Flixbus (d. PolskiBus)

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 29 sie 2012, 18:21

Metro w nocy nie jeździ ;)
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 29 sie 2012, 18:32

Wolfchen pisze:Metro w nocy nie jeździ ;)
Ale wtedy mam bezpośrednio N02 :)

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 29 sie 2012, 18:37

Bardziej miałem na myśli komunikację na trasie Młociny - Wilanowska ;)
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 29 sie 2012, 18:43

Wolfchen pisze:Bardziej miałem na myśli komunikację na trasie Młociny - Wilanowska ;)
Ale to chyba problem mogłby dotyczyc tylko jeśli ktos by przyjechał z Gdanska na Młociny w nocy i chciał się przesiąśc w kurs do Białegostoku na 5:40. Reszta startuje później.

reserved
Posty: 14654
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 29 sie 2012, 19:02

Ale zauważ, że na metro trzeba bilet kupić, nie zawsze się ludziom chce latać z bagażami. Jednak łatwiej jest w jednym miejscu zwłaszcza jeśli się nie zna miasta.

Awatar użytkownika
tomo
Posty: 101
Rejestracja: 29 gru 2005, 19:35
Lokalizacja: Ożarów Maz.

Post autor: tomo » 29 sie 2012, 19:09

Oczywistą oczywistością jest, że zawsze i wszystko jest łatwiejsze jeśli jest w jednym miejscu, ale powtarzam, że pętla przy Wilanowskiej z gumy nie jest, a Polski Bus z miesiąca na miesiąc dokłada nowe kierunki i zwiększa liczbę kursów na liniach już istniejących.

Jednak patrząc na możliwości komunikacyjne w Warszawie i zakładając, że koniecznie jest rozbicie na 2 huby to chyba przyznacie, że bezpośrednie połączenie między oboma hubami jedyną istniejącą w tym mieście linią metra to i tak rozwiązanie najlepsze z możliwych.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 29 sie 2012, 19:15

reserved pisze:Ale zauważ, że na metro trzeba bilet kupić, nie zawsze się ludziom chce latać z bagażami
I tak i tak muszą latać z bagażami. Chyba że mieszkają przy dworcu autobusowym i poodróżują do celu tuż przy dworcu na miejscu. Ale co to zmienia wobec obiektywnych przesłanek o braku miejsca itp.?
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8622
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 29 sie 2012, 20:12

:arrow: Ze względu na dynamiczny rozwój siatki połączeń, coraz bardziej pilna wydaje się potrzeba wynajęcia lub kupna przez PolskiegoBusa jakiegoś placu, na którym można byłoby urządzić własny dworzec autobusowy wraz z placem postojowym. W sobotę jechałem kursem linii P9 o 14:00 z Metra Wilanowska. Trzy autokary zabierające ludzi plus jeden po skończonej podróży zajęły całą długość peronu. Na przystanku był natomiast taki tłok, że ciężko było się przecisnąć. Rozbijanie pętli na różne miejsca stolicy jest bezcelowe - muszą być przesiadki.

reserved
Posty: 14654
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 29 sie 2012, 20:17

MeWa pisze:Chyba że mieszkają przy dworcu autobusowym i poodróżują do celu tuż przy dworcu na miejscu.
Ale mówimy o przesiadkach.
MeWa pisze:Ale co to zmienia wobec obiektywnych przesłanek o braku miejsca itp.?
To, że...
MZ pisze:coraz bardziej pilna wydaje się potrzeba wynajęcia lub kupna przez PolskiegoBusa jakiegoś placu, na którym można byłoby urządzić własny dworzec autobusowy wraz z placem postojowym.

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 29 sie 2012, 20:20

Tylko gdzie w atrakcyjnym miejscu (czyli z dobrym dojazdem) w Warszawie znajdziesz teraz teren aby urzadzać nowy dworzec autobusowy? Dobrze że wykorzystuja to co jest i to wykorzystują tereny przy metrze a nie np Dw Zachodni do ktorego dojazd jest kiepski.

reserved
Posty: 14654
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 29 sie 2012, 20:21

Może po prostu należy jakoś porządniej zorganizować postoje przy M Wilanowska a nie tak na zasadzie jednego przystanku gdzie podjeżdżają wszystkie autobusy? :-k

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8622
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 29 sie 2012, 20:26

Rosa pisze:Dobrze że wykorzystuja to co jest i to wykorzystują tereny przy metrze a nie np Dw Zachodni do ktorego dojazd jest kiepski.
:arrow: To zależy, skąd. Bo na Wilanowską dojazd z Dworca Zachodniego lub z Okęcia (z lotniska) też taki prosty nie jest. A przesiadki w tych relacjach też są częste.
Nigdzie nie da się znaleźć dobrego miejsca z dobrym dojazdem zewsząd.

Rosa
Posty: 4598
Rejestracja: 20 gru 2005, 14:47
Lokalizacja: os Wilga

Post autor: Rosa » 29 sie 2012, 20:29

MZ pisze: Nigdzie nie da się znaleźć dobrego miejsca z dobrym dojazdem zewsząd.
Okolice przystanków metra najlepiej spełniaja warunek dobrego dojazdu. Komunikacja w Warszawie podporzadkowana jest dowiezieniu pasażerów własnie do metra.

Awatar użytkownika
Vilén
Posty: 787
Rejestracja: 14 sty 2012, 11:47
Lokalizacja: z getta pozawarszawskiego

Post autor: Vilén » 29 sie 2012, 20:38

MZ pisze: :arrow: To zależy
Ano zależy dla kogo – dla takich Warszawiaków, lepiej jak autobusy stają w pobliżu metra, zaś dla osób mieszkających poza Warszawą, lepiej jest jak autobusy stają w pobliżu stacji kolejowych, takich jak Dw. Zachodni…

bepe
Posty: 3516
Rejestracja: 04 wrz 2010, 15:33
Lokalizacja: Gocław

Post autor: bepe » 29 sie 2012, 23:05

reserved pisze:Może po prostu należy jakoś porządniej zorganizować postoje przy M Wilanowska a nie tak na zasadzie jednego przystanku gdzie podjeżdżają wszystkie autobusy?
Skąd wziąć dodatkowe przystanki?

Wystarczy, że PB właściwie poinformuje swoich pasażerów o sposobie dotarcia z MM na MW i odwrotnie oraz właściwie ustawi skomunikowania. Wybrali chyba najlepsze lokalizacje z możliwych.

ODPOWIEDZ