Rozdysponowanie taboru
Być może macie lepsze informacje, ale ja słyszałem "z kręgów zbliżonych do MZA", że ostateczna decyzja co do odkurzaczy po odbudowie jeszcze nie została podjęta. Być może będzie próba ich sprzedaży, ale na pewno nie po cenie złomu. Rozważane jest też pozostawienie ich w ruchu jeszcze przez jakiś czas (jeśli tak, to z pewnością tylko na Stalowej). Na pewno w ciągu kilku, kilkunastu dni będziemy mieli okazje przekonać się.
Omni-Bus podał wczoraj informacje, że z dniem jutrzejszym gnioty zmodernizowane przechodzą na stan Stalowej, SU12 na Ostrobramską, a SU18 na Kleszczową. Dziwne, bo z wyprzedzeniem, ale nie ważne. W rzeczywistości wozy po dzisiejszych zadaniach prosto ze swoich linii zjeżdżały na nową zajezdnię, a nie na Redutową. Np. po 21 na Stalową dotarł 4781 i 4833.
W sumie,wróciły "do macierzy" patrząc po nr. taborowych...ashir pisze:Omni-Bus podał wczoraj informacje, że z dniem jutrzejszym gnioty zmodernizowane przechodzą na stan Stalowej, SU12 na Ostrobramską, a SU18 na Kleszczową. Dziwne, bo z wyprzedzeniem, ale nie ważne. W rzeczywistości wozy po dzisiejszych zadaniach prosto ze swoich linii zjeżdżały na nową zajezdnię, a nie na Redutową. Np. po 21 na Stalową dotarł 4781 i 4833.
Linia 155: 1966-2011
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)
WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.
W sumie logiczne, że już dzisiaj do nowych zakładów zjedzie część wozów niepotrzebnych jutro na Redutowej. Na pewno to mniej skomplikowane niż organizowanie ekstra transferów.
Piotrekbe pisze:Na R2 przyjdzie: 8821-8829, 8895-8899.
Na R4 przyjdą Jelcze po modernizacji. SU12 1800-1820 na tą chwilę zostają na R4.
Powinny tam wylądować, tym bardziej że R-4 ma wysłać solówki na 500. Aby uniknąć takich rzeczy Jelcze przegubowe -po odbudowie, powinny trafić na Stalową
I tak po wygaszeniu R5:
R1 - solo/mini - 80 sztuk zadania dla 69 rezerwa 11 sztuk
R2 - solo/mini - 65 sztuk zadania dla 56 rezerwa 9 sztuk
R3 - solo/mini - 92 sztuki zadania dla 84 rezerwa 8 sztuk
R4 - solo/mini - 136/122 sztuk (jeśli M121M przejdą z Redutowej i zostaną na Stalowej łącznie 14 sztuk) zadania dla 106 sztuk rezerwa 30/16 sztuk
R1 - przegub/sztywniak - 238 sztuk zadania dla 203 rezerwa 35 sztuk
R2 - przegub/sztywniak - 221 sztuk zadania dla 192 rezerwa 29 sztuk
R3 - przegub/sztywniak - 234 sztuki zadania dla 205 rezerwa 29 sztuk
R4 - przegub - 206 sztuk zadania dla 183 rezerwa 23 sztuki
"zadania dla" maksymalna ilość w ciągu dnia autobusów potrzebnych do obstawienia planów w DP.
R1 - solo/mini - 80 sztuk zadania dla 69 rezerwa 11 sztuk
R2 - solo/mini - 65 sztuk zadania dla 56 rezerwa 9 sztuk
R3 - solo/mini - 92 sztuki zadania dla 84 rezerwa 8 sztuk
R4 - solo/mini - 136/122 sztuk (jeśli M121M przejdą z Redutowej i zostaną na Stalowej łącznie 14 sztuk) zadania dla 106 sztuk rezerwa 30/16 sztuk
R1 - przegub/sztywniak - 238 sztuk zadania dla 203 rezerwa 35 sztuk
R2 - przegub/sztywniak - 221 sztuk zadania dla 192 rezerwa 29 sztuk
R3 - przegub/sztywniak - 234 sztuki zadania dla 205 rezerwa 29 sztuk
R4 - przegub - 206 sztuk zadania dla 183 rezerwa 23 sztuki
"zadania dla" maksymalna ilość w ciągu dnia autobusów potrzebnych do obstawienia planów w DP.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Radzę wziąć pod uwagę co na omni-busie. Dziś wyciągałem swój autobus stojący dosłownie przy 5 'nowych' nabytkach Kleszczowej. Przy pompach stoją 8821-8825michał1984 pisze:Na omni-busie już inaczej 8821-8825 idą na Kleszczową,teraz kto pociska pierdołybeni pisze:Od grudnia 2013 r.
R-1: 312 sztuk
U12 - 35
U18 - 212
SM10 - 40
SM12 - 25
R-2: 295 sztuk
Merc - 60
N4020 - 5
N4020td - 35
U10 - 20
U12 - 45
U15 - 130
R-3: 331 sztuk
U10 - 16
U12 - 76
U15 - 35
U18 - 204
R-4: 308 SZTUK
M121 - 87
NG313 - 103
NG363 - 70
NM223 - 15
U18 - 33
A teraz zaskoczę was, 7961 zjechał na R-7 i teraz tam stacjonuje
Sralis mazgalis przed chwileczką wróciłem z Redutowej.
Na placu stoją:
11 sztuk M181M - 7761, 7866, 7871, 7891, 7902, 7903, 7961, 7963, 7970, 7971, 7992
9 sztuk M121M - 4701, 4707, 4741, 4751, 4862, 4863, 4890, 4893, 4833
3 sztuki 120MM - 4290, 4348, 4435
Wszystkie wozy z kasownikami i w sumie gotowe do wyjazdu.
Na placu stoją:
11 sztuk M181M - 7761, 7866, 7871, 7891, 7902, 7903, 7961, 7963, 7970, 7971, 7992
9 sztuk M121M - 4701, 4707, 4741, 4751, 4862, 4863, 4890, 4893, 4833
3 sztuki 120MM - 4290, 4348, 4435
Wszystkie wozy z kasownikami i w sumie gotowe do wyjazdu.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Dziś parę minut po północy 7961 stał na R1.beni pisze:Sralis mazgalis przed chwileczką wróciłem z Redutowej.
Na placu stoją:
11 sztuk M181M - 7761, 7866, 7871, 7891, 7902, 7903, 7961, 7963, 7970, 7971, 7992
9 sztuk M121M - 4701, 4707, 4741, 4751, 4862, 4863, 4890, 4893, 4833
3 sztuki 120MM - 4290, 4348, 4435
Wszystkie wozy z kasownikami i w sumie gotowe do wyjazdu.
Poszukiwane: - #A015 #A077 #1021 #1061 #1069 #4900 #8108 #8159
O godz. 10:30 stał na wprost bramy wjazdowej do Redutowej. Specjalnie pojechałem zobaczyć które wozy dostały status odstawione w niewiadome. Bo M121M nie zmodernizowane miały też jechać na Stalową ale zostały odstawione na Redutowej w sumie po to pojechałem sprawdzić czy faktycznie zostały. A przy okazji spisałem sobie pozostałe które stoją, więc w moim przypadku o pomyłce nie powinno być mowy. Jedyne co przychodzi mi do głowy to może robił za socjal do rozwożenia kierowców którzy odprowadzili pojazdy na inne zakłady a sami po swoje musieli czymś wrócić.
8817, 8818, 8819, 8820 podobno poszły na R1, 8821-8829 - R2, 8848-49 - R3, 8895-99 - R2
8817, 8818, 8819, 8820 podobno poszły na R1, 8821-8829 - R2, 8848-49 - R3, 8895-99 - R2
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Ostrzegam zawczasu: jeżeli rozpęta się awantura karę poniosą wszyscy
15/12/2005-12/7/2019
Dyspozytor powiedział, że ten wóz jest wolny - do wzięcia na stan.beni pisze:O godz. 10:30 stał na wprost bramy wjazdowej do Redutowej. Specjalnie pojechałem zobaczyć które wozy dostały status odstawione w niewiadome.
Poszukiwane: - #A015 #A077 #1021 #1061 #1069 #4900 #8108 #8159
Patrzę na podział zadań pomiędzy poszczególne zakłady i typy taboru i się dziwię.beni pisze:I tak po wygaszeniu R5:
R1 - solo/mini - 80 sztuk zadania dla 69 rezerwa 11 sztuk
R2 - solo/mini - 65 sztuk zadania dla 56 rezerwa 9 sztuk
R3 - solo/mini - 92 sztuki zadania dla 84 rezerwa 8 sztuk
R4 - solo/mini - 136/122 sztuk (jeśli M121M przejdą z Redutowej i zostaną na Stalowej łącznie 14 sztuk) zadania dla 106 sztuk rezerwa 30/16 sztuk
R1 - przegub/sztywniak - 238 sztuk zadania dla 203 rezerwa 35 sztuk
R2 - przegub/sztywniak - 221 sztuk zadania dla 192 rezerwa 29 sztuk
R3 - przegub/sztywniak - 234 sztuki zadania dla 205 rezerwa 29 sztuk
R4 - przegub - 206 sztuk zadania dla 183 rezerwa 23 sztuki
"zadania dla" maksymalna ilość w ciągu dnia autobusów potrzebnych do obstawienia planów w DP.
Generalnie, na zakładach rezerwa taboru jest na poziomie ok. 13%. Jedynie w przypadku taboru krótkiego na R-3 wynosi ona zaledwie ok. 8% (8 sztuk), co oznacza, że może brakować taboru do realizacji wyznaczonych dla R-3 zadań.
A jednocześnie w popołudniowym szczycie stoi na zakładzie 41 wozów wielkopojemnych, co stanowi 20% rezerwy. Czy nie można tych wozów wysłać na linie 148 czy 141, z których wielkopojemne pozdejmowano, zamiast trzymać je, nie wiadomo po co, na zajezdni?