Strona 83 z 241

: 02 lip 2012, 12:59
autor: MichalJ
No właśnie, piszę o tym cały czas. Przy czym 180 jest na pewnym odcinku jedyną linią.

: 02 lip 2012, 13:27
autor: JacekM
pawcio pisze:Ciebie może nie obchodzić. Ale na Muranowie się to musi ze 180 jakoś nie pogryźć.
No to co za problem żeby 111 też kursowało z ludzką częstotliwością?

: 02 lip 2012, 13:29
autor: pawcio
1. Dwie ludzkie częstotliwości na Muranowie?
2. 111 na Gocławiu po usiekierowieniu 507 to już nie to samo, co kiedyś.

: 02 lip 2012, 13:31
autor: JacekM
1. Dwie ludzkie częstotliwości na Muranowie?
Ursynów może mieć linie późnym wieczorem co 12 a Muranowowi skąpisz? :>

: 02 lip 2012, 13:46
autor: pawcio
Nie przesadziłeś z porównaniem?

: 02 lip 2012, 15:02
autor: JacekM
No tak, zapomniałem że w Śródmieściu i na Żoliborzu jak się ma 20 minut piechotą do metra to już się jest w strefie dojścia, a na Ursynowie już się nie jest i ma się z rozdzielnika częstą dowozówkę.

: 02 lip 2012, 15:57
autor: bartoni722
Przecież nawet 111 nie musi mieć rozsądnej częstotliwości, 180 co 15 i 111 co 30 by się nie pogryzło, np.
21:00 07 15 30 37 45... Zamiast czekać 15 minut, będzie w niektórych momentach 7,5, więc i tak lepiej... A Wiertnicza będzie zadowolona.

: 04 lip 2012, 17:53
autor: michael112
LINK
W tym artykule piszą o zamknięciu ul. Podgrzybków. Niby z powodu budowy kanalizacji, ale pod koniec artykułu pojawia się słowo "remont". Może by się udało toto przystosować przy tej okazji do ruchu małych autobusów.

: 05 lip 2012, 9:26
autor: Piottr
michael112 pisze:LINK
W tym artykule piszą o zamknięciu ul. Podgrzybków. Niby z powodu budowy kanalizacji, ale pod koniec artykułu pojawia się słowo "remont". Może by się udało toto przystosować przy tej okazji do ruchu małych autobusów.
Wątpię, są nadal niewyjaśnione kwestie "legalności" tej drogi...
A remont by się przydał, jechałem tamtędy chyba raz jakiś czas temu, i było bardzo rozjeżdżone.

: 05 lip 2012, 19:47
autor: Wolfchen
michael112 pisze:Może by się udało toto przystosować przy tej okazji do ruchu małych autobusów.
Zapomnij o tym, wąsko jest i miejscami stromo. :-k

: 06 lip 2012, 15:08
autor: Piottr
Wolfchen pisze:
michael112 pisze:Może by się udało toto przystosować przy tej okazji do ruchu małych autobusów.
Zapomnij o tym, wąsko jest i miejscami stromo. :-k
Nie jest chyba tam stromiej niż na Dolnej ostatni podjazd?

: 06 lip 2012, 17:48
autor: BJ
Stromiej może i nie jest, ale skręt Podgrzybków-Rzekotki w kier. Ursynowa jest bardzo problematyczny.

: 11 lip 2012, 10:10
autor: Piottr
BJ pisze:Stromiej może i nie jest, ale skręt Podgrzybków-Rzekotki w kier. Ursynowa jest bardzo problematyczny.
Mówisz o tym miejscu?
http://goo.gl/maps/XJWf

Fakt, Solina mogłaby mieć tam problem, nie mówiąc o autobusie normalnowymiarowym...

: 11 lip 2012, 10:21
autor: MichalJ
Jest miejsce, żeby to skrzyżowanie poszerzyć, gdyby tylko wola polityczna była. Ale cóż - pod hasłem ochrony skarpy autobusów się nie wpuści, osobówki i tak będą jeździć, a wszyscy będą czekać na mityczną Nowokabacką, z której i tak do Starych Kabat zjazdu nie będzie.

: 11 lip 2012, 12:19
autor: Piottr
Większość problemów komunikacyjnych w tym mieście, które technologicznie są stosunkowo łatwe do rozwiązania, rozbija się o wolę polityczną a ściślej jej brak.