Awarie i wypadki kolejowe na Mazowszu

Moderator: JacekM

Michał J
Posty: 287
Rejestracja: 29 gru 2007, 1:08

Post autor: Michał J » 25 lut 2010, 15:26

Rano, na WKD nie działała blokada liniowa gdzieś od Alej Jerozolimskich do Ochoty. W efekcie czego, kolejki poopóźniane o ok. 5 - 10 minut.

lukasek1
Posty: 177
Rejestracja: 29 sty 2010, 19:06

Post autor: lukasek1 » 25 lut 2010, 16:20

co sie stalo, ze dzis pociag KM do Ciechanowa 15.46 ze srodmiescia jechal srednica dalekobiezna? jakas awaria na zachodnim?

Walas
Posty: 17112
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 25 lut 2010, 17:20

Michał J pisze:Rano, na WKD nie działała blokada liniowa gdzieś od Alej Jerozolimskich do Ochoty. W efekcie czego, kolejki poopóźniane o ok. 5 - 10 minut.
Od semafora na wiadukcie nad linią radomską aż do semafora przed Ochotą wszystkie semafory były ciemne. Opóżnienia od +10 do +15.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 25 lut 2010, 20:51

lukasek1 pisze:co sie stalo, ze dzis pociag KM do Ciechanowa 15.46 ze srodmiescia jechal srednica dalekobiezna? jakas awaria na zachodnim?
Nie- promocja. Taka była potrzeba ruchowa
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

lukasek1
Posty: 177
Rejestracja: 29 sty 2010, 19:06

Post autor: lukasek1 » 25 lut 2010, 21:01

rufio198 pisze:Nie- promocja. Taka była potrzeba ruchowa
Promocja, ja ledwo zdąrzyłem z ochoty na centralny dotrzeć, bo tu nagle komunikat. Potrzeba ruchowa, ale powinien jeździć jak w rozkładzie. Chociaż mogłyby tak normalnie jeździć dalekobieżną, bo problemy są na wschodnim przez te krzyżówki dalekobieżnych i zjazd z podmiejskiej a tak to by sobie luźno przez centralny bez problemów jeździł, o ile dobrze pamiętam parę lat temu tak właśnie było.

Awatar użytkownika
Bernard
(MANiak3333)
Posty: 10808
Rejestracja: 09 sie 2006, 21:15
Lokalizacja: Legionowo/Rembertów

Post autor: Bernard » 26 lut 2010, 20:47

O 17:40 na Śródmieściu wybrzmiał komunikat, że ruch w kierunku Zachodnim został wstrzymany. Na peronie stał praktycznie pusty kibel. Kilka minut później w tunelu przed Powiślem mijał mnie Flirt jadący na Zachodni. Znakiem tego ruch został przywrócony. Co było przyczyną i jak długo trwał przestój nie wiem.
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9

tomzyl
Posty: 1
Rejestracja: 11 wrz 2009, 12:07
Lokalizacja: Warszawa-Włochy

Post autor: tomzyl » 27 lut 2010, 17:02

Bernard pisze:Co było przyczyną i jak długo trwał przestój nie wiem.
prawdopodobnie spalone bezpieczniki czy coś innego z tych rejonów. Stałem obok całej tej przegrody z bezpiecznikami w pierwszej jednostce. Na korytarzach waliło spalenizną aż miło, dobrze, że w ogóle skład dojechał do śródmieścia, od powiśla to max 30-40km/h miał.

Dariusz
Zbanowany
Posty: 50
Rejestracja: 04 sty 2010, 17:24

Post autor: Dariusz » 27 lut 2010, 17:14

tomzyl pisze:
Bernard pisze:Co było przyczyną i jak długo trwał przestój nie wiem.
prawdopodobnie spalone bezpieczniki czy coś innego z tych rejonów. Stałem obok całej tej przegrody z bezpiecznikami w pierwszej jednostce. Na korytarzach waliło spalenizną aż miło, dobrze, że w ogóle skład dojechał do śródmieścia, od powiśla to max 30-40km/h miał.
Prawdopodobnie spalone opory rozruchowe jesli był to EN57 przed modernizacją lub po prostu awaria silnika trakcyjnego... że była to tzw. podwójna trakcja to po odłączeniu rozrzadu silników trakcyjnych sprawna jednostka przepchneła uszkodzoną do stacji końcowej
Na Kraków jesteś wąski.... spieprzaj dziadu na Powazki

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10151
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Lokalizacja: OX11

Post autor: JacekM » 27 lut 2010, 22:39

dzisiaj jakieś perturbacje zostały zaobserwowane koło południa na średnicy - pociągi przyjeżdżające w obu kierunkach na Powiśle były opóźnione o kilkanaście minut.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 27 lut 2010, 22:45

Czyli norma, ale dobrze, że nie w szczycie albo w piątek...

http://infokolej.blog.onet.pl/12-30-War ... 01558480,n
O godzinie 11:45 pomiędzy Warszawa Zachodnią i Warszawą Wschodnią pękła szyna na torze numer 2. Ruch pociągów dalekobieżnych pomiędzy tymi stacjami (w kierunku wschodnim) jest prowadzony po torze podmiejskim numer 4 z pominięciem stacji Warszawa Centralna. Pociągi zatrzymują się na stacji Warszawa Śródmieście.
Dodatkowo o 12:15 na tym samym odcinku wystąpiła awaria SBL (Samoczynnej Blokady Liniowej) w torach podmiejskich 3 i 4 - pociągi zapowiadane są telefonicznie. Pociągi podmiejskie planowo kończące bieg na stacji Warszawa Wschodnia kończą bieg na stacji Warszawa Zachodnia, pociągi podmiejskie planowo kończące bieg na stacji Warszawa Zachodnia kończą bieg na stacji Warszawa Wschodnia (skrócenie relacji).
Pasażerowie na linii średnicowej korzystają z pociągów spółki Intercity bez dodatkowych opłat. (I)

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 28 lut 2010, 7:34

Dariusz pisze:
tomzyl pisze: prawdopodobnie spalone bezpieczniki czy coś innego z tych rejonów. Stałem obok całej tej przegrody z bezpiecznikami w pierwszej jednostce. Na korytarzach waliło spalenizną aż miło, dobrze, że w ogóle skład dojechał do śródmieścia, od powiśla to max 30-40km/h miał.
Prawdopodobnie spalone opory rozruchowe jesli był to EN57 przed modernizacją lub po prostu awaria silnika trakcyjnego... że była to tzw. podwójna trakcja to po odłączeniu rozrzadu silników trakcyjnych sprawna jednostka przepchneła uszkodzoną do stacji końcowej
Pomogę wam bo widzę ze sie meczycie - na jednej walnęła 1 para silników, a że ostatnio jest moda wypuszczać ezty z czynna 1 parą więc automatycznie zrobił się trup, na drugiej sprężarka zdechła. Do WZP spychał -jak mnie pamięć nie myli 465
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Awatar użytkownika
Bernard
(MANiak3333)
Posty: 10808
Rejestracja: 09 sie 2006, 21:15
Lokalizacja: Legionowo/Rembertów

Post autor: Bernard » 01 mar 2010, 20:13

Obrazek

Opóźnienia pociągów z powodu awarii

Z powodu usterki technicznej na linii średnicowej wystąpiły utrudnienia w ruchu pociągów podmiejskich pomiędzy Warszawą Wschodnią a Zachodnią.


- Na trasie pomiędzy dworcami Warszawa Wschodnia i Zachodnia odbywa się telefoniczne powiadamianie o kursowaniu pociągów. Powodem jest brak zasilania tzw. blokady samoczynnej - wyjaśnił Jan Telecki z Zakładu Linii Kolejowych PLK. Prawdopodobnie w którymś miejscu doszło do przepięcia. Monterzy lokalizują usterkę, naprawa może im zająć do godziny.

W tym czasie pociągi podmiejskie kierowane są przez Dworzec Centralny, nie zatrzymują się między innymi na stacji Śródmieście, część z nich może mieć opóźnienia.
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,95 ... warii.html

SKM 10:45 z Rembertowa jechała normalnie przez średnicę podmiejską ale bardzo powoli.
Natomiast na Ochocie ogłoszono komunikat, że pociąg do Czachówka pojedzie przez
centralny.

O 17:10 na wschodnim rozległ się komunikat: "Ruch w kierunku zachodnim z przyczyn technicznych został wstrzymany. O objazdach poszczególnych pociągów nadawane będą osobne komunikaty". I za chwilę "Pociąg do Żyrardowa z pominięciem stacji Stadion, Powiśle, Śródmieście i Ochota odjedzie z toru przy peronie piątym". Znakiem tego ruch kierowano przez średnicę dalekobieżną.
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 03 mar 2010, 5:48

Na średnicy jest wypadek śmiertelny. Poc 261 do Żyrardowa walnął w człowieka. Jazda przez Centralny- przynajmniej przez 2,5 h w kierunku Zachodnim.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Awatar użytkownika
zofey
Posty: 1570
Rejestracja: 11 mar 2009, 8:29
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki - Służewiec

Post autor: zofey » 03 mar 2010, 6:08

Efekt zakładanie że powroty z imprez muszą być przed samym porannym szczytem, a nie np. w środku nocy.
* - nie tyle o samym wypadku, co o porannym zamieszaniu.

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 03 mar 2010, 9:02

Rozumiem że Ty wracasz z imprez przed porannym szczytem i równasz wszystkich do siebie. Mimo wszystko radziłbym jednak zmienić troche zdanie. Nie każdy baluje tak długo.
akurat w tym miejscu to juz od dość dawna aż sie prosiło o taki wypadek. Praktycznie non stop ktos łazi po torach w tym miejscu
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

ODPOWIEDZ