który był z Ratuszowej. W jaki sposób linie z Al. Solidarności kończyły tam bieg przed rozkopaniem dw. Wileńskiego pod budowe metra?
Wjeżdżały od Targowej, której chwilowo nie ma.
Bon Jovi pisze:Wychodzi na to że "pawcio" wymaga aby każdy znał. Ale jeśli ktos klnie, to za to ostrzeżeń nie rozdaje "pawcio".
A kto powiedział, że muszę?
Czyli według ciebie więcej szkody robi pomyłka w układzie torowiska dla wszystkich niz to że ktoś klnie?

Chce poprostu ciebie zrozumieć. (Nie chodzi mi o kasacje ostrzeżeń, skoro zasłuzyłem. Z tym można żyć :D )

To jesli wcześniej sie skończy remont pod trasa Toruńską niż budowa stacji Dw. Wileński i 16 puszczą na Żerań FSO, to 20 puszczą na Bródno, napewno jej nie skrócą do Koła, aby znowu utrudnić dojazd z Boernerowa do metra. Ciekawe czy częstsza 31 rano od poniedziałku cos da na Służewcu.

: 11 lis 2011, 21:35
autor: Bastian
Bon Jovi pisze:Czyli według ciebie więcej szkody robi pomyłka w układzie torowiska dla wszystkich niz to że ktoś klnie?
Nie wiem, kto tu klnie, ale za wzięcie mojego nicka w cudzysłów (nie życzę sobie takiego traktowania) i pisanie coraz większych bzdur z chęcią dołożę ci trzeci punkcik, który ciebie z kolei wyśle na dwutygodniowy urlop. Możesz ten czas wykorzystać na pouczenie się układu torowego - ewentualnie przyswojenie prostego faktu, że jeżeli chcesz z nami dyskutować o liniach tramwajowych, to musisz go znać. Ewentualnie możesz dyskutować o czymś innym, jeśli jest coś, na czym znasz się lepiej.

Aha, nie widzę żadnego logicznego powodu, by 20 musieć wycofać z FSO. Nawet, jeśli pojedzie tam 16. Były tam trzy linie, to i będą trzy linie.

: 11 lis 2011, 21:46
autor: Paweł D.
Bon Jovi pisze:27 + 181 + Ł + 103 sobie znakomicie na Wrzecionie poradzą.
Naprawdę czas najwyższy, abyś dał sobie spokój z wypisywaniem dyrdymałów i niemożliwych do wprowadzenia zmian. Ł nie jest linią obsługiwaną przez ZTM (a jedynie honorującą część biletów), do 181 rano nie da się wsiąść.