Strona 84 z 110

Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

: 30 paź 2024, 13:37
autor: fraktal
Bywalec pisze:
30 paź 2024, 12:29
MisiekK pisze:
30 paź 2024, 12:05


A bo tak... Ktoś się chyba nudził
Mimo, że pewnie będę osamotniony w mojej opinii, to uważam, że należy myśleć o wymianie wszystkich zapowiedzi głosowych. Głos Knapika Jr. brzmi dobrze i nie trzeba nikogo szukać, zestawienie w jednym komunikacie dwóch różnych głosów brzmi w mojej ocenie słabo, mało profesjonalnie.
Może to jest przymiarka do zmiany?

Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

: 30 paź 2024, 13:55
autor: MisiekK
Bywalec pisze:
30 paź 2024, 13:24
Chcesz powiedzieć, że w ZP Goworka inny tabor nie jeździ?
W dół do wczoraj nie jeździł.
Bywalec pisze:
30 paź 2024, 13:24
Komuś chyba nie zależy by to dobrze funkcjonowało.
I chyba doszliśmy do porozumienia. A będzie jeszcze ciekawiej.
Bywalec pisze:
30 paź 2024, 13:24
Wyobraź sobie, że na Sielcach jest zablokowany ruch a 11 zdążyła skręcić na Goworka. Żeby nie jechać w zatrzymanie jest kierowana w stronę Wilanowa. Może zawrócić na Bonifacego, Stegnach (przyjmijmy, że już działają) lub pojechać do Miasteczka Wilanów. I co ma wtedy zrobić motorniczy?
Pojedzie sobie dalej ustawiając tylko końcowy przystanek - wyłączy mu się trasa i wyłączą mu się korale. Zgodnie z wymogami przecież - będzie dobrze.
Bywalec pisze:
30 paź 2024, 13:24
Jaki to daje obraz komunikacji miejskiej? Bo moim zdaniem słaby.
Widzisz, ale to nie jest dalsza dyskusja na tym forum.

Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

: 30 paź 2024, 14:13
autor: Bywalec
MisiekK pisze:
30 paź 2024, 13:55
Bywalec pisze:
30 paź 2024, 13:24
Chcesz powiedzieć, że w ZP Goworka inny tabor nie jeździ?
W dół do wczoraj nie jeździł.
Odnoszę wrażenie, że chyba zapomniałeś o istnieniu przystanku Goworka :arrow: Plac Unii Lubelskiej gdzie zatrzymują się też 4, 10 i 18 (oraz wyjazdy z R-3) na którym można porównać zachowania wszystkich wspomnianych trzech typów pojazdów ;) W tym kierunku też jest ten problem :-"
MisiekK pisze:
30 paź 2024, 13:55
Pojedzie sobie dalej ustawiając tylko końcowy przystanek - wyłączy mu się trasa i wyłączą mu się korale. Zgodnie z wymogami przecież - będzie dobrze.
No czyli tak jak na każdej innej linii, tylko, że nowe przystanki nie znajdują się na liście do wyboru (ani przy "zmianie trasy" ani w "trybie awaryjnym", więc taka 11 nie wbije z palca "Stegny" czy "Miasteczka Wilanów".
MisiekK pisze:
30 paź 2024, 13:55
Widzisz, ale to nie jest dalsza dyskusja na tym forum.
O to mamy zalążek dyskusji na kolejne przypadkowe spotkanie na zajezdni. Pójdziemy jeszcze na wagon i pokaże Ci w praktyce to wszystko co opisuje powyżej ;)

Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

: 30 paź 2024, 14:50
autor: ashir
adam2239 pisze:
29 paź 2024, 14:28
Czyli rozumiem, że 519 zostaje w relacji: Powsin - Dworzec Centralny, z kursowaniem co pół godziny?
Artykuł ponownie został zredagowany (łącznie z poprawą tytułu). Od 16 listopada 2024 ma 519 pojechać już na trasie: Powsin-Park Kultury - Metro Wilanowska. :-)
https://www.wtp.waw.pl/newsy/2024/10/29 ... dacja-522/

Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

: 30 paź 2024, 20:25
autor: fik
MisiekK pisze:
30 paź 2024, 12:05
adam2239 pisze:
29 paź 2024, 22:13
Dodatkowo fraza "Następny przystanek" nie zawsze się pojawia.
Od wjazdu na Goworka wcale. Kolejny ciekawy pomysł na ulepszanie życia.
To akurat byłaby bardzo dobra zmiana. Gdyby jeszcze poszło za nią wyeliminowanie absurdalnych podwójnych zapowiedzi każdego przystanku to w ogóle zrobiłoby się w zbiorkomie jakby... znośniej.

Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

: 31 paź 2024, 0:01
autor: adam2239
Taka wieczorna "rozkmina": Po co w ogóle uruchamiać linię 19, skoro:
1. Można przekierować linię 11 do Wilanowa (w ten sposób realizując trasę Wilanów - Nowe Bemowo i zapewniając bezpośrednie połączenie MW z DWC);
2. Linię 14 oddelegować na Sielce (zresztą, czy kiedyś kiedyś, ta linia właśnie tam nie kursowała?);
3. Na te nieszczęsne Stegny (szkoda, że w ogóle powstaje ta odnoga) oddelegować wydłużoną 1 (w relacji Annopol - Stegny, kursy skrócone: Plac Narutowicza - Stegny).

Co Wy na to?

Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

: 31 paź 2024, 0:10
autor: MisiekK
Bywalec pisze:
30 paź 2024, 14:13
No czyli tak jak na każdej innej linii, tylko, że nowe przystanki nie znajdują się na liście do wyboru (ani przy "zmianie trasy" ani w "trybie awaryjnym", więc taka 11 nie wbije z palca "Stegny" czy "Miasteczka Wilanów".
No to sprawa jest jasna. Dane rozkładowe są niepoprawnie zdefiniowane. Lista przystanków do TA jest tworzona automatycznie po zaciągnięciu każdego rozkładu z przystanków oznaczonych jako aktywne. Przystanki bez znacznika nie są brane pod uwagę nawet jeśli znajdą się w liście linii.
Bywalec pisze:
30 paź 2024, 14:13
O to mamy zalążek dyskusji na kolejne przypadkowe spotkanie na zajezdni. Pójdziemy jeszcze na wagon i pokaże Ci w praktyce to wszystko co opisuje powyżej ;)
Lepsze są inne okoliczności przyrody - wtedy rozmawia się swobodnie. Ale to już NTG.

Re: Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

: 31 paź 2024, 7:15
autor: Łukasz
adam2239 pisze:Taka wieczorna "rozkmina": Po co w ogóle uruchamiać linię 19, skoro:
1. Można przekierować linię 11 do Wilanowa (w ten sposób realizując trasę Wilanów - Nowe Bemowo i zapewniając bezpośrednie połączenie MW z DWC);
2. Linię 14 oddelegować na Sielce (zresztą, czy kiedyś kiedyś, ta linia właśnie tam nie kursowała?);
3. Na te nieszczęsne Stegny (szkoda, że w ogóle powstaje ta odnoga) oddelegować wydłużoną 1 (w relacji Annopol - Stegny, kursy skrócone: Plac Narutowicza - Stegny).

Co Wy na to?
Sielce też chcą połączenia dokądś, choć dla układu czternastka na Sielce byłaby idealna, bo Wilanów miałby 16 i 11 na Marszałkowską i Centralny.

Ale jak jedynka Annopol-Stegny? Teleportem czy z nieustannym objeżdżaniem Placu Narutowicza?

Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

: 31 paź 2024, 8:41
autor: Bastian
adam2239 pisze:
31 paź 2024, 0:01
Taka wieczorna "rozkmina": Po co w ogóle uruchamiać linię 19, skoro:
1. Można przekierować linię 11 do Wilanowa (w ten sposób realizując trasę Wilanów - Nowe Bemowo i zapewniając bezpośrednie połączenie MW z DWC);
2. Linię 14 oddelegować na Sielce (zresztą, czy kiedyś kiedyś, ta linia właśnie tam nie kursowała?);
3. Na te nieszczęsne Stegny (szkoda, że w ogóle powstaje ta odnoga) oddelegować wydłużoną 1 (w relacji Annopol - Stegny, kursy skrócone: Plac Narutowicza - Stegny).

Co Wy na to?
A jakieś argumenty? Bo ja, jak mam wieczorem takie pomysły, to wiem, że powinienem już spać :twisted:

Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

: 31 paź 2024, 9:20
autor: eloelo520
Stegny powstały właśnie żeby zwiększyć podaż kursów, bo o to chodzi w tej inwestycji, żeby ludzie mieścili się do tramwajów na Dolnym Mokotowie lepiej niż wcześnie do zapchanych autobusów

Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

: 31 paź 2024, 9:32
autor: Bastian
Pierwotnym planem był zresztą łącznik torowy na Sobieskiego za Bonifacego.

Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

: 31 paź 2024, 10:33
autor: ashir
I ten łącznik jest, więc gdyby nie wysoka częstotliwość 14 i 16 to już teraz na dwukierunkach mogłoby dojeżdżać 19 do Św. Bonifacego. ;-)

Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

: 31 paź 2024, 11:05
autor: AdamKlocusky
Jeśli ktoś jeszcze nie widział, pojawił się raport z konsultacji społecznych.

Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

: 31 paź 2024, 11:12
autor: Paweł D.
Oj tam, wystarczy poczytać Facebook. Cały Wilanów codziennie jeździ jeździ z walizkami na Centralny i tylko takie bezpośrednie połączenie ich interesuje.

Tramwaj do Wilanowa - układ po otwarciu

: 31 paź 2024, 12:07
autor: ashir
Niech jadą N31/N81 to przynajmniej się nie spóźnią na pociąg! :term: